Запис Детальніше

Ризики впровадження інноваційного продукту

DSpace at Ternopil State Ivan Puluj Technical University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Ризики впровадження інноваційного продукту
Risks of implementation of innovative products
 
Creator Щур, І. І.
Вашкеба, С. О.
Schur, I. I.
Vashkeba, S. O.
 
Contributor Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, Україна
 
Subject 339.13
 
Date 2019-02-18T16:16:25Z
2019-02-18T16:16:25Z
2018-11-28
2018-11-28
 
Type Conference Abstract
 
Identifier Щур І. І. Ризики впровадження інноваційного продукту / І. І. Щур, С. О. Вашкеба // Збірник тез доповідей Ⅶ Міжнародної науково-технічної конференції молодих учених та студентів „Актуальні задачі сучасних технологій“, 28-29 листопада 2018 року. — Т. : ФОП Паляниця В. А., 2018. — Том 3. — С. 258. — (Економічні та соціальні аспекти нових технологій).
978-617-7331-71-0
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/27703
Schur I. I., Vashkeba S. O. (2018) Ryzyky vprovadzhennia innovatsiinoho produktu [Risks of implementation of innovative products]. Book of abstract of the Ⅶ International scientific and technical conference of young researchers and students "Current issues in modern technologies" (Tern., 28-29 November 2018), vol. 3, pp. 258 [in Ukrainian].
 
Language uk
 
Relation Збірник тез доповідей Ⅶ Міжнародної науково-технічної конференції молодих учених та студентів „Актуальні задачі сучасних технологій“ (3), 2018
Book of abstract of the Ⅶ International scientific and technical conference of young researchers and students "Current issues in modern technologies" (3), 2018
1. Бутенко Н.В. Маркетинг: Підручник. – К.: Атіка, 2011. – 300 с.
2. Липчук В.В.Маркетинг: навч. пос. / В.В.Липчук, Р. П. Дудяк, С.Я. Бугіль, Я.С. Янишин. – Львів: „Магнолія 2006”, 2012. – 456 с.
3. Мазілкіна Є.І.,Панічкіна Г.Г. Управління конкурентоспроможністю. – М.: Омега-Л., 2009. – 328 с.
4. Циба Т.Є. Маркетингове планування : навч. посібн. / Т.Є. Циба, М.І. Сокур, В.І. Баюра. – К.: Центр учбової літератури, 2008. – 128 с.
1. Butenko N.V. Marketynh: Pidruchnyk, K., Atika, 2011, 300 p.
2. Lypchuk V.V.Marketynh: navch. pos., V.V.Lypchuk, R. P. Dudiak, S.Ya. Buhil, Ya.S. Yanyshyn, Lviv: "Mahnoliia 2006", 2012, 456 p.
3. Mazilkina Ye.I.,Panichkina H.H. Upravlinnia konkurentospromozhnistiu, M., Omeha-L., 2009, 328 p.
4. Tsyba T.Ye. Marketynhove planuvannia : navch. posibn., T.Ye. Tsyba, M.I. Sokur, V.I. Baiura, K., Centre of Educational Literature, 2008, 128 p.
 
Rights © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2018
 
Format 258
1
 
Coverage 28-29 листопада 2018 року
28-29 November 2018
Тернопіль
Ternopil
 
Publisher ФОП Паляниця В. А.
PE Palianytsia V. A.