Становлення та тенденції розвитку автомобілебудівної промисловості Польщі
DSpace at Ternopil State Ivan Puluj Technical University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Становлення та тенденції розвитку автомобілебудівної промисловості Польщі
Start-up and tendencies of the development of Polish automotive industry |
|
Creator |
Краузе, Ольга Ігорівна
Krause, Olga |
|
Contributor |
Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, Тернопіль, Україна
Ternopil Ivan Puluj National Technical University, Ternopil, Ukraine |
|
Subject |
автомобілебудівна промисловість
автопром транснаціональне підприємство автозавод спільне підприємство конкуренція обсяг виробництва внутрішній ринок зовнішній ринок automobile industry automobile industry transnational enterprise automobile plant joint venture competition volume of production domestic market foreign market 329.321 |
|
Description |
На початку 90-х років минулого століття польський автопром знаходився в стані занепаду, спричинено застарілим устаткуванням та технологіями, зростанням відсотків за банківськими кредитами, зменшенням обсягів інвестицій, відсутністю кваліфікованих кадрів. У зв’язку з цим польським урядом було впроваджено ряд заходів з метою приваблення іноземних інвесторів. Значні інвестиції були розміщені компаніями Fiat, Daewoo та General Motors, що дало поштовх для розвитку автомобілебудування. Автомобілебудівна промисловість Польщі представлена значною кількістю автозаводів з різноманітним профілем. Виробництво легкових автомобілів зосереджено у Варшаві, Плонську, Бєльсько-Бялій, Нисі, Познані та Любліні. Випуск вантажних автомобілів налагоджено у містах Єльч та Страховіце, автобусів – Єльч та Сянок. Автомобільна промисловість є однією з найважливіших галузей польської економіки, за обсягами продажу вона займає друге місце після харчової промисловості. Автомобілебудівний сектор економіки Польщі дає 3,8% надходжень ВВП до бюджету In the early 90's of the last century, the Polish automotive industry was in a state of deterioration due to obsolete equipment and technologies, an increase in interest on bank loans, a decrease in investment volumes, and lack of skilled personnel. In this regard, a number of measures have been implemented by the Polish government to attract foreign investors. Significant investments were made by Fiat, Daewoo and General Motors, which gave impetus to the development of automotive. The Polish automotive industry is represented by a large number of car factories with a diverse profile. The production of cars is concentrated in Warsaw, Plonsk, Bielsko-Biali, Nysa, Poznan and Lublin. The production of trucks was established in the cities of Yelch and Strahovitsy, and the buses are Yelch and Syanok. The automotive industry is one of the most important branches of the Polish economy, with the sales volume it is second only to the food industry. The Polish auto industry sector provides 3,8% of GDP revenues to the budget. |
|
Date |
2019-03-06T06:43:30Z
2019-03-06T06:43:30Z 2018-01-31 2018-01-31 2017-09-03 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Краузе О. І. Становлення та тенденції розвитку автомобілебудівної промисловості Польщі / Ольга Краузе // Галицький економічний вісник. — Т. : ТНТУ, 2017. — Том 53. — № 2. — С. 5–15. — (Економіка та управління національним господарством).
