Формування маркетингових стратегій органічних підприємств
Institutional Repository of Zhytomyr National Agroecological Universit
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Формування маркетингових стратегій органічних підприємств
|
|
Creator |
Волкова, І. М.
Volkova, I. |
|
Subject |
екологічні проблеми
інтенсивне землеробство глобальні ринки |
|
Description |
Об’єктивною передумовою розвитку органічного руху у світі стала інтенсифікація сільського господарства. З метою забезпечення постійно зростаючого населення планети продуктами харчування, досягнення продовольчої безпеки провідних країн, а також активізації міжнародної торгівлі продукцією аграрного походження світове сільське господарство індустріального типу продовжує активно розвиватися. Даний тип ведення сільського господарства, з одного боку, забезпечує постійне зростання результативності здійснення аграрного бізнесу в провідних країнах світу, з іншого, призводить до порушення балансу між економічними, екологічними та соціальними інтересами суспільства.
|
|
Date |
2018-11-01T12:41:54Z
2018-11-01T12:41:54Z 2018 |
|
Type |
Conference materials
|
|
Identifier |
Волкова І. М. Формування маркетингових стратегій органічних підприємств / І. М. Волкова // Органічне виробництво і продовольча безпека : [зб. доп. учасн. VI Міжнар. наук.-практ. конф.]. – Житомир : О. О. Євенок, 2018. – С. 219–221.
978-966-8706-99-8 http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/9286 |
|
Language |
uk
|
|
Publisher |
Житомирський національний агроекологічний університет; О. О. Євенок
|
|