Запис Детальніше

Інноваційні технології і дизайн парфумерно-косметичних продуктів

DSpace at Ternopil State Ivan Puluj Technical University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Інноваційні технології і дизайн парфумерно-косметичних продуктів
 
Creator Іванова, Л.О.
Шарахматова, Т.Є.
Іваненко, Є.В.
 
Contributor Одеська національна академія харчових технологій
 
Subject 668.5+687.5+621.798
 
Description Розглянуто сучасні та інноваційні технології виробництва парфумерно-косметичних продуктів. Вперше апробовані в навчальному процесі методологія розробки технічних і художньо-технічних рішень у виробництві парфумерно-косметичних продуктів із використанням: описів до патентів на винаходи і промислових зразків, а також пошуку інноваційної технічної інформації в Інтернет ресурсі. Наведено методики пошуку інформації на прикладах технологій виробництва парфумерно-косметичних продуктів і розробки для них дизайну упаковок. Запропоновано варіанти індивідуальних завдань для аудиторних робіт, приклади їх виконання і контрольні питання для закріплення матеріалу.
Призначено для студентів, бакалаврів, магістрів, аспірантів і викладачів вищих навчальних закладів відповідного профілю.
Вступ …5
Розділ 1. Особливості діючої та інноваційної технологій виробництва парфумерно-косметичних засобів …10
1.1. Технологія виробництва парфумерних продуктів …10
1.1.1. Склад продукту і вихідні матеріали …10
1.1.2. Характеристики та класифікація ароматів парфумів …14
1.1.3. Схема технологій виробництва парфумерної продукції …18
1.2. Технологія виробництва косметичних продуктів …21
1.2.1. Склад продукту і вихідні матеріали …21
1.2.2. Класифікація косметики за якістю …25
1.3. Інноваційні технології виробництва косметичних продуктів …28
1.4. Контрольні запитання …46
Розділ 2. Характеристика, пошук та аналіз нових технічних рішень в описах до патентів на винахід, способи (технології) парфумерно-косметичних виробництв …47
2.1. Визначення термінів: технологія, нововведення, інновація …47
2.2. Опис винаходу до патентів на способи (технології) парфумерно-косметичних продуктів ...48
2.3. Особливості ознак винаходу як технічного рішення на спосіб виготовлення і склад парфумерно-косметичного продукту …53
2.4. Методика пошуку патентів на способи виготовлення і склади парфумерно-косметичних продуктів в Інтернет ресурсах …60
2.5. Контрольні запитання …67
2.6. Завдання для аудиторних робіт, приклад виконання і форма звіту …68
Розділ 3. Пошук і аналіз нових технічних рішень в публікаціях за технологіями виробництва парфумерно-косметичних продуктів ...77 3.1. Джерела і методика пошуку нових технічних рішень за технологіями виробництва парфумерно-косметичних продуктів …77
3.2. Контрольні запитання …78
3.3. Завдання для аудиторних робіт, приклад виконання і форма звіту …78
Розділ 4. Розробка нових художньо-технічних рішень в дизайні упаковок та етикеток парфумерно-косметичних продуктів …86
4.1. Упаковка у виробництві парфумерно-косметичних продуктів …86
4.2. Графічні символи на упаковці (етикетці) як характеристика якості продукту в країнах СНД і ЄС ...87
4.3. Дизайн упаковки: характеристика і приклади …95
4.3.1. Дизайн: поняття і засіб комунікації …95
4.3.2. Номенклатура і характеристика естетичних показників товарів народного споживання (ТКС) …96
4.3.3. Методика розробки дизайну упаковок і приклади упаковок для духів …103
4.3.4. Приклади креативного дизайну флаконів для парфумів від провідних світових виробників …113
4.4. Контрольні запитання …122
4.5. Завдання для аудиторних робіт і форма звіту …122
Література …122
 
Date 2019-01-11T13:14:54Z
2019-01-11T13:14:54Z
2018
 
Type Handbook
 
Identifier Іванова Л.О. Інноваційні технології і дизайн парфумерно-косметичних продуктів : навчальний посібник / Іванова Л.О., Шарахматова Т.Є., Іваненко Є.В. – Тернопіль : Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2018. – 140 с.
978-966-305-095-9
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/27336
 
