Запис Детальніше

Вплив бренду «органік» на розвиток сільських територій

Institutional Repository of Zhytomyr National Agroecological Universit

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Вплив бренду «органік» на розвиток сільських територій
 
Creator Кравчук, І. І.
Кравчук, І. А.
Kravchuk, I.
Kravchuk, I.
 
Subject органічне виробництво
здорове харчування
органічні продукти
 
Description Основними тенденціями формування потенціалу продовольчого забезпечення та підвищення якості життя національних соціумів в останні 30 років є розвиток безпечних для життя і здоров’я людей технологій виробництва продуктів харчування, що зумовило входження в широкий ужиток виразів «екологічно чистий продукт», «органічний продукт», «натуральний продукт». Поступово ці вирази стали «брендами сприйняття» споживачем продукції, що має документально підтверджені характеристики безпечних процесів її виробництва на всіх стадіях – «виробництво сировини – переробка – виробництво продуктів харчування», а сільські території, на яких здійснюється (або може здійснюватись) виробництво органічної продукції рослинництва і тваринництва, стали ототожнюватись у свідомості фермерів, голів особистих селянських господарств, потенційних інвесторів як привабливі для ведення органічного бізнесу.
 
Date 2018-11-09T11:49:10Z
2018-11-09T11:49:10Z
2018
 
Type Conference materials
 
Identifier Кравчук І. І. Вплив бренду «органік» на розвиток сільських територій / І. І. Кравчук, І. А. Кравчук // Органічне виробництво і продовольча безпека : [зб. доп. учасн. VI Міжнар. наук.-практ. конф.]. – Житомир : О. О. Євенок, 2018. – С. 450–454.
978-966-8706-99-8
http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/9341
 
Language uk
 
Publisher Житомирський національний агроекологічний університет; О. О. Євенок