2409-8892 http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/27863 Krause O. (2017) Stanovlennia ta tendentsii rozvytku avtomobilebudivnoi promyslovosti Polshchi [Start-up and tendencies of the development of Polish automotive industry]. Galician economic bulletin (Tern.), vol. 53, no 2, pp. 5-15 [in Ukrainian]. https://doi.org/10.33108/galicianvisnyk_tntu2017.02.005 |
|
Language |
uk
|
|
Relation |
Галицький економічний вісник Тернопільського національного технічного університету, 2 (53), 2017
Galician economic bulletin of the Ternopil National Technical University, 2 (53), 2017 http://moto22.eu/237-lat-historii-motoryzacji-czesc-druga http://www.fsosa.com.pl/pl-PL/historia_fso.html https://en.wikipedia.org/wiki/Fabryka_Samochod%C3%B3w_Ma%C5%82olitra%C5%BCowych http://absta.pl/rozdzia-i-pojcie-i-formy-inwestycji-zagranicznych-6-rozdzia-ii.html?page=3 http://www.oica.net/category/production-statistics/2016-statistics/ http://fleet.com.pl/fleet/wiadomosci/branza-flotowa/ekologia/rok-2018-pod-znakiem-elektromobilnosci/ file:///C:/Users/sergiy/Downloads/Raport%20KPMG%20Stan%20branzy% 1. 237 lat historii motoryzacji -cześć II. [Електронний ресурс], 27.01.2013. – Режим доступу: http://moto22.eu/237-lat-historii-motoryzacji-czesc-druga 2. Narodziny fabryki samochodów osobowych. [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.fsosa.com.pl/pl-PL/historia_fso.html 3. Fabryka Samochodów Małolitrażowych. [Електронний ресурс]. – Режим доступу:https://en.wikipedia.org/wiki/Fabryka_Samochod%C3%B3w_Ma%C5%82olitra%C5%BCowych 4. Bulińskiego, J. Przemysł samochodowy w Polsce /J. Bulińskiego – Departament Informacji Gospodarczej Polska Agencja Informacji i Inwestycji Zagranicznych S.A. – Warszawa 2010. – 9 s. 5. Inwestycje zagraniczne w sektorze motoryzacji. [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://absta.pl/rozdzia-i-pojcie-i-formy-inwestycji-zagranicznych-6-rozdzia-ii.html?page=3 6. International Organization of Motor Vehicle Manufacturers OICA is the voice speaking on automotive issues in world forums. [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.oica.net/category/production-statistics/2016-statistics/ 7. Rok 2018 pod znakiem elektromobilności. [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://fleet.com.pl/fleet/wiadomosci/branza-flotowa/ekologia/rok-2018-pod-znakiem-elektromobilnosci/ 8. Stan branży motoryzacyjnej oraz jej rola w polskiej gospodarce. Raport KPMG w Polsce z inicjatywy Polskiego Związku Przemysłu Motoryzacyjnego Michna. [Електронний ресурс]. – Wrzesień 2017. – Режим доступу: file:///C:/Users/sergiy/Downloads/Raport%20KPMG%20Stan%20branzy% 20motoryzacyjnej%20oraz%20jej%20rola%20w%20polskiej%20gospodar_ost.pdf 1. 237 lat historii motoryzacji -cześć II. [Electronic resource], 27.01.2013, Access mode: http://moto22.eu/237-lat-historii-motoryzacji-czesc-druga 2. Narodziny fabryki samochodów osobowych. [Electronic resource], Access mode: http://www.fsosa.com.pl/pl-PL/historia_fso.html 3. Fabryka Samochodów Małolitrażowych. [Electronic resource], Access mode:https://en.wikipedia.org/wiki/Fabryka_Samochod%P.3%B3w_Ma%P.5%82olitra%P.5%BCowych 4. Bulińskiego, J. Przemysł samochodowy w Polsce /J. Bulińskiego – Departament Informacji Gospodarczej Polska Agencja Informacji i Inwestycji Zagranicznych S.A, Warszawa 2010, 9 s. 5. Inwestycje zagraniczne w sektorze motoryzacji. [Electronic resource], Access mode: http://absta.pl/rozdzia-i-pojcie-i-formy-inwestycji-zagranicznych-6-rozdzia-ii.html?page=3 6. International Organization of Motor Vehicle Manufacturers OICA is the voice speaking on automotive issues in world forums. [Electronic resource], Access mode: http://www.oica.net/category/production-statistics/2016-statistics/ 7. Rok 2018 pod znakiem elektromobilności. [Electronic resource], Access mode: http://fleet.com.pl/fleet/wiadomosci/branza-flotowa/ekologia/rok-2018-pod-znakiem-elektromobilnosci/ 8. Stan branży motoryzacyjnej oraz jej rola w polskiej gospodarce. Raport KPMG w Polsce z inicjatywy Polskiego Związku Przemysłu Motoryzacyjnego Michna. [Electronic resource], Wrzesień 2017, Access mode: file:///C:/Users/sergiy/Downloads/Raport%20KPMG%20Stan%20branzy% 20motoryzacyjnej%20oraz%20jej%20rola%20w%20polskiej%20gospodar_ost.pdf |
|
Rights |
© Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2017
|
|
Format |
5-15
11 |
|
Publisher |
ТНТУ
TNTU |
|