Запис Детальніше

Бенчмаркінг як метод удосконалення управління аграрними підприємствами

Institutional Repository of Zhytomyr National Agroecological Universit

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Бенчмаркінг як метод удосконалення управління аграрними підприємствами
 
Creator Зелінська, А. М.
Копитова, І. В.
Zelinskaya, A.
Kopytova, I.
 
Subject бенчмаркінг
аграрні підприємства
конкурентоспроможність аграрних підприємств
цілі бенчмаркінгу
партнер
ініціатори бенчмаркінгу
технології бенчмаркінгу
 
Description Постановка проблеми. Управлінський корпус сільськогосподарських підприємств має можливість використовувати широкий арсенал інструментів менеджменту, який дозволяє вирішувати проблеми галузі. Одним із таких інструментів є бенчмаркінг. В аграрній сфері цей інструмент поки що не отримав широкого розповсюдження, що обумовлено недостатнім теоретичним вивченням методу, відсутністю розроблених методик застосування і механізму його адаптації до українських умов.
 
Date 2018-07-31T07:59:26Z
2018-07-31T07:59:26Z
2017
 
Type Article
 
Identifier Зелінська А. М. Бенчмаркінг як метод удосконалення управління аграрними підприємствами / А. М. Зелінська, І. В. Копитова // Наукові читання – 2017 : наук.-теорет. зб. / ЖНАЕУ, Наук.-інновац. ін-т економіки та агробізнесу. – Житомир : ЖНАЕУ, 2017. – Т. 3. – С. 80–83.
http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/9116
 
Language uk
 
Publisher Житомирський національний агроекологічний університет