Запис Детальніше

Роль кооперативного маркетингу в агропродовольчій сфері України

Institutional Repository of Zhytomyr National Agroecological Universit

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Роль кооперативного маркетингу в агропродовольчій сфері України
 
Creator Кравчук, І. А.
Kravchuk, I.
 
Subject кооперативний сектор
виробники
маркетинг
 
Description Важливу роль у реалізації сільськогосподарської продукції, її переробці та закупівлі матеріально-технічних ресурсів відіграє кооперативний сектор. Внаслідок спільних маркетингових дій виробники можуть: впливати на збільшення попиту на свою продукцію; сприяти кращому позиціонуванню своїх товарів, підвищувати їх конкурентоспроможність; стежити за рухом продукції з моменту її виходу з виробництва до моменту споживання.
 
Date 2018-07-24T11:40:55Z
2018-07-24T11:40:55Z
2018
 
Type Conference materials
 
Identifier Кравчук І. А. Роль кооперативного маркетингу в агропродовольчій сфері України / І. А. Кравчук // Кооперативні читання: 2018 рік : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф., 1 черв. 2018 р. – Житомир : ЖНАЕУ, 2018. – С. 160–162.
http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/9093
 
Language uk
 
Publisher Житомирський національний агроекологічний університет