Ставлення студентів до впровадження інформаційних технологій у навчальний процесс
Institutional Repository of Zhytomyr National Agroecological Universit
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Ставлення студентів до впровадження інформаційних технологій у навчальний процесс
|
|
Creator |
Борисюк, О. Б.
Borysyuk, O. Борисюк, А. Б. |
|
Subject |
інформаційно-комунікаційні технології
навчальний процесс комп’ютеризація навчального процесу студенти опитування комп’ютерні навчальні програми information and communication technologies learning process computerization of the educational process students poll computer training programs информационно-коммуникационные технологии учебный процесс компьютеризация учебного процесса студенты опрос компьютерные обучающие программы |
|
Description |
Постановка проблеми. В даний час активно здійснюється впровадження інформаційно-комунікаційних технологій в освітній процес. Зосередження сучасних технічних засобів навчання сприяє модернізації навчально-виховного процесу, активізує розумову діяльність студентів, сприяє розвитку творчості педагогів, дозволяють проводити дистанційне навчання, розвивають систему безперервної освіти, тим самим підвищуючи ефективність освітнього процесу. Важливою передумовою отримання таких результатів є готовність студентів до використання комп’ютерних технологій навчання в процесі професійної підготовки.
Formulation of the problem. At present, the implementation of information and communication technologies in the educational process is actively being implemented. Concentration of modern technical means of teaching contributes to the modernization of the educational process, activates the mental activity of students, promotes the development of creativity of teachers, allows for distance learning, develop a system of continuous education, thereby increasing the efficiency of the educational process. An important prerequisite for obtaining such results is the readiness of students to use computer technology training in the process of training. Постановка проблемы. В настоящее время активно осуществляется внедрение информационно-коммуникационных технологий в образовательный процесс. Сосредоточение современных технических средств обучения способствует модернизации учебно-воспитательного процесса, активизирует умственную деятельность студентов, способствует развитию творчества педагогов, позволяют проводить дистанционное обучение, развивают систему непрерывного образования, тем самым повышая эффективность образовательного процесса. Важной предпосылкой получения таких результатов является готовность студентов к использованию компьютерных технологий обучения в процессе профессиональной подготовки. |
|
Date |
2018-07-27T06:48:42Z
2018-07-27T06:48:42Z 2017 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Борисюк О. Б. Ставлення студентів до впровадження інформаційних технологій у навчальний процесс / О. Б. Борисюк // Наукові читання – 2017 : наук.-теорет. зб. / ЖНАЕУ, Наук.-інновац. ін-т економіки та агробізнесу. – Житомир : ЖНАЕУ, 2017. – Т. 3. – С. 11–15.
http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/9101 |
|
Language |
uk
|
|
Publisher |
Житомирський національний агроекологічний університет
|
|