Запис Детальніше

Методологічні особливості дослідження постіндустріальної моделі ринку

Institutional Repository of Zhytomyr National Agroecological Universit

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Методологічні особливості дослідження постіндустріальної моделі ринку
 
Creator Логоша, Р. В.
Logosha, R.
 
Subject метод
методологія
модель
системний підхід
алгоритм
method
methodology
model
system approach
algorithm
методология
системный подход
 
Description На основі аналізу дослідження різних типів і моделей ринку сформульований власний алгоритм формування та реалізації авторської методології досліджень ринку (на базі процесу формування та розвитку постіндустріального ринку овочевої продукції). Дана методологія передбачає використання універсальної моделі пізнання на противагу класичній, що характеризується фокусуванням уваги до формулювання нової теорії за критеріями нових пізнавальних якостей, додаткового емпіричного змісту, переінтерпретації понять такої теорії з метою усунення аномалій. Інтерпретація авторської теорії представлена у вигляді відповідної низки теорій (на основі змістовного та ретроспективно-хронологічного аналізу такої групи теорій), відокремлення та функціональної інтерпретації парадигмальних і пояснювальних теорій у низці теорій, а також побудови ланцюга доказово обґрунтованих висловлювань теорії «універсальної моделі ринку».
On the basis of analysis of research of different market types and models its own algorithm of forming and realization of author’s methodology of market research is formulated in this article (on the basis of the process of forming and development of postindustrial market of vegetable products). This methodology involves the use of a universal model of knowledge opposed to the classical one, characterized by focusing attention to the formulation of a new theory on the criteria of new cognitive qualities, additional empirical content, reinterpretation of the concepts of such a theory in order to eliminate anomalies. Interpretation of the author's theory is presented in the form of a corresponding series of theories (on the basis of meaningful and retrospective-chronological analysis of such a group of theories), the separation and functional interpretation of paradigmatic and explanatory theories in a number of theories, as well as the construction of a chain of evidence-based statements of the theory of the «universal market model».
На основе анализа исследования разных типов и моделей рынка сформулирован собственный алгоритм формирования и реализации авторской методологии исследований рынка (на базе процесса формирования и развития постиндустриального рынка овощной продукции). Данная методология предусматривает использование универсальной модели познания в противовес классической, что характеризуется фокусировкой внимания к формулировке новой теории по критериям новых познавательных качеств, дополнительного эмпирического содержания, переинтерпретации понятий такой теории с целью устранения аномалий. Интерпретация авторской теории представлена в виде соответствующего ряда теорий (на основе содержательного и ретроспективно-хронологического анализа такой группы теорий), отделения и функциональной интерпретации парадигмальних и объяснительных теорий в ряду теорий, а также построения цепи доказательно обоснованных высказываний теории «универсальной модели рынка».
 
Date 2017-12-11T13:10:38Z
2017-12-11T13:10:38Z
2017
 
Type Article
 
Identifier Логоша Р. В. Методологічні особливості дослідження постіндустріальної моделі ринку / Р. В. Логоша // Вісник ЖНАЕУ. – 2017. – № 1 (59), т. 2. – С. 33–44.
2518-7279
http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/8332
 
Language uk
 
Publisher Житомирський національний агроекологічний університет