Запис Детальніше

Екологічний маркетинг в контексті підвищення ефективності органічного виробництва

Institutional Repository of Zhytomyr National Agroecological Universit

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Екологічний маркетинг в контексті підвищення ефективності органічного виробництва
 
Creator Лазаренко, В. І.
Lazarenko, V.
 
Subject маркетинговий інструментарій
органічна продукція
маркетинг
 
Description Із розвитком суспільства поглиблюється усвідомлення екологічних потрясінь, що відбуваються у світі. Активізація негативних процесів, таких як ерозія, дефляція, дегуміфікація ґрунтів, забруднення територій стала наслідком багаторічних намагань землекористувачів одержати максимальну вигоду при мінімальних затратах. У результаті чого за останні двадцять років зріс інтерес до органічного сільського господарства, яке сприяє природному відновленню родючості ґрунтів і підтриманню рівноваги у природі, що забезпечує економічну стабільність галузі. Основним поштовхом до поширення в Україні органічного сільського господарства, з одного боку, стала світова тенденція до зростання попиту на органічну продукцію та сировину, ціна на яку значно вища порівняно з традиційною, а з іншого – усвідомлення необхідності збереження навколишнього природного середовища, екологізація господарської діяльності та популяризація здорового способу життя.
 
Date 2018-01-31T09:33:24Z
2018-01-31T09:33:24Z
2017
 
Type Conference materials
 
Identifier Лазаренко В. І. Екологічний маркетинг в контексті підвищення ефективності органічного виробництва / В. І. Лазаренко // Органічне виробництво і продовольча безпека : [зб. доп. V Міжнар. наук.-практ. конф.]. – Житомир : ЖНАЕУ, 2017. – С. 404–410.
978-966-8706-89-9
http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/8437
 
Language uk
 
Publisher Житомирський національний агроекологічний університет