Роль кооперативного маркетингу в агропродовольчій сфері України
Institutional Repository of Zhytomyr National Agroecological Universit
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Роль кооперативного маркетингу в агропродовольчій сфері України
|
|
Creator |
Кравчук, І. А.
Kravchuk, I. |
|
Subject |
кооперативний сектор
виробники маркетинг |
|
Description |
Важливу роль у реалізації сільськогосподарської продукції, її переробці та закупівлі матеріально-технічних ресурсів відіграє кооперативний сектор. Внаслідок спільних маркетингових дій виробники можуть: впливати на збільшення попиту на свою продукцію; сприяти кращому позиціонуванню своїх товарів, підвищувати їх конкурентоспроможність; стежити за рухом продукції з моменту її виходу з виробництва до моменту споживання.
|
|
Date |
2018-07-24T11:40:55Z
2018-07-24T11:40:55Z 2018 |
|
Type |
Conference materials
|
|
Identifier |
Кравчук І. А. Роль кооперативного маркетингу в агропродовольчій сфері України / І. А. Кравчук // Кооперативні читання: 2018 рік : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф., 1 черв. 2018 р. – Житомир : ЖНАЕУ, 2018. – С. 160–162.
http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/9093 |
|
Language |
uk
|
|
Publisher |
Житомирський національний агроекологічний університет
|
|