Запис Детальніше

Проблеми та перспективи маркетингового управління органічним виробництвом

Institutional Repository of Zhytomyr National Agroecological Universit

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Проблеми та перспективи маркетингового управління органічним виробництвом
 
Creator Дорожкіна, К. В.
Дорожкина, К. В.
Dorozhkina, K.
 
Subject органічне виробництво
екологічний маркетинг
планування виробництва
управління
органическое производство
экологический маркетинг
планирование производства
управление
organic production
environmental marketing
production planning
management
 
Description Органічне виробництво в Україні перебуває на етапі розвитку і має величезні перспективи, що зумовлені природно-кліматичними умовами та грунтовим потенціалом. Екологічні товари, в свою чергу стають дедалі популярними в Україні, оскільки покупці набувають екологічної свідомості. Згідно ЗУ «Про виробництво та обіг органічної сільськогосподарської продукції та сировини» виробництво органічної продукції (сировини) – виробнича діяльність фізичних або юридичних осіб (у тому числі з вирощування та переробки), де під час такого виробництва виключається застосування хімічних добрив, пестицидів, генетично модифікованих організмів (ГМО), консервантів тощо, та на всіх етапах виробництва (вирощування, переробки) застосовуються методи, принципи та правила, визначені цим Законом для отримання натуральної (екологічно чистої) продукції, а також збереження та відновлення природних ресурсів.
Органическое производство в Украине находится на этапе развития и имеет огромные перспективы, обусловленные природно-климатическими условиями и почвенным потенциалом. Экологические товары, в свою очередь становятся все популярными в Украине, поскольку покупатели приобретают экологическое сознание. Согласно ЗУ «О производстве и обороте органической сельскохозяйственной продукции и сырья» производство органической продукции (сырья) – производственная деятельность физических или юридических лиц (в том числе по выращиванию и переработке), где во время такого производства исключается применение химических удобрений, пестицидов, генетически модифицированных организмов (ГМО), консервантов и т.д., и на всех этапах производства (выращивания, переработки) применяются методы, принципы и правила, определенные настоящим Законом для получения натуральной (экологически чистой) продукции, а также сохранение и восстановление природных ресурсов.
Organic production in Ukraine is at the development stage and has enormous prospects that are due to natural and climatic conditions and soil potential. Ecological products, in turn, are becoming increasingly popular in Ukraine, as buyers acquire ecological consciousness. According to the Law «On the Production and Circulation of Organic Agricultural Products and Raw Materials», the production of organic products (raw materials) is the production activity of individuals or legal entities (including cultivation and processing), where, during such production, the use of chemical fertilizers, pesticides, genetically modified organisms (GMOs), preservatives, etc., and at all stages of production (cultivation, processing), the methods, principles and rules that are defined by this Law for obtaining natural (ecologically pure) products, as well as the preservation and restoration of natural resources.
 
Date 2018-11-08T09:22:12Z
2018-11-08T09:22:12Z
2018
 
Type Conference materials
 
Identifier Дорожкіна К. В. Проблеми та перспективи маркетингового управління органічним виробництвом / К. В. Дорожкіна // Органічне виробництво і продовольча безпека : [зб. доп. учасн. VI Міжнар. наук.-практ. конф.]. – Житомир : О. О. Євенок, 2018. – С. 404–407.
978-966-8706-99-8
http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/9331
 
Language uk
 
Publisher Житомирський національний агроекологічний університет; О. О. Євенок