Маркетингові дослідження в аграрному секторі економіки: онтологічний підхід
Institutional Repository of Zhytomyr National Agroecological Universit
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Маркетингові дослідження в аграрному секторі економіки: онтологічний підхід
|
|
Creator |
Волкова, І. М.
Volkova, I. |
|
Subject |
маркетингові дослідження
онтологія аграрний сектор економіки онтологія маркетингових досліджень формальна онтологія продуктова онтологія поведінкова онтологія |
|
Description |
Постановка проблеми. Сучасний науковий дискурс економістів стосовно обґрунтування концептуальних засад організації маркетингових досліджень в аграрному секторі економіки переважно спрямовується на визначення теоретико-методологічних принципів їх запровадження та реалізації. Водночас, аналіз економічних досліджень щодо розв’язання даної проблеми свідчить про відсутність нині єдиного концептуального підходу до виокремлення сучасної парадигми маркетингових досліджень аграрних підприємств. Відтак, виявлення передумов та представлення онтологічних категорій маркетингових досліджень в рамках сучасної системи теоретичного і практичного маркетингу визначається принципово важливим в умовах аграрного сектора економіки України.
|
|
Date |
2018-07-30T08:26:13Z
2018-07-30T08:26:13Z 2017 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Волкова І. М. Маркетингові дослідження в аграрному секторі економіки: онтологічний підхід / І. М. Волкова // Наукові читання – 2017 : наук.-теорет. зб. / ЖНАЕУ, Наук.-інновац. ін-т економіки та агробізнесу. – Житомир : ЖНАЕУ, 2017. – Т. 3. – С. 52–54.
http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/9109 |
|
Language |
uk
|
|
Publisher |
Житомирський національний агроекологічний університет
|
|