Запис Детальніше

Формування організаційно-економічного механізму інноваційного розвитку підприємств машинобудівної промисловості

DSpace at Ternopil State Ivan Puluj Technical University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Формування організаційно-економічного механізму інноваційного розвитку підприємств машинобудівної промисловості
Formation of the organizational and economic mechanism of innovative development of machinebuilding industry enterprises
 
Creator Кузь, Тетяна Іванівна
Kuz, Tetyana
 
Contributor Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, Тернопіль, Україна
Ternopil Ivan Pul’uj National Technical University, Ternopil, Ukraine
 
Subject організаційно-економічний механізм
інноваційний розвиток
інновації
машинобудівні підприємства
Organizational and economic mechanism
innovation development
innovations
machinebuilding enterprises
338.24
 
Description Розглянуто формування організаційно-економічного механізму інноваційного розвитку машинобудівних підприємств, який базується на організаційній, економічній та інноваційній складових і
складається з суб’єктів, об’єктів, принципів, форм, методів, інструментів, засобів забезпечення. Визначено ціль, мету й результат його використання на підприємствах машинобудівної промисловості.
The article deals with the formation of organizational and economic mechanism of innovative development of machine-building enterprises, which is based on the organizational, economic and innovative
component and consists of subjects, objects, principles, forms, methods, and tools, means of provision. The purpose and the result of its use on the enterprises of machine-building industry are determined.
 
Date 2019-02-22T15:13:34Z
2019-02-22T15:13:34Z
2018-05-22
2018-05-22
2018-03-03
 
Type Article
 
Identifier Кузь Т. І. Формування організаційно-економічного механізму інноваційного розвитку підприємств машинобудівної промисловості / Тетяна Кузь // Галицький економічний вісник. — ТНТУ, 2018. — Том 54. — № 1. — С. 62–70. — (Економіка та управління підприємствами).
2409-8892
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/27824
Kuz T. (2018) Formuvannia orhanizatsiino-ekonomichnoho mekhanizmu innovatsiinoho rozvytku pidpryiemstv mashynobudivnoi promyslovosti [Formation of the organizational and economic mechanism of innovative development of machinebuilding industry enterprises]. Galician economic bulletin, vol. 54, no 1, pp. 62-70 [in Ukrainian].
 
Language uk
 
Relation Галицький економічний вісник Тернопільського національного технічного університету, 1 (54), 2018
Galician economic bulletin of the Ternopil National Technical University, 1 (54), 2018
http://www.cfin.ru/management/strategy/management_tools.shtml
http://www.marketing.spb.ru/mr/business/innovative.htm
1. Жалдак, Г.П. Основи формування соціально-економічного механізму інноваційного розвитку промислових підприємств [Текст] / Г.П. Жалдак // Технологический аудит и резервы производства. – 2014. – № 3. – Вип. 3. – С. 43 – 46.
2. Ригби, Д. Лучшие инструменты управления компанией URL: http://www.cfin.ru/management/strategy/management_tools.shtml.
3. Создание инновационной культуры: как транснациональные корпорации реализуют креативный потенциал: Энциклопедия маркетинга. URL: http://www.marketing.spb.ru/mr/business/innovative.htm.
4. Фатхутдинов, Р.А. Инновационный менеджмент [Текст] / Р.А. Фатхутдинов. – СПб. : Питер, 2012. – 448 с.
5. Freeman, R.E. Strategic management: A stakeholder approach [Text] / R.E. Freeman. – Boston (USA) : Pitman, 1984. – 350 р.
1. Zhaldak H. P. (2014) Osnovy formuvannia sotsialno-ekonomichnoho mekhanizmu innovatsiinoho rozvytku promyslovykh pidpryiemstv [Bases of forming of socio-economic mechanism of innovative development of industrial підприємствст are for translation] Tekhnolohichnyi audyt i rezervy vyrobnytstva. no 3. Vol. 3. Pp. 43 – 46.
2. Ryhby D. Luchshye ynstrumentы upravlenyia kompanyei [The best instruments of management by a company] Available at: http://www.cfin.ru/management/strategy/management_tools.shtml.
3. Sozdanye ynnovatsyonnoi kulturы: kak transnatsyonalnыe korporatsyy realyzuiut kreatyvnui potentsyal: Entsyklopedyia marketynha. [Creation of innovative culture : as multinational corporations will realize креативный potential: marketing Encyclopaedia.] Available at: http://www.marketing.spb.ru/mr/business/innovative.htm.
4. Fatkhutdynov R. A. (2012) Innovvatsiinyi menedzhment [Innovative management]. SPb: Pyter (in Russia).
5. Freeman R. E. (1984) Strategic management: A stakeholder approach. Boston. Pitman. (in USA).
 
Rights © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2018
 
Format 62-70
9
 
Publisher ТНТУ
TNTU