Маркетингова діяльність в сільськогосподарських обслуговуючих кооперативах
Institutional Repository of Zhytomyr National Agroecological Universit
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Маркетингова діяльність в сільськогосподарських обслуговуючих кооперативах
|
|
Creator |
Буднік, О. М.
Budnik, O. |
|
Subject |
маркетинг
економічне зростання підприємство сільське господарство |
|
Description |
Економічне зростання та соціальний розвиток нашої держави значною мірою залежать від стану аграрного сектора економіки. У нинішніх умовах господарювання надзвичайно актуальним є питання формування дієвих конкурентоздатних підприємств АПК, заснованих на умовах колективної діяльності і взаємодопомоги. Відтак, стратегічним вектором розвитку сільського господарства має бути стимулювання кооперативного руху на селі як форми організації агробізнесу, що сприятиме формуванню дрібних господарств поряд з великомасштабними на рівних умовах. Крім того, такі форми господарювання здатні отримати ряд суттєвих переваг у випадку, якщо вони використовуватимуть у своїй діяльності маркетингові інструменти.
|
|
Date |
2018-02-27T10:38:04Z
2018-02-27T10:38:04Z 2017 |
|
Type |
Conference materials
|
|
Identifier |
Буднік О. М. Маркетингова діяльність в сільськогосподарських обслуговуючих кооперативах / О. М. Буднік // Кооперативні читання: 2017 рік : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф., 2 верес. 2017 р. – Житомир : ЖНАЕУ, 2017. – С. 197–200.
http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/8581 |
|
Language |
uk
|
|
Publisher |
Житомирський національний агроекологічний університет
|
|