Language uk
 
Relation 1. Гавра Д.П. Феномен имиджа: сущность и основные характеристики / Д.П. Гавра // СГПУ, С. Петербург, 2010, 8с. Электронный ресурс. Режим доступа http://pr.tsu.ru/ 2. Какие характеристики составляют имидж // Электронный ресурс. Режим доступа https://www.google.com.ua/ 3. Платанова Е. Украинский рынок косметики и парфюмерии / Е. Платанова // Электронный ресурс. Режим доступа http://ubr.ua/business-practice/own-business/ukrainskii-rynok-kosmetiki-i-parfumerii-samyi-nenasyshennyi-260694 4. Світовий ринок косметики : тенденції в 2013 – 2014 роках і найближчій перспективі // Електронний ресурс. Режим доступу http://ukrchem.dp.ua/2014/10/18/mirovoj-rynok-kosmetiki-tendencii-v-2013-2014-godax-i-blizhajshej-perspektive.html 5. Розробки Mary Kay® в області інноваційних продуктів і технологій отримали більше 1200 патентів // Електронний ресурс. Режим доступу http://www.marykay.ru/ru-RU/About-Mary-Kay/RND 6. Кривова А.Ю., Паронян В.Х. Технология производства парфюмерно-косметических продуктов / А.Ю. Кривова, В.Х. Паронян // М. : ДеЛи принт, 2009. – 668 с. 7. Башура А.Г., Гладух Н.П. Технология косметических и парфюмерных средств / А.Г. Башура, Н.П. Гладух // НФАУ: Золотые страницы, 2002. – 271 с. 8. Иванова Л.А., Котлик С.В., Малых С.В. Разработка и оценивание новых технических решений / Л.А. Иванова, С.В. Котлик, С.В. Малых // О: Астропринт, 2012. – 63 с. 9. Иванова Л.А., Котлик С.В. Промышленный образец как новое техническое решение / Л.А. Иванова, С.В. Котлик // Одесса : Астропринт, 2014. – 71 с. 10. Особливості виробництва парфумерної продукції // Електронний ресурс. Режим доступу http://otherreferats.allbest.ru/ 11. Структура запаху, ноти ароматів і їх класифікація // Електронний ресурс. Режим доступу http://www.inflora.ru/cosmetics/cosmetics92.html 12. Парфумерні засоби // Електронний ресурс. Режим доступу http://intranet.tdmu.edu.ua/data/kafedra/internal/pharma_3/classes_stud.htm 13. Косметичні засоби // Електронний ресурс. Режим доступу http://nizbar-lab.ru/ 14. Органічна косметика: склад, достоїнства, особливості виробництва // Електронний ресурс. Режим доступу https://www.babyblog.ru/user/BabySecretRu/184437 15. Класифікація за якістю косметичних засобів // Електронний ресурс. Режим доступу http://www.justnahrin.narod.ru/Classification.html 16. Косметика MiRRa, інноваційні технології // Електронний ресурс. Режим доступу http://mirra.ru/about/nashi-razrabotki/mirra-jeto-vserez-i-nadolgo/ 17. Російська компанія, що займається виробництвом натуральних косметичних продуктів за інноваційною технологією // Електронний ресурс. Режим доступу http://business-russia-een.ru/profiles/element/16/rossiyskaya-kompaniya-zanimayushchayasya-proizvodstvom-naturalnykh-kosmeticheskikh-sredstv-po-innova/ 18. Компанія LAMBRE, парфюмерія і косметика // Електронний ресурс. Режим доступу http://ru.lambre.eu/ 19. Кузякова Л.М., Чернецова М А. Инновационный проект создания нового поколения липосомальных косметических средств лечебно-профилактического действия / Л.М. Кузякова, М.А. Чернецова // Фундаментальные исследования. – 2015. – № 2-22. – С. 4940 – 4945. 20. MIRRA – ЦЕ СЕРЙОЗНО І НАДОВГО // Електронний ресурс. Режим доступу http://mirra.ru/about/nashi-razrabotki/mirra-jeto-vserez-i-nadolgo/ 21. Інноваційні технології виробництва туалетного і господарського мила на ГЖК. // Електронний ресурс. Режим доступу http://apmpts.ru/news/3489 22. Інноваційне процесингове устаткування для виробництва косметичних засобів // Електронний ресурс. Режим доступу http://www.kpht.ru/80-publikatsii/99-innovatsionnoe-protsessingovoe-oborudovanie 23. Закон України «Про інноваційну діяльність» від 04.07.2002 // Відомості Верховної Ради, № 36, с. 206. 24. Абакаров А.Б., Гаджиева Д.