Запис Детальніше

Стратегія розвитку підприємства: її зміст та види

Institutional Repository of Zhytomyr National Agroecological Universit

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Стратегія розвитку підприємства: її зміст та види
 
Creator Василенко, С. В.
Vasylenko, S.
 
Subject розвиток підприємств
економіка
управління
економіка сільського господарства
 
Description Постановка проблеми. На сучасному етапі розвитку підприємств позитивним чинником є розробка стратегії, яка була б чітким орієнтиром довгострокового їх розвитку. Перед кожним підприємством постає питання, якою буде його діяльність не лише завтра, а й в довгостроковій перспективі, що є актуальним питанням сьогодення. Незважаючи на вплив факторів внутрішнього і зовнішнього середовищ, зміни пріоритетів держави, уміння правильно управляти і бачити перспективу слід будь-якому суб’єкту господарювання. Використання обґрунтованої стратегії та методології стратегічного управління сприятиме розв’язанню проблем, пов’язаних із забезпеченням існування підприємства, його ефективною діяльністю.
 
Date 2018-09-10T13:37:39Z
2018-09-10T13:37:39Z
2015
 
Type Article
 
Identifier Василенко С. В. Стратегія розвитку підприємства: її зміст та види / С. В. Василенко // Наукові читання – 2015 : наук.-теорет. зб. / ЖНАЕУ, ф-т обліку та фінансів. – Житомир : ЖНАЕУ, 2015. – С. 59–65.
http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/9172
 
Language uk
 
Publisher Житомирський національний агроекологічний університет