Запис Детальніше

Теоретичні засади прийняття управлінських рішень в сфері маркетингу на малих підприємствах харчової промисловості

Institutional Repository of Zhytomyr National Agroecological Universit

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Теоретичні засади прийняття управлінських рішень в сфері маркетингу на малих підприємствах харчової промисловості
 
Creator Овдіюк, О. М.
Ovdiyuk, O.
 
Subject маркетинг
малі агропідприємства
управлінські рішення
рекламний менеджмент
реклама
 
Description Постановка проблеми. Для формування ринкової економічної системи в Україні необхідним є забезпечення ефективного функціонування сфери виробництва та послуг, подолання монополізму великих підприємств, послаблення соціальної напруги, підвищення життєвого рівня населення. В цьому контексті особливої значущості набуває розвиток малого бізнесу, що здатний забезпечити у відносно короткі терміни структурну перебудову економіки, одночасно формуючи надійну соціальну базу реформ – прошарок підприємців-власників.
 
Date 2018-09-03T13:02:58Z
2018-09-03T13:02:58Z
2017
 
Type Article
 
Identifier Овдіюк О. М. Теоретичні засади прийняття управлінських рішень в сфері маркетингу на малих підприємствах харчової промисловості / О. М. Овдіюк // Наукові читання – 2017 : наук.-теорет. зб. / ЖНАЕУ, Наук.-інновац. ін-т економіки та агробізнесу. – Житомир : ЖНАЕУ, 2017. – Т. 3. – С. 150–154.
http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/9132
 
Language uk
 
Publisher Житомирський національний агроекологічний університет