Запис Детальніше

Технократичне мислення і філософська культура

Institutional Repository of Zhytomyr National Agroecological Universit

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Технократичне мислення і філософська культура
 
Creator Шевчук, С. Ф.
Shevchuk, S.
 
Subject філософська освіта
інтелектуальний потенціал суспільства
гуманітарні дисципліни
философское образование
интеллектуальный потенциал общества
гуманитарные дисциплины
philosophical education
intellectual potential of society
humanitarian disciplines
 
Description Питання філософської освіти в Україні, як і присутності й ролі філософії в сучасній університетській освіті, безумовно, має вкрай суттєве значення. Ця тема давно на часі і має вестися з урахуванням всієї складності, суперечливості та вагомості культурної ролі філософії взагалі й особливо сьогодні. Не секрет, що останніми десятиліттями присутність філософських дисциплін у структурі університетської освіти стрімко скорочується, що нагадує синдром «шагреневої шкіри». Чомусь численні освітні модернізації та інновації мають спільний наслідок – мінімізацію ролі та впливу філософії на зміст і спрямованість освіченості.
Вопрос философского образования в Украине, как и присутствия и роли философии в современном университетском образовании, безусловно, имеет крайне существенное значение. Эта тема давно актуальна и должна вестись с учетом всей сложности, противоречивости и весомости культурной роли философии вообще и особенно сегодня. Не секрет, что последними десятилетиями присутствие философских дисциплин в структуре университетского образования стремительно сокращается, что напоминает синдром «шагреневой кожи». Почему-то многочисленные образовательные модернизации и инновации имеют общее следствие – минимизацию роли и влияния философии на содержание и направленность образованности.
The question of philosophical education in Ukraine, as well as presence and role of philosophy in modern university education, undoubtedly, has an extremely substantial value. This theme a long ago topically and must be conducted taking into account all complication, contradiction and ponderability of cultural role of philosophy in general and especially today. A not secret, that by the last decades, being of philosophical disciplines in the structure of university education headily grows short, that reminds syndrome of «shagreen skin». For some reason numerous educational modernisations and innovations have a general consequence – minimization of the role and influence of philosophy on maintenance and orientation of erudition.
 
Date 2017-07-05T08:06:23Z
2017-07-05T08:06:23Z
2017
 
Type Conference materials
 
Identifier Шевчук С. Ф. Технократичне мислення і філософська культура / С. Ф. Шевчук // Освітні стратегії розвитку духовної та світоглядної культури особистості громадянського суспільства : матеріали Всеукр. наук. конф., 20–21 квіт. 2017 р. – Дніпро : Охотнік, 2017. – Ч. І. – С. 49–51.
http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/7991
 
Language uk
 
Publisher Охотнік