Методологічні особливості дослідження постіндустріальної моделі ринку
Institutional Repository of Zhytomyr National Agroecological Universit
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Методологічні особливості дослідження постіндустріальної моделі ринку
|
|
Creator |
Логоша, Р. В.
Logosha, R. |
|
Subject |
метод
методологія модель системний підхід алгоритм method methodology model system approach algorithm методология системный подход |
|
Description |
На основі аналізу дослідження різних типів і моделей ринку сформульований власний алгоритм формування та реалізації авторської методології досліджень ринку (на базі процесу формування та розвитку постіндустріального ринку овочевої продукції). Дана методологія передбачає використання універсальної моделі пізнання на противагу класичній, що характеризується фокусуванням уваги до формулювання нової теорії за критеріями нових пізнавальних якостей, додаткового емпіричного змісту, переінтерпретації понять такої теорії з метою усунення аномалій. Інтерпретація авторської теорії представлена у вигляді відповідної низки теорій (на основі змістовного та ретроспективно-хронологічного аналізу такої групи теорій), відокремлення та функціональної інтерпретації парадигмальних і пояснювальних теорій у низці теорій, а також побудови ланцюга доказово обґрунтованих висловлювань теорії «універсальної моделі ринку».
On the basis of analysis of research of different market types and models its own algorithm of forming and realization of author’s methodology of market research is formulated in this article (on the basis of the process of forming and development of postindustrial market of vegetable products). This methodology involves the use of a universal model of knowledge opposed to the classical one, characterized by focusing attention to the formulation of a new theory on the criteria of new cognitive qualities, additional empirical content, reinterpretation of the concepts of such a theory in order to eliminate anomalies. Interpretation of the author's theory is presented in the form of a corresponding series of theories (on the basis of meaningful and retrospective-chronological analysis of such a group of theories), the separation and functional interpretation of paradigmatic and explanatory theories in a number of theories, as well as the construction of a chain of evidence-based statements of the theory of the «universal market model». На основе анализа исследования разных типов и моделей рынка сформулирован собственный алгоритм формирования и реализации авторской методологии исследований рынка (на базе процесса формирования и развития постиндустриального рынка овощной продукции). Данная методология предусматривает использование универсальной модели познания в противовес классической, что характеризуется фокусировкой внимания к формулировке новой теории по критериям новых познавательных качеств, дополнительного эмпирического содержания, переинтерпретации понятий такой теории с целью устранения аномалий. Интерпретация авторской теории представлена в виде соответствующего ряда теорий (на основе содержательного и ретроспективно-хронологического анализа такой группы теорий), отделения и функциональной интерпретации парадигмальних и объяснительных теорий в ряду теорий, а также построения цепи доказательно обоснованных высказываний теории «универсальной модели рынка». |
|
Date |
2017-12-11T13:10:38Z
2017-12-11T13:10:38Z 2017 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Логоша Р. В. Методологічні особливості дослідження постіндустріальної моделі ринку / Р. В. Логоша // Вісник ЖНАЕУ. – 2017. – № 1 (59), т. 2. – С. 33–44.
2518-7279 http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/8332 |
|
Language |
uk
|
|
Publisher |
Житомирський національний агроекологічний університет
|
|