Запис Детальніше

Важливість диферсифікації підприємств у сучасній економіці

DSpace at Ternopil State Ivan Puluj Technical University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Важливість диферсифікації підприємств у сучасній економіці
The importance of diversification of enterprises in the modern economy
 
Creator Петрук, В. Г.
Гатала, Д. І.
Кучмай, Т. В.
Качаровська, С. А.
Petruk, V. G.
Gatala, D. I.
Kuchmay, T. V.
Kacharovska, S. A.
 
Contributor Тернопільський технічний університет імені Івана Пулюя, Україна
 
Subject 622.271.4
553
 
Date 2019-02-18T16:16:21Z
2019-02-18T16:16:21Z
2018-11-28
2018-11-28
 
Type Conference Abstract
 
Identifier Важливість диферсифікації підприємств у сучасній економіці / В. Г. Петрук, Д. І. Гатала, Т. В. Кучмай, С. А. Качаровська // Збірник тез доповідей Ⅶ Міжнародної науково-технічної конференції молодих учених та студентів „Актуальні задачі сучасних технологій“, 28-29 листопада 2018 року. — Т. : ФОП Паляниця В. А., 2018. — Том 3. — С. 221. — (Економічні та соціальні аспекти нових технологій).
978-617-7331-71-0
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/27679
Petruk V. G., Gatala D. I., Kuchmay T. V., Kacharovska S. A. (2018) Vazhlyvist dyfersyfikatsii pidpryiemstv u suchasnii ekonomitsi [The importance of diversification of enterprises in the modern economy]. Book of abstract of the Ⅶ International scientific and technical conference of young researchers and students "Current issues in modern technologies" (Tern., 28-29 November 2018), vol. 3, pp. 221 [in Ukrainian].
 
Language uk
 
Relation Збірник тез доповідей Ⅶ Міжнародної науково-технічної конференції молодих учених та студентів „Актуальні задачі сучасних технологій“ (3), 2018
Book of abstract of the Ⅶ International scientific and technical conference of young researchers and students "Current issues in modern technologies" (3), 2018
http://www.investplan.com.ua/pdf/10_2009/6.pdf
1. Багорка М.О., Білоткач І. А. Диверсифікація як фактор підвищення ефективності діяльності підприємств в сучасних умовах [Електронний ресурс] Режим доступу: http://www.investplan.com.ua/pdf/10_2009/6.pdf
2. Гевко І.Б. Управління процесом розробки і освоєння виробництва нових виробів: Підручник. – / [І. Б. Гевко, Б. М. Гевко]. Тернопіль: ФОП Паляниця В.А., 2015. - 199 с.
3. Котлер Ф. Основы маркетинга / Котлер Ф. ; [пер. с англ. Е.М. Пеньковой]. – М. : Прогресс, 1990. – 736 с.
1. Bahorka M.O., Bilotkach I. A. Dyversyfikatsiia yak faktor pidvyshchennia efektyvnosti diialnosti pidpryiemstv v suchasnykh umovakh [Electronic resource] Rezhym dostupu: http://www.investplan.com.ua/pdf/10_2009/6.pdf
2. Hevko I.B. Upravlinnia protsesom rozrobky i osvoiennia vyrobnytstva novykh vyrobiv: Pidruchnyk. –, [I. B. Hevko, B. M. Hevko]. Ternopil: FOP Palianytsia V.A., 2015, 199 p.
3. Kotler F. Osnovy marketinha, Kotler F. ; [transl. from English E.M. Penkovoi], M. : Prohress, 1990, 736 p.
 
Rights © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2018
 
Format 221
1
 
Coverage 28-29 листопада 2018 року
28-29 November 2018
Тернопіль
Ternopil
 
Publisher ФОП Паляниця В. А.
PE Palianytsia V. A.