Запис Детальніше

Маркетингові технології просування органічної продукції

Institutional Repository of Zhytomyr National Agroecological Universit

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Маркетингові технології просування органічної продукції
 
Creator Степаненко, Н. І.
Stepanenko, N.
 
Subject індекс споживчої довіри
фінансове благополуччя
комунальні послуги
 
Description Зміни у купівельній поведінці споживачів останнього десятиліття, що відображають зміщення акцентів у перевагах при виборі продуктів харчування та інших товарів широкого вжитку в бік категорії eco-friendly, зумовлено крос-культурністю споживацького мейнстриму з огляду на демографічні, макроекономічні, соціально- екологічні та інституційні детермінанти. Так, мода на екстернальну красу та успішність; турбота про зовнішність, демонстрація прихильності щодо здорового способу життя й захоплення спортом; необхідність зберігати активність й високу активність протягом життя; потреба урізноманітнювати гастрономічні звички; зростання економічної ролі жінок як центру прийняття рішення про купівлю; підвищена увага до збалансованості раціону харчування дітей; попит на спеціальне харчування з боку споживачів із хронічними захворюваннями видозмінюють філософську платформу побудови ієрархічної структури потреб. Враховуючи вказані тренди цілком очевидним є комерційно приваблива перспектива розвитку сектора органічних продуктів, що характеризується такими особливостями: стабільність попиту у періоди економічних спадів та криз; канали збуту відображають нішеву специфіку органічних продуктів і є об’єктивно стійкими з огляду на лояльність цільових споживачів; високий маржинальний прибуток; позитивні прогнози росту ринку органічних продуктів у довго- та середньостроковій перспективі.
 
Date 2018-11-01T13:25:08Z
2018-11-01T13:25:08Z
2018
 
Type Conference materials
 
Identifier Степаненко Н. І. Маркетингові технології просування органічної продукції / Н. І. Степаненко // Органічне виробництво і продовольча безпека : [зб. доп. учасн. VI Міжнар. наук.-практ. конф.]. – Житомир : О. О. Євенок, 2018. – С. 221–226.
978-966-8706-99-8
http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/9287
 
Language uk
 
Publisher Житомирський національний агроекологічний університет; О. О. Євенок