Запис Детальніше

Теоретико-методичні аспекти формування конкурентних переваг суб’єктів сільського підприємництва: призма маркетингу

Institutional Repository of Zhytomyr National Agroecological Universit

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Теоретико-методичні аспекти формування конкурентних переваг суб’єктів сільського підприємництва: призма маркетингу
 
Creator Николюк, О. М.
Тарасович, Л. В.
Николюк, О. Н.
Nykolyuk, O.
Tarasovych, L.
 
Subject суб’єкт підприємництва
маркетингова діяльність
конкурентна перевага
сільська економіка
стратегія
субъект предпринимательства
маркетинговая деятельность
конкурентное преимущество
сельская экономика
стратегия
entity
marketing activity
competitive advantage
rural economy
strategy
 
Description У статті маркетинг розглядається як один із ключових інструментів формування конкурентних переваг суб’єктів сільського підприємництва, які забезпечують ефективний розвиток сільської економіки. Обґрунтовано, що в основі маркетингової діяльності лежить ключова ціль маркетингу, яка формулюється виходячи із корпоративної стратегії та стратегічної мети суб’єкта господарювання. Доведено, що вагомим фактором забезпечення ефективності маркетингової діяльності суб’єкта сільського підприємництва є обґрунтована комбінація ресурсів (товарний портфель), які формують унікальні компетенції, що відрізняють його від конкурентів. Запропоновано методичні засади оптимізації товарного портфелю суб’єктів сільського підприємництва у розрізі типів корпоративної стратегії (виживання, стабілізації, зростання). Окреслено відмінність підходів до прийняття управлінських рішень у сфері маркетингу з позиції вибору типу корпоративної стратегії та критеріїв прийняття рішень для суб’єктів підприємництва ринків В2В та В2С.
В статье маркетинг рассматривается как один из ключевых инструментов формирования конкурентных преимуществ субъектов сельского предпринимательства, обеспечивающих эффективное развитие сельской экономики. Обосновано, что в основе маркетинговой деятельности лежит ключевая цель маркетинга, которая формулируется исходя из корпоративной стратегии и стратегических целей предприятия. Доказано, что весомым фактором обеспечения эффективности маркетинговой деятельности предприятия сельского предпринимательства является обоснованная комбинация ресурсов (товарный портфель), которые формируют уникальные компетенции, отличающие его от конкурентов. Предложены методические основы оптимизации товарного портфеля субъектов сельского предпринимательства в разрезе типов корпоративной стратегии (выживания, стабилизации, роста). Определены различие подходов к принятию управленческих решений в области маркетинга с позиции выбора типа корпоративной стратегии и критериев принятия решений для субъектов предпринимательства рынков В2В и В2С.
In the article marketing is considered as one of the key tools for the formation of competitive advantages of rural entity that provide effective development of the rural economy. The authors have substantiated that marketing activity is based on the key goal of marketing, which is formulated taking into account corporate strategy and strategic goal of the entity. It has been proved that substantiated combination of resources (commodity portfolio), which form unique competencies that distinguish rural entity from competitors, is the significant factor of their marketing activities effectiveness. The methodical principles of rural entities’ commodity portfolio optimization o in the context of corporate strategy types (survival, stabilization, growth) have been proposed. The difference between the approaches to making management decisions in marketing in the context of choosing the type of corporate strategy and decision criteria for entities in the markets of B2B and B2C is outlined.
 
Date 2018-05-25T12:00:43Z
2018-05-25T12:00:43Z
2018
 
Type Article
 
Identifier Николюк О. М. Теоретико-методичні аспекти формування конкурентних переваг суб’єктів сільського підприємництва: призма маркетингу / О. М. Николюк, Л. В. Тарасович // Економіка і фінанси. – 2018. – № 1. – С. 69–76.
2311-3413
http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/8876
 
Language uk
 
Publisher Економіка і фінанси