Запис Детальніше

Формування маркетингових стратегій органічних підприємств

Institutional Repository of Zhytomyr National Agroecological Universit

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Формування маркетингових стратегій органічних підприємств
 
Creator Волкова, І. М.
Volkova, I.
 
Subject екологічні проблеми
інтенсивне землеробство
глобальні ринки
 
Description Об’єктивною передумовою розвитку органічного руху у світі стала інтенсифікація сільського господарства. З метою забезпечення постійно зростаючого населення планети продуктами харчування, досягнення продовольчої безпеки провідних країн, а також активізації міжнародної торгівлі продукцією аграрного походження світове сільське господарство індустріального типу продовжує активно розвиватися. Даний тип ведення сільського господарства, з одного боку, забезпечує постійне зростання результативності здійснення аграрного бізнесу в провідних країнах світу, з іншого, призводить до порушення балансу між економічними, екологічними та соціальними інтересами суспільства.
 
Date 2018-11-01T12:41:54Z
2018-11-01T12:41:54Z
2018
 
Type Conference materials
 
Identifier Волкова І. М. Формування маркетингових стратегій органічних підприємств / І. М. Волкова // Органічне виробництво і продовольча безпека : [зб. доп. учасн. VI Міжнар. наук.-практ. конф.]. – Житомир : О. О. Євенок, 2018. – С. 219–221.
978-966-8706-99-8
http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/9286
 
Language uk
 
Publisher Житомирський національний агроекологічний університет; О. О. Євенок