Запис Детальніше

Підвищення рівня товарності молока як один із напрямів забезпечення конкурентоздатності молочної продукції

Institutional Repository of Zhytomyr National Agroecological Universit

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Підвищення рівня товарності молока як один із напрямів забезпечення конкурентоздатності молочної продукції
 
Creator Чугаєвська, С. В.
Chugaievska, S.
 
Subject економіка
ринкові відносини
молочна продукція
конкурентоспроможність
 
Description Постановка проблеми. Україна здійснює низку заходів щодо інтеграції до Європейського Союзу та СОТ, де важливою тенденцією розвитку ринкових відносин став перехід від стихійних неорганізованих обмінних процесів до їх цілеспрямованого об’єднання для забезпечення населення високоякісною конкурентоспроможною продукцією. Для переходу на якісно новий рівень виробництва у порівнянні з конкурентами виробники ставлять за мету скорочувати виробничий цикл і витрати, поліпшувати якість продуктів і послуг, зміцнювати співвідношення з постачальниками і споживачами, удосконалювати свої організаційні системи, щоб своєчасно відреагувати на зміну споживчих смаків та задовольнити потреби споживачів. Інакше кажучи, для підвищення конкурентоспроможності, підприємство створює і розвиває свої конкурентні переваги, які дозволятимуть щонайкраще використовувати наявні ресурси в умовах макросередовища.
 
Date 2018-09-10T13:16:34Z
2018-09-10T13:16:34Z
2015
 
Type Article
 
Identifier Чугаєвська С. В. Підвищення рівня товарності молока як один із напрямів забезпечення конкурентоздатності молочної продукції / С. В. Чугаєвська // Наукові читання – 2015 : наук.-теорет. зб. / ЖНАЕУ, ф-т обліку та фінансів. – Житомир : ЖНАЕУ, 2015. – С. 51–55.
http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/9170
 
Language uk
 
Publisher Житомирський національний агроекологічний університет