Корпоративна соціальна відповідальність як базовий елемент формування маркетингової стратегії органічних підприємств
Institutional Repository of Zhytomyr National Agroecological Universit
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Корпоративна соціальна відповідальність як базовий елемент формування маркетингової стратегії органічних підприємств
|
|
Creator |
Степаненко, Н. І.
Волкова, І. М. Stepanenko, N. Volkova, I. |
|
Subject |
інтеграція
бізнес маркетинг |
|
Description |
Бізнес об’єктивно є невіддільним від суспільства, оскільки цільова аудиторія та стейкхолдери будь-якої компанії становлять певний соціум, причому лінійний характер вказаної взаємозалежності посилюється в умовах зниження інституційно-регулюючої ролі держави. Сучасний розвиток громадянського суспільства стимулює інтеграцію бізнесових та соціальних мотивів у побудові бізнес-процесів в контексті забезпечення конкурентоспроможності підприємства, оскільки синергія соціального та підприємницького значно підсилює результативність комерційної діяльності. Нині бізнес функціонує в умовах високої конкуренції (в т. ч. непрямої з боку товарів-субститутів), тотальної недовіри цільових споживачів, транспарентності інформації й високого рівня поінформованості споживачів, їх прагнення бути залученими у процеси створення та просування товарів.
|
|
Date |
2018-01-31T08:46:04Z
2018-01-31T08:46:04Z 2017 |
|
Type |
Conference materials
|
|
Identifier |
Степаненко Н. І. Корпоративна соціальна відповідальність як базовий елемент формування маркетингової стратегії органічних підприємств / Н. І. Степаненко, І. М. Волкова // Органічне виробництво і продовольча безпека : [зб. доп. V Міжнар. наук.-практ. конф.]. – Житомир : ЖНАЕУ, 2017. – С. 332–342.
978-966-8706-89-9 http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/8424 |
|
Language |
uk
|
|
Publisher |
Житомирський національний агроекологічний університет
|
|