Запис Детальніше

Формування системи маркетингового управління органічним виробництвом та ринком

Institutional Repository of Zhytomyr National Agroecological Universit

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Формування системи маркетингового управління органічним виробництвом та ринком
 
Creator Масловська, Л. Ц.
Савчук, В. А.
Maslovska, L.
Savchuk, V.
 
Subject економіка
конкуренція
збут продукції
 
Description Сучасні тенденції соціалізації та екологізації економічного розвитку обумовлюють пріоритетність галузей так званої «зеленої» економіки. Однією з таких галузей є органічне виробництво агропродовольчої продукції, яке характеризується природосумісністю і екологічністю. Динамічний розвиток органічного виробництва здатний гармонізувати забезпечення населення здоровою і якісною продовольчою продукцією з оздоровленням довкілля, підтримуванням та збереженням родючості ґрунтів і біорізноманіття. Успішний розвиток органічного сектора, окрім наявного потенціалу, значною мірою визначатиметься формуванням повноцінного внутрішнього ринку органічної агропродовольчої продукції з завершеним циклом виробництва. За цих умов зростає значення маркетингового управління у формуванні лояльності та прихильності споживачів, зміцненні ринкових позицій і конкурентоспроможності органічного сектора аграрної економіки.
 
Date 2018-01-25T10:13:01Z
2018-01-25T10:13:01Z
2017
 
Type Conference materials
 
Identifier Масловська Л. Ц. Формування системи маркетингового управління органічним виробництвом та ринком / Л. Ц. Масловська, В. А. Савчук // Органічне виробництво і продовольча безпека : [зб. доп. V Міжнар. наук.-практ. конф.]. – Житомир : ЖНАЕУ, 2017. – С. 279–283.
978-966-8706-89-9
http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/8409
 
Language uk
 
Publisher Житомирський національний агроекологічний університет