Запис Детальніше

Корпоративна соціальна відповідальність як базовий елемент формування маркетингової стратегії органічних підприємств

Institutional Repository of Zhytomyr National Agroecological Universit

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Корпоративна соціальна відповідальність як базовий елемент формування маркетингової стратегії органічних підприємств
 
Creator Степаненко, Н. І.
Волкова, І. М.
Stepanenko, N.
Volkova, I.
 
Subject інтеграція
бізнес
маркетинг
 
Description Бізнес об’єктивно є невіддільним від суспільства, оскільки цільова аудиторія та стейкхолдери будь-якої компанії становлять певний соціум, причому лінійний характер вказаної взаємозалежності посилюється в умовах зниження інституційно-регулюючої ролі держави. Сучасний розвиток громадянського суспільства стимулює інтеграцію бізнесових та соціальних мотивів у побудові бізнес-процесів в контексті забезпечення конкурентоспроможності підприємства, оскільки синергія соціального та підприємницького значно підсилює результативність комерційної діяльності. Нині бізнес функціонує в умовах високої конкуренції (в т. ч. непрямої з боку товарів-субститутів), тотальної недовіри цільових споживачів, транспарентності інформації й високого рівня поінформованості споживачів, їх прагнення бути залученими у процеси створення та просування товарів.
 
Date 2018-01-31T08:46:04Z
2018-01-31T08:46:04Z
2017
 
Type Conference materials
 
Identifier Степаненко Н. І. Корпоративна соціальна відповідальність як базовий елемент формування маркетингової стратегії органічних підприємств / Н. І. Степаненко, І. М. Волкова // Органічне виробництво і продовольча безпека : [зб. доп. V Міжнар. наук.-практ. конф.]. – Житомир : ЖНАЕУ, 2017. – С. 332–342.
978-966-8706-89-9
http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/8424
 
Language uk
 
Publisher Житомирський національний агроекологічний університет