Концепція маркетингу як інструмент зниження трансакційних витрат в сільськогосподарських кооперативах
Institutional Repository of Zhytomyr National Agroecological Universit
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Концепція маркетингу як інструмент зниження трансакційних витрат в сільськогосподарських кооперативах
|
|
Creator |
Власенко, О. П.
Vlasenko, О. |
|
Subject |
аграрне підприємство
підприємство маркетинг трансакційні витрати |
|
Description |
Визначено вплив трансакційних витрат на функціонування вітчизняних аграрних підприємств. Обумовлено значення концепції маркетингу як інструменту адаптації сільськогосподарських кооперативів до умов недосконалого інституційного середовища.
|
|
Date |
2018-02-27T10:41:34Z
2018-02-27T10:41:34Z 2017 |
|
Type |
Conference materials
|
|
Identifier |
Власенко О. П. Концепція маркетингу як інструмент зниження трансакційних витрат в сільськогосподарських кооперативах / О. П. Власенко // Кооперативні читання: 2017 рік : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф., 2 верес. 2017 р. – Житомир : ЖНАЕУ, 2017. – С. 200–204.
http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/8582 |
|
Language |
uk
|
|
Publisher |
Житомирський національний агроекологічний університет
|
|