Ризики впровадження інноваційного продукту
DSpace at Ternopil State Ivan Puluj Technical University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Ризики впровадження інноваційного продукту
Risks of implementation of innovative products |
|
Creator |
Щур, І. І.
Вашкеба, С. О. Schur, I. I. Vashkeba, S. O. |
|
Contributor |
Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, Україна
|
|
Subject |
339.13
|
|
Date |
2019-02-18T16:16:25Z
2019-02-18T16:16:25Z 2018-11-28 2018-11-28 |
|
Type |
Conference Abstract
|
|
Identifier |
Щур І. І. Ризики впровадження інноваційного продукту / І. І. Щур, С. О. Вашкеба // Збірник тез доповідей Ⅶ Міжнародної науково-технічної конференції молодих учених та студентів „Актуальні задачі сучасних технологій“, 28-29 листопада 2018 року. — Т. : ФОП Паляниця В. А., 2018. — Том 3. — С. 258. — (Економічні та соціальні аспекти нових технологій).
978-617-7331-71-0 http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/27703 Schur I. I., Vashkeba S. O. (2018) Ryzyky vprovadzhennia innovatsiinoho produktu [Risks of implementation of innovative products]. Book of abstract of the Ⅶ International scientific and technical conference of young researchers and students "Current issues in modern technologies" (Tern., 28-29 November 2018), vol. 3, pp. 258 [in Ukrainian]. |
|
Language |
uk
|
|
Relation |
Збірник тез доповідей Ⅶ Міжнародної науково-технічної конференції молодих учених та студентів „Актуальні задачі сучасних технологій“ (3), 2018
Book of abstract of the Ⅶ International scientific and technical conference of young researchers and students "Current issues in modern technologies" (3), 2018 1. Бутенко Н.В. Маркетинг: Підручник. – К.: Атіка, 2011. – 300 с. 2. Липчук В.В.Маркетинг: навч. пос. / В.В.Липчук, Р. П. Дудяк, С.Я. Бугіль, Я.С. Янишин. – Львів: „Магнолія 2006”, 2012. – 456 с. 3. Мазілкіна Є.І.,Панічкіна Г.Г. Управління конкурентоспроможністю. – М.: Омега-Л., 2009. – 328 с. 4. Циба Т.Є. Маркетингове планування : навч. посібн. / Т.Є. Циба, М.І. Сокур, В.І. Баюра. – К.: Центр учбової літератури, 2008. – 128 с. 1. Butenko N.V. Marketynh: Pidruchnyk, K., Atika, 2011, 300 p. 2. Lypchuk V.V.Marketynh: navch. pos., V.V.Lypchuk, R. P. Dudiak, S.Ya. Buhil, Ya.S. Yanyshyn, Lviv: "Mahnoliia 2006", 2012, 456 p. 3. Mazilkina Ye.I.,Panichkina H.H. Upravlinnia konkurentospromozhnistiu, M., Omeha-L., 2009, 328 p. 4. Tsyba T.Ye. Marketynhove planuvannia : navch. posibn., T.Ye. Tsyba, M.I. Sokur, V.I. Baiura, K., Centre of Educational Literature, 2008, 128 p. |
|
Rights |
© Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2018
|
|
Format |
258
1 |
|
Coverage |
28-29 листопада 2018 року
28-29 November 2018 Тернопіль Ternopil |
|
Publisher |
ФОП Паляниця В. А.
PE Palianytsia V. A. |
|