Запис Детальніше

Маркетингові дослідження в аграрному секторі економіки: онтологічний підхід

Institutional Repository of Zhytomyr National Agroecological Universit

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Маркетингові дослідження в аграрному секторі економіки: онтологічний підхід
 
Creator Волкова, І. М.
Volkova, I.
 
Subject маркетингові дослідження
онтологія
аграрний сектор економіки
онтологія маркетингових досліджень
формальна онтологія
продуктова онтологія
поведінкова онтологія
 
Description Постановка проблеми. Сучасний науковий дискурс економістів стосовно обґрунтування концептуальних засад організації маркетингових досліджень в аграрному секторі економіки переважно спрямовується на визначення теоретико-методологічних принципів їх запровадження та реалізації. Водночас, аналіз економічних досліджень щодо розв’язання даної проблеми свідчить про відсутність нині єдиного концептуального підходу до виокремлення сучасної парадигми маркетингових досліджень аграрних підприємств. Відтак, виявлення передумов та представлення онтологічних категорій маркетингових досліджень в рамках сучасної системи теоретичного і практичного маркетингу визначається принципово важливим в умовах аграрного сектора економіки України.
 
Date 2018-07-30T08:26:13Z
2018-07-30T08:26:13Z
2017
 
Type Article
 
Identifier Волкова І. М. Маркетингові дослідження в аграрному секторі економіки: онтологічний підхід / І. М. Волкова // Наукові читання – 2017 : наук.-теорет. зб. / ЖНАЕУ, Наук.-інновац. ін-т економіки та агробізнесу. – Житомир : ЖНАЕУ, 2017. – Т. 3. – С. 52–54.
http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/9109
 
Language uk
 
Publisher Житомирський національний агроекологічний університет