Модуль балансування акумулятора LiFePO4 для електромобіля
DSpace at NTB NTUU KPI
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Модуль балансування акумулятора LiFePO4 для електромобіля
|
|
Creator |
Карпов, Михайло Анатолійович
|
|
Contributor |
Новосад, Андрій Анатолійович
|
|
Subject |
модуль балансування напруги
електромобіль елемент живлення electric vehicle LiFePO4 voltage balancing module |
|
Description |
Актуальність теми. Розробка нової ідеї застосування акумулятора в сфері електромобілів. Мета дослідження. Метою МД є дослідження процесу балансування напруги на комірках акумулятора при використанні різних за точністю модулів захисту комірок від перезаряду. Для досягнення поставленої мети необхідно виконати такі задачі: – Експериментальна модель комірки батареї; – Розробка алгоритму балансування комірок; – Розробка методики дослідження; Об’єкт дослідження – модуль для балансування комірок акумулятора. Предмет дослідження - дослідження затраченого часу на повну зарядку акумулятора від заданої точності модуля захисту комірки. Методи дослідження: для вирішення завдань роботи були застосовані наступні методи: експериментальне моделювання зарядної характеристики та моделювання алгоритму балансування комірок за допомогою Excel. Наукова новизна одержаних результатів. Отриманні результати демонструють характеристику заряду акумулятора за розробленим алгоритмом балансування, за рахунок якого можливо створити акумулятор з великою кількістю комірок, які будуть рівномірно збалансовані після заряду, при цьому кожна комірка матиме просту схему контролю. Практичне значення одержаних результатів роботи полягає у можливості порівняти затрачений час зарядки для акумулятора з різними по точності схемами контролю перезарядки. Та оцінити доцільність використання більш точніших схем контролю перезарядки. Relevance of the topic. Developing a new service of using the battery for electric vehicles. The aim of the study is study the process of balancing voltage on battery cells when using different precisely modules for protecting cells To achieve this goal, you must accomplish the following tasks: - Experimental model of battery cell; - Development of algorithm of balancing of cells; - Development of research methodology; Object of research: is a module for balancing battery cells. Subject of research: is the study of the time taken to fully charge the battery from the given accuracy of the recharge circuit protection circuit. Research methods: the following methods were used to solve the tasks: experimental simulation of charge characteristics and simulation of the algorithm of balancing cells using Excel. Scientific novelty of the obtained results. The results show the characteristics of the battery charge based on the developed algorithm of balancing, due to which it is possible to create a battery with a large number of cells, which will be evenly balanced after the charge, with each cell will have a simple control circuit. The practical value of the results obtained is the ability to compare the charging time spent on the battery with different precision circuitry for recharging. But assess the feasibility of using more accurate recharge control schemes. |
|
Date |
2019-01-16T17:44:08Z
2019-01-16T17:44:08Z 2018 |
|
Type |
Master Thesis
|
|
Identifier |
Карпов, М. А. Модуль балансування акумулятора LiFePO4 для електромобіля : магістерська дис. : 172 Телекомунікації та радіотехніка / Карпов Михайло Анатолійович. - Київ, 2018. - 73 с.
http://ela.kpi.ua/handle/123456789/25849 |
|
Language |
uk
|
|
Format |
73 с.
application/pdf |
|
Publisher |
Київ
|
|