Формування системи маркетингового управління органічним виробництвом та ринком
Institutional Repository of Zhytomyr National Agroecological Universit
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Формування системи маркетингового управління органічним виробництвом та ринком
|
|
Creator |
Масловська, Л. Ц.
Савчук, В. А. Maslovska, L. Savchuk, V. |
|
Subject |
економіка
конкуренція збут продукції |
|
Description |
Сучасні тенденції соціалізації та екологізації економічного розвитку обумовлюють пріоритетність галузей так званої «зеленої» економіки. Однією з таких галузей є органічне виробництво агропродовольчої продукції, яке характеризується природосумісністю і екологічністю. Динамічний розвиток органічного виробництва здатний гармонізувати забезпечення населення здоровою і якісною продовольчою продукцією з оздоровленням довкілля, підтримуванням та збереженням родючості ґрунтів і біорізноманіття. Успішний розвиток органічного сектора, окрім наявного потенціалу, значною мірою визначатиметься формуванням повноцінного внутрішнього ринку органічної агропродовольчої продукції з завершеним циклом виробництва. За цих умов зростає значення маркетингового управління у формуванні лояльності та прихильності споживачів, зміцненні ринкових позицій і конкурентоспроможності органічного сектора аграрної економіки.
|
|
Date |
2018-01-25T10:13:01Z
2018-01-25T10:13:01Z 2017 |
|
Type |
Conference materials
|
|
Identifier |
Масловська Л. Ц. Формування системи маркетингового управління органічним виробництвом та ринком / Л. Ц. Масловська, В. А. Савчук // Органічне виробництво і продовольча безпека : [зб. доп. V Міжнар. наук.-практ. конф.]. – Житомир : ЖНАЕУ, 2017. – С. 279–283.
978-966-8706-89-9 http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/8409 |
|
Language |
uk
|
|
Publisher |
Житомирський національний агроекологічний університет
|
|