Запис Детальніше

Концепція маркетингу як інструмент зниження трансакційних витрат в сільськогосподарських кооперативах

Institutional Repository of Zhytomyr National Agroecological Universit

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Концепція маркетингу як інструмент зниження трансакційних витрат в сільськогосподарських кооперативах
 
Creator Власенко, О. П.
Vlasenko, О.
 
Subject аграрне підприємство
підприємство
маркетинг
трансакційні витрати
 
Description Визначено вплив трансакційних витрат на функціонування вітчизняних аграрних підприємств. Обумовлено значення концепції маркетингу як інструменту адаптації сільськогосподарських кооперативів до умов недосконалого інституційного середовища.
 
Date 2018-02-27T10:41:34Z
2018-02-27T10:41:34Z
2017
 
Type Conference materials
 
Identifier Власенко О. П. Концепція маркетингу як інструмент зниження трансакційних витрат в сільськогосподарських кооперативах / О. П. Власенко // Кооперативні читання: 2017 рік : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф., 2 верес. 2017 р. – Житомир : ЖНАЕУ, 2017. – С. 200–204.
http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/8582
 
Language uk
 
Publisher Житомирський національний агроекологічний університет