Запис Детальніше

Використання інструментів екологічного маркетингу в аграрному секторі економіки

Institutional Repository of Zhytomyr National Agroecological Universit

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Використання інструментів екологічного маркетингу в аграрному секторі економіки
 
Creator Буднік, О. М.
Budnik, O.
Будник, О. Н.
 
Subject екологічний маркетинг
агробізнес
виробництво екологічно чистої продукції
імплементація маркетингових інструментів
виробництво конкурентоспроможної чистої та безпечної продукції
environmental marketing
agribusiness
production of environmentally friendly products
implementation of marketing tools
production of competitive clean and safe products
экологический маркетинг
агробизнес
производство экологически чистой продукции
имплементация маркетинговых инструментов
производство конкурентоспособной чистой и безопасной продукции
 
Description Постановка проблеми. Ефективне функціонування сільськогосподарських підприємств в умовах зростаючої конкуренції не лише на вітчизняному, але і на закордонному ринку вимагає використання нових підходів щодо організації та управління господарською діяльністю ринкових суб’єктів. Надзвичайно важливим чинником при цьому виступає екологічна складова підприємницької діяльності. Орієнтація вітчизняних сільськогосподарських товаровиробників на виробництво екологічно чистої продукції, нарощування ними обсягів виробництва та підвищення ефективності діяльності слід вважати запорукою досягнення не лише економічних, але і соціальних цілей, що визначає актуальність теми дослідження.
Formulation of the problem. Effective functioning of agricultural enterprises in the conditions of growing competition not only in domestic but also in the foreign market requires the use of new approaches to the organization and management of economic activities of market actors. An extremely important factor in this is the ecological component of entrepreneurial activity. The orientation of domestic agricultural producers for the production of environmentally friendly products, increasing their production volumes and improving the efficiency of activities should be considered a key to achieving not only economic but also social goals that determine the relevance of the research.
Постановка проблемы. Эффективное функционирование сельскохозяйственных предприятий в условиях растущей конкуренции не только на отечественном, но и на зарубежном рынке требует использование новых подходов к организации и управлению хозяйственной деятельностью рыночных субъектов. Очень важным фактором при этом выступает экологическая составляющая предпринимательской деятельности. Ориентация отечественных сельскохозяйственных товаропроизводителей на производство экологически чистой продукции, наращивание ими объемов производства и повышение эффективности деятельности следует считать залогом достижения не только экономических, но и социальных целей, определяет актуальность темы исследования.
 
Date 2018-07-27T07:32:46Z
2018-07-27T07:32:46Z
2017
 
Type Article
 
Identifier Буднік О. М. Використання інструментів екологічного маркетингу в аграрному секторі економіки / О. М. Буднік // Наукові читання – 2017 : наук.-теорет. зб. / ЖНАЕУ, Наук.-інновац. ін-т економіки та агробізнесу. – Житомир : ЖНАЕУ, 2017. – Т. 3. – С. 21–25.
http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/9103
 
Language uk
 
Publisher Житомирський національний агроекологічний університет