Запис Детальніше

Cooperation and marketing of rural areas

Institutional Repository of Zhytomyr National Agroecological Universit

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Cooperation and marketing of rural areas
 
Creator Tarasovych, L.
Яремова, М. І.
Тарасович, Л. В.
Yaremova, M.
 
Subject agricultural sector
cooperatives
cooperative business
аграрний сектор
кооперативи
кооперативний бізнес
 
Description It is substantiated that under the conditions of limited investment activity and attractiveness of the agricultural sector, agricultural servicing cooperatives are an important modern lever for the development of the rural economy. The basic provisions of marketing of rural territories are revealed in the context of activation of cooperative business. The content of the modern approach to marketing provision of rural territories is determined; this approach involves the use of traditional marketing tools, place marketing and marketing principles of creating and implementing the strategies for their development.
Обґрунтовано, що в умовах обмеженої інвестиційної діяльності та привабливості аграрного сектора сільськогосподарські обслуговуючі кооперативи є важливим сучасним важелем розвитку сільської економіки. Основні положення маркетингу сільських територій виявляються в контексті активізації кооперативного бізнесу. Визначено зміст сучасного підходу до маркетингового забезпечення сільських територій; цей підхід передбачає використання традиційних інструментів маркетингу, місце маркетингу та маркетингових принципів створення та реалізації стратегій їх розвитку.
 
Date 2018-07-23T12:35:39Z
2018-07-23T12:35:39Z
2018
 
Type Conference materials
 
Identifier Tarasovych L. V. Cooperation and marketing of rural areas / L. V. Tarasovych, M. I. Yaremova // Кооперативні читання: 2018 рік : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф., 1 черв. 2018 р. – Житомир : ЖНАЕУ, 2018. – С. 91–94.
http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/9079
 
Language uk
 
Publisher Житомирський національний агроекологічний університет