Запис Детальніше

Теоретичні засади розвитку, проблемні аспекти самореалізації та професійного становлення інтелектуально обдарованих вихованців позашкільних навчальних закладів еколого-натуралістичного напряму

Institutional Repository of Zhytomyr National Agroecological Universit

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Теоретичні засади розвитку, проблемні аспекти самореалізації та професійного становлення інтелектуально обдарованих вихованців позашкільних навчальних закладів еколого-натуралістичного напряму
 
Creator Шевчук, С. І.
Єловець, О. І.
Шевчук, С. И.
Еловец, А. И.
Shevchuk, S.
Yelovecz', O.
 
Subject інтелектуальна обдарованість
позашкільні навчальні заклади
інтелектуально обдарована особистість
самореалізація
професійне становлення
интеллектуальная одаренность
внешкольные учебные заведення
интеллектуально одаренная личность
самореализация
профессиональное становление
intellectual giftedness
out-of-school educational establishments
intellectually gifted personality
self-realization
professional becoming
 
Description В статті розкриті поняття «обдарованість» та «інтелектуальна обдарованість старшокласників», а також висвітлена специфіка прояву інтелектуальної обдарованості у дітей старшого шкільного віку. Крім того, розглянуті проблемні аспекти процесу самореалізації та професійного становлення інтелектуально обдарованих старшокласників позашкільних навчальних закладів еколого-натуралістичного профілю. Дані рекомендації педагогам, керівникам гуртків щодо роботи з цією особливою групою учнів.
В статье раскрыты понятия «одаренность» и «интеллектуальная одаренность старшеклассников», а также освещена специфика проявления интеллектуальной одаренности у детей старшего школьного возраста. Кроме того, рассмотрены проблемные аспекты процесса самореализации и профессионального становления интеллектуально одаренных старшеклассников внешкольных учебных заведений эколого-натуралистического профиля. Даны рекомендации педагогам, руководителям кружков относительно работы с этой особенной группой учащихся.
The article exposes concept of «giftedness» and «giftedness of senior high school students» and deals with the specificity of intellectual giftedness of senior high school students. Problem aspect of self-realization and professional becoming of the intellectually gifted senior high school student of out-of-school educational establishment of ecology profile are also considered in the article. Recommendations to work with this specific group of students are given to the teachers and club leaders.
 
Date 2018-03-26T08:41:36Z
2018-03-26T08:41:36Z
2017
 
Type Article
 
Identifier Шевчук С. І. Теоретичні засади розвитку, проблемні аспекти самореалізації та професійного становлення інтелектуально обдарованих вихованців позашкільних навчальних закладів еколого-натуралістичного напряму / С. І. Шевчук, О. І. Єловець // Наук. вісн. Нац. еколого-натуралістичного центру. Сер. Пед. науки. – 2017. – Вип. 4, № 2. – С. 73–89.
http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/8663
 
Language uk
 
Publisher Національний еколого-натуралістичний центр учнівської молоді