РОЗРОБКА ТА ЕКОНОМІЧНЕ ОБГРУНТУВАННЯ СТРАТЕГІЇ УПРАВЛІННЯ РЕКЛАМНОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ ТОРГОВОГО ПІДПРИЄМСТВА В МЕРЕЖІ ІНТЕРНЕТ (НА ПРИКЛАДІ «ТОР ЗАХІД»)
DSpace at Ternopil State Ivan Puluj Technical University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
РОЗРОБКА ТА ЕКОНОМІЧНЕ ОБГРУНТУВАННЯ СТРАТЕГІЇ УПРАВЛІННЯ РЕКЛАМНОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ ТОРГОВОГО ПІДПРИЄМСТВА В МЕРЕЖІ ІНТЕРНЕТ (НА ПРИКЛАДІ «ТОР ЗАХІД»)
Автореферат |
|
Creator |
БЕРЕКЕТА, ІРИНА ОЛЕКСАНДРІВНА
|
|
Contributor |
Гощинський, Андрій Володимирович
|
|
Subject |
051
економіка стратегія, реклама, моделювання, обгрунтування УДК 338.1 |
|
Description |
Берекета І.О. «Розробка та економічне обґрунтування стратегії управління рекламною діяльністю торгового підприємства в мережі Інтернет (на прикладі «ТОР Захід»)» . – Рукопис. Дослідження на здобуття освітньо-кваліфікаційного рівня магістр за напрямом підготовки 051 «Економіка» - Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя. – Тернопіль. 2018. В першому розділі розкрито зміст та етапи розробки рекламної стратегії В другому розділі проведено аналіз економічних показників діяльності підприємства «ТОР Захід». В третьому розділі роботи представлено програму та експериментальне дослідження моделі рекламної діяльності «ТОР Захід» В спеціальній частині представлено модель оцінки ресурсів підприємства. В п’ятому розділі обгрунтовано доцільність впровадження рекламної діяльності в мережі інтернет. В шостому розділі розглянуті питання охорони праці та безпеки у надзвичайних ситуаціях. |
|
Date |
2019-01-10T13:28:33Z
2019-01-10T13:28:33Z 2018-12-26 |
|
Type |
Thesis Abstract
|
|
Identifier |
Берекета І.О. «Розробка та економічне обґрунтування стратегії управління рекламною діяльністю торгового підприємства в мережі Інтернет (на прикладі «ТОР Захід»)» // Автореферат дипломної роботи магістра за спеціальністю „051 — економіка“/ І. О. Берекета — Тернопіль: ТНТУ, 2018. — 5 с.
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/27329 |
|
Language |
uk
|
|
Relation |
Берекета (Попова) І. Розробка організацією стратегії проведення рекламної діяльності в мережі інтернет // Матеріали доповідей III Міжнародної науково-практичної конференції студентів та молодих вчених «Актуальні проблеми вітчизняної економіки, підприємництва та управління на сучасному етапі» – Тернопіль, ТНТУ, 2018. – с. 310-312
|
|
Coverage |
ТЕРНОПІЛЬСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТЕХНІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ ІМЕНІ ІВАНА ПУЛЮЯ
UA |
|