Запис Детальніше

Імітаційно-симуляційна методика викладання дисциплін маркетингового циклу

Institutional Repository of Zhytomyr National Agroecological Universit

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Імітаційно-симуляційна методика викладання дисциплін маркетингового циклу
 
Creator Власенко, О. П.
Циганок, В. М.
Vlasenko, O.
Tsiganok, V.
Власенко, Е. П.
Циганок, В. Н.
 
Subject імітація
симуляція
тренінг
методи навчання
маркетинг-консалтинг
imitation
simulation
training
teaching methods
marketing consulting
имитация
симуляция
тренинг
методы обучения
 
Description Визначено ключові компоненти організації навчального процесу й викладання дисциплін у вищому навчальному закладі. Досліджено змістовну характеристику інтерактивних методів навчання в контексті інноваційної спрямованості педагогічної діяльності. Встановлено, що впровадження тренінгових форм навчання сприяє посиленню практичної підготовки студентів й удосконаленню фахових знань. Представлено авторську методику імітаційно-симуляційного тренінгу, яка використовується при викладанні дисциплін маркетингового циклу для студентів економічного напряму. Наведено організаційно-методичні засади реалізації даної педагогічної розробки, що обумовлює поєднання прийомів імітації й симуляції, ділової та рольової ігор, з використанням методів «мозкового штурму», дискусії й презентації, на основі роботи в малих групах, з метою практичного застосування теоретичних знань та спеціальних методів маркетингових досліджень.
The key components of the organization of the educational process and teaching of the disciplines in the higher educational institution are determined. The content description of interactive teaching methods in the context of innovative orientation of pedagogical activity is explored. It was established that the introduction of training forms of learning contributes to the strengthening of practical training of students and the improvement of professional knowledge. The author's methodology of the imitation-simulation training is used, which is used in the teaching of marketing cycle disciplines for students of economic field. The organizational and methodical principles of the implementation of this pedagogical elaboration, which stipulates a combination of techniques of the imitation and simulation, business and role-playing games, using methods of «brainstorming», discussions and presentations, based on work in small groups, with the aim of practical application of theoretical knowledge and special marketing research methods.
Определены ключевые компоненты организации учебного процесса и преподавания дисциплин в высшем учебном заведении. Исследована содержательная характеристика интерактивных методов обучения в контексте инновационной направленности педагогической деятельности. Установлено, что внедрение тренинговых форм обучения способствует усилению практической подготовки студентов и совершенствованию профессиональных знаний. Представлена авторская методика имитационно-симуляционного тренинга, которая используется при преподавании дисциплин маркетингового цикла для студентов экономического направления. Приведены организационно-методические основы реализации данной педагогической разработки, которые обусловливают сочетание приемов имитации и симуляции, деловой и ролевой игр, с использованием методов «мозгового штурма», дискуссии и презентации, на основе работы в малых группах, с целью практического применения теоретических знаний и специальных методов маркетинговых исследований.
 
Date 2018-06-25T06:33:25Z
2018-06-25T06:33:25Z
2017
 
Type Article
 
Identifier Власенко О. П. Імітаційно-симуляційна методика викладання дисциплін маркетингового циклу / О. П. Власенко, В. М. Циганок // Вісник ЖНАЕУ. – 2017. – № 2 (62), т. 2. – С. 24–30.
2518-7279
http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/8961
 
Language uk
 
Publisher Житомирський національний агроекологічний університет