Запис Детальніше

Маркетингова діяльність в сільськогосподарських обслуговуючих кооперативах

Institutional Repository of Zhytomyr National Agroecological Universit

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Маркетингова діяльність в сільськогосподарських обслуговуючих кооперативах
 
Creator Буднік, О. М.
Budnik, O.
 
Subject маркетинг
економічне зростання
підприємство
сільське господарство
 
Description Економічне зростання та соціальний розвиток нашої держави значною мірою залежать від стану аграрного сектора економіки. У нинішніх умовах господарювання надзвичайно актуальним є питання формування дієвих конкурентоздатних підприємств АПК, заснованих на умовах колективної діяльності і взаємодопомоги. Відтак, стратегічним вектором розвитку сільського господарства має бути стимулювання кооперативного руху на селі як форми організації агробізнесу, що сприятиме формуванню дрібних господарств поряд з великомасштабними на рівних умовах. Крім того, такі форми господарювання здатні отримати ряд суттєвих переваг у випадку, якщо вони використовуватимуть у своїй діяльності маркетингові інструменти.
 
Date 2018-02-27T10:38:04Z
2018-02-27T10:38:04Z
2017
 
Type Conference materials
 
Identifier Буднік О. М. Маркетингова діяльність в сільськогосподарських обслуговуючих кооперативах / О. М. Буднік // Кооперативні читання: 2017 рік : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф., 2 верес. 2017 р. – Житомир : ЖНАЕУ, 2017. – С. 197–200.
http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/8581
 
Language uk
 
Publisher Житомирський національний агроекологічний університет