А. Способ приготовления парфюмерных жидкостей / А.Б. Абакаров, Д.А. Гаджиева // Патент RU 2495097, МПК, C11B 9/00, Опубликовано: 10.10.2013 Бюл. № 28. 25. Класифікація парфумерно-косметичних засобів // Електронний ресурс. Режим доступу angelendji.narod.ru/4_kyrs_lek/Lek_1.doc 26. Міжнародний патентний класифікатор // Електронний ресурс. Режим доступу http://www.sibpatent.ru/7IPC.asp 27. БД «Електронна версія офіційного бюлетня «Промислова власність» // Електронний ресурс. Режим доступу http://www.uipv.org/ua/bases2.html 28. Бази даних на сайті ФДМ ФІПС Роспатенту // Електронний ресурс. Режим доступу http://www1.fips.ru/wps/wcm/connect/content_ru/ru 29. Покрокова інструкція для користувачів сайту ФІПС Роспатенту // Електронний ресурс. Режим доступу http://kpfu.ru/portal/docs/F438346539/ Poshagovaya.instr.raboty.v.baze.dannyh.FIPS._red._.pdf 30. Відкриті ресурси ФІПС // Електронний ресурс. Режим доступу http://www1.fips.ru/wps/portal/Registers/ 31. Тимофеев В.А. Разработка рецептурного свойства и совершенствование инновационного косметического продукта ANTI-AGE направленности / В.А. Тимофеев // Автореферат диссертации на соискание ученой степени кандидата технических наук, МТУТУ, М., 2013, 37 с. 32. Повний список і опис (символи, знаки, значки) на продуктах і упаковці // Електронний ресурс. Режим доступу http://style-beauti.com/moda/shopping/znaki-markirovki-na-tovarax/ 33. Косолапова Н.В. Товароведение парфюмерно-косметических, посудо-хозяйственных, электробытовых и строительных товаров / Н.В. Косолапова // Інноваційні технології і дизайн парфумерно-косметичних продуктів 139 «Академия» 2012 г. М., 2010, 64 с. 34. Егоров Б.В., Иванова Л.А., Котлик С.В. Технический дизайн / Б.В. Егоров, Л.А. Иванова, С.В. Котлик // «Магнолия 2006», Львов, 2013 г., 319 с. 35. Иванова Л.А., Котлик С.В. Промышленное проектирование в дизайне / Л.А. Иванова, С.В. Котлик // «Астропринт», Одесса, 2015 г., 317 с. 36. Ламм М. Защита промышленных образцов в США / М. Ламм // Электронный ресурс. Режим доступа http://www.tverlib.ru/otdel_lib/ patentcenter/seminar/20110623/lamm%20design%20patents%20ipacii%20rus.pdf 37. Витковская А.П. Патент на полезную модель «Флакон для духов» / А.П. Витковская // Патент RU 25881, МПК, В65D 1/04, Опубликовано: 27.10.2002. 38. AVUAR (брендовий інформація) // Електронний ресурс. Режим доступу http://avuar.com.ua/ 39. Chanel № 5. Історія створення легендарного аромату // Електронний ресурс. Режим доступу http://fashiony.ru/page.php?id_n=23235 40. Дизайн упаковок парфумерії // Електронний ресурс. Режим доступу http://www.periodika.ru/ 41. Правило і метод золотого перетину в дизайні // Електронний ресурс. Режим доступу http://witiger.ru/state/view/metod-pravilo-zolotogo-secheniya-v-dizayne.html 42. Історія парфуму Chanel № 5 // Електронний ресурс. Режим доступу http://xn----dtbjalal8asil4g8c.xn--p1ai/parfyumeriya/istoriya-duhov-chanel-5.html 43. Форми кристалів // Електронний ресурс. Режим доступу http://www.studfiles.ru/preview/1837074/page:2/ 44. Етикетки для косметичної й парфумерної продукції // Електронний ресурс. Режим доступу http://sticker.com.ua/primenenie/etiketki-dlya-kosmetiki-i-parfyumerii 45. ГОСТ 32117-2013. Продукция парфюмерно-косметическая // Электронный ресурс. Режим доступа http://docs.cntd.ru/document/1200102280 46. Бізнес-каталог: виробництво парфумерних та косметичних засобів // Електронний ресурс. Режим доступу http://www.poshuk.com/kved/Ind.24.52.0 47. Етикетка для парфумерії та косметики // Електронний ресурс. Режим доступу https://www.google.com.ua
 
Rights © Іванова Л.О., Шарахматова Т.Є., Іваненко Є.В., 2018
© Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2018
 
Format 140
 
Coverage Тернопіль
UA
 
Publisher Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя