Запис Детальніше

РОЗРОБКА ТА ЕКОНОМІЧНЕ ОБГРУНТУВАННЯ СТРАТЕГІЇ УПРАВЛІННЯ РЕКЛАМНОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ ТОРГОВОГО ПІДПРИЄМСТВА В МЕРЕЖІ ІНТЕРНЕТ (НА ПРИКЛАДІ «ТОР ЗАХІД»)

DSpace at Ternopil State Ivan Puluj Technical University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title РОЗРОБКА ТА ЕКОНОМІЧНЕ ОБГРУНТУВАННЯ СТРАТЕГІЇ УПРАВЛІННЯ РЕКЛАМНОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ ТОРГОВОГО ПІДПРИЄМСТВА В МЕРЕЖІ ІНТЕРНЕТ (НА ПРИКЛАДІ «ТОР ЗАХІД»)
Автореферат
 
Creator БЕРЕКЕТА, ІРИНА ОЛЕКСАНДРІВНА
 
Contributor Гощинський, Андрій Володимирович
 
Subject 051
економіка
стратегія, реклама, моделювання, обгрунтування
УДК 338.1
 
Description Берекета І.О. «Розробка та економічне обґрунтування стратегії управління рекламною діяльністю торгового підприємства в мережі Інтернет (на прикладі «ТОР Захід»)» . – Рукопис.
Дослідження на здобуття освітньо-кваліфікаційного рівня магістр за напрямом підготовки 051 «Економіка» - Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя. – Тернопіль. 2018.
В першому розділі розкрито зміст та етапи розробки рекламної стратегії В другому розділі проведено аналіз економічних показників діяльності підприємства «ТОР Захід». В третьому розділі роботи представлено програму та експериментальне дослідження моделі рекламної діяльності «ТОР Захід» В спеціальній частині представлено модель оцінки ресурсів підприємства. В п’ятому розділі обгрунтовано доцільність впровадження рекламної діяльності в мережі інтернет. В шостому розділі розглянуті питання охорони праці та безпеки у надзвичайних ситуаціях.
 
Date 2019-01-10T13:28:33Z
2019-01-10T13:28:33Z
2018-12-26
 
Type Thesis Abstract
 
Identifier Берекета І.О. «Розробка та економічне обґрунтування стратегії управління рекламною діяльністю торгового підприємства в мережі Інтернет (на прикладі «ТОР Захід»)» // Автореферат дипломної роботи магістра за спеціальністю „051 — економіка“/ І. О. Берекета — Тернопіль: ТНТУ, 2018. — 5 с.
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/27329
 
Language uk
 
Relation Берекета (Попова) І. Розробка організацією стратегії проведення рекламної діяльності в мережі інтернет // Матеріали доповідей III Міжнародної науково-практичної конференції студентів та молодих вчених «Актуальні проблеми вітчизняної економіки, підприємництва та управління на сучасному етапі» – Тернопіль, ТНТУ, 2018. – с. 310-312
 
Coverage ТЕРНОПІЛЬСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТЕХНІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ ІМЕНІ ІВАНА ПУЛЮЯ
UA