Запис Детальніше

Інноваційні аспекти маркетингового забезпечення агропродовольчого бізнесу

Institutional Repository of Zhytomyr National Agroecological Universit

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Інноваційні аспекти маркетингового забезпечення агропродовольчого бізнесу
 
Creator Кравчук, І. І.
Kravchuk, I.
Кравчук, И. И.
 
Subject маркетингове забезпечення
агропродовольчий бізнес
маркетинг продовольства
маркетинговий канал
організаційно-управлінські функції
продовольчий ланцюжок
рух сільськогосподарської продукції
логістика продовольства
ринкові агенти
економічний та юридичний супровід
інформаційно-аналітичне забезпечення
центр координації
інтеграція виробників та переробників
регіональні маркетингові кооперативні об’єднання
система кооперативів
органи управління
функції спеціалістів-аналітиків
marketing support
agri-food business
food marketing
marketing channel
organizational and managerial functions
food chain
the movement of agricultural products
food logistics
market agents
economic and legal support
information and analytical support
center for coordination
integration of producers and processors
regional marketing cooperative associations
cooperative systems
controls
features experts and analysts
маркетинговое обеспечение
агропродовольственный бизнес
маркетинг продовольствия
маркетинговый канал
организационно-управленческие функции
продовольственная цепочка
движение сельскохозяйственной продукции
логистика продовольствия
рыночные агенты
экономическое и юридическое сопровождение
информационно-аналитическое обеспечение
центр координации
интеграция производителей и переработчиков
региональные маркетинговые кооперативные объединения
система кооперативов
органы управления
функции специалистов-аналитиков
 
Description З метою обґрунтування інноваційних підходів в організації і координації маркетингового забезпечення агропродовольчого бізнесу здійснено аналіз теоретико-методологічного забезпечення продовольчого маркетингу та особливостей формування маркетингових каналів. Визначено переваги кооперативної форми організації логістичних агропродовольчих каналів. Доведено необхідність створення кооперативних
центрів координації та забезпечення організаційно-економічного супроводу «руху» продовольства. На основі аналізу проблем збуту виробників сільськогосподарської продукції знайдено їх причини. Запропоновано створення регіональних маркетингових кооперативів та обґрунтовані їх переваги, у т.ч. для сільського соціуму.
In order to study innovative approaches to organizing and coordinating marketing agri-food businesses to ensure the analysis of theoretical and methodological approaches to food marketing and peculiarities of the marketing channels. The advantages of cooperative forms of marketing channels. The necessity of creating cooperative focal points and ensure organizational and economic support «movement» of food. By analyzing the problems of marketing agricultural producers found their reason. A creation of regional marketing cooperatives and justified their benefits, including for rural society.
С целью обоснования инновационных подходов в организации и координации маркетингового обеспечения агропродоволъственного бизнеса осуществлен анализ теоретико-методологических подходов к продовольственному маркетингу и особенностей формирования маркетинговых каналов. Определены преимущества кооперативной формы организации маркетинговых каналов. Доказана необходимость создания
кооперативных центров координации и обеспечения организационно­ экономического сопровождения «движения» продовольствия. На основе анализа проблем сбыта производителей сельскохозяйственной продукции найдено их причины. Предложено создание региональных маркетинговых кооперативов и обоснованны их преимущества, в т.ч. для сельского социума.
 
Date 2018-12-06T14:12:18Z
2018-12-06T14:12:18Z
2014
 
Type Article
 
Identifier Кравчук І. І. Інноваційні аспекти маркетингового забезпечення агропродовольчого бізнесу / І. І. Кравчук // Наук. вісн. Львів. нац. ун-ту вет. медицини та біотехнологій ім. С. З. Ґжицького. Сер. Екон. науки. – 2014. – Т. 16, № 1 (58), ч. 1. – С. 250–256.
2413-5550
http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/9414
 
Language uk
 
Publisher Львівський національний університет ветеринарної медицини та біотехнологій імені С. З. Ґжицького