Запис Детальніше

Трансформація регіонального управління на основі аналізу та інтеграції даних з метою застосування проектного підходу

DSpace at Ternopil State Ivan Puluj Technical University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Трансформація регіонального управління на основі аналізу та інтеграції даних з метою застосування проектного підходу
Transformation of regional management based on analysis and data integration to apply the project approach
 
Creator Струтинська, Ірина Володимирівна
Strutynska, Iryna
 
Contributor Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, Тернопіль, Україна
Ternopil Ivan Pul’uj National Technical University, Ternopil, Ukraine
 
Subject трансформація даних
децентралізація
Державний фонд регіонального розвитку
об’єднані територіальні громади
проекти місцевого та регіонального розвитку
проектний підхід
data transformation
decentralization
State Regional Development Fund
the combined projects of municipalities local and regional development
project approach
351.824
 
Description Проведено дослідження та аналіз даних щодо пройдених кроків об’єднаними територіальними громадами на шляху реалізації сучасної моделі децентралізації. Здійснено аналіз
розподілу субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на формування інфраструктури об’єднаних територіальних громад. Визначено основні проблеми, з якими зустрічаються новостворені об’єднані територіальні громади у процесі функціонування. Розглянуто позитивні зрушення та зміни у їх
розвитку. Оскільки процес децентралізації передбачає, що питома вага адміністративної діяльності та відповідальності покладається на місцеві органи чи добровільно створені об’єднані територіальні
громади, у статті запропоновано розробити ефективний механізм управління місцевим та регіональним розвитком на основі проектного підходу.
The research and analysis of the data on the steps taken by the united local communities for implementing the modern model of decentralization are carried out. The evaluation of the distribution of subsidies
from the state budget to local budgets for infrastructure forming united communities is conducted. The main problems the newly merged municipalities are facing while operating are determined. Positive
changes and progress in their development are regarded. Since decentralization implies that the share of administrative activities and responsibilities vested in local or voluntarily created merged municipalities, the
paper proposes to develop an effective mechanism for managing local and regional development based on the project approach. It is so the community can achieve sustainable development. With the concept of sustainable
development project activity has become especially important because it is an integral part of the implementation of this concept.
 
Date 2019-03-06T06:43:30Z
2019-03-06T06:43:30Z
2018-01-31
2018-01-31
2018-10-17
 
Type Article
 
Identifier Струтинська І. В. Трансформація регіонального управління на основі аналізу та інтеграції даних з метою застосування проектного підходу / Ірина Струтинська // Галицький економічний вісник. — Т. : ТНТУ, 2017. — Том 53. — № 2. — С. 22–30. — (Економіка та управління національним господарством).
2409-8892
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/27865
Strutynska I. (2017) Transformatsiia rehionalnoho upravlinnia na osnovi analizu ta intehratsii danykh z metoiu zastosuvannia proektnoho pidkhodu [Transformation of regional management based on analysis and data integration to apply the project approach]. Galician economic bulletin (Tern.), vol. 53, no 2, pp. 22-30 [in Ukrainian].
https://doi.org/10.33108/galicianvisnyk_tntu2017.02.022
 
Language uk
 
Relation Галицький економічний вісник Тернопільського національного технічного університету, 2 (53), 2017
Galician economic bulletin of the Ternopil National Technical University, 2 (53), 2017
http://www.kmu.gov.ua/control/uk/publish/article?art_id=248772185&cat_id=244276429
http://www.ccu.gov.ua/uk/doccatalog/list
http://www.minregion.gov.ua
http://vin.gov.ua/web/vinoda
1. Децентралізація публічної влади: досвід європейських країн та перспективи України [Текст] / О.М. Бориславська, І.Б. Заверуха, А.М. Школик. та ін. // Центр політико-правових реформ. – К., Москаленко О. М., 2012. – 212 с.
2. Постанова Кабінету Міністрів України «Деякі питання надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на формування інфраструктури об’єднаних територіальних громад» від 16 березня 2016 р. № 200.
3. В’ячеслав Негода. Державна субвенція на розвиток інфраструктури об’єднаних громад перш за все має посилити їхню економічну спроможність / В. Негода / джерело: http://www.kmu.gov.ua/control/uk/publish/article?art_id=248772185&cat_id=244276429.
4. Про добровільне об’єднання територіальних громад: Закон України від 05.02.2015 р. № 157- VIII // Офіційний вісник України. ‒ № 18. ‒ Стор. 21. ‒ Ст. 471.
5. Скрипнюк, О.В. Децентралізація влади як фактор забезпечення стабільності конституційного ладу: питання теорії і практики / О.В. Скрипнюк. [Електронний ресурс] // Режим доступу: http://www.ccu.gov.ua/uk/doccatalog/list.
6. Практичний коментар Закону України «Про співробітництво територіальних громад». [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.minregion.gov.ua. 11. Про затвердження Державної стратегії регіонального розвитку на період до 2020 року: Постанова Кабінету Міністрів України від 06.08.2014 р. № 385 // Офіційний вісник України. ‒ 2014. ‒ № 70.
7. Матеріали Форуму «Перші кроки територіальних громад на шляху децентралізації влади» / Департамент інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю ОДА. [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://vin.gov.ua/web/vinoda.
8. Закон України «Про внесення змін до Бюджетного кодексу України» (Відомості Верховної Ради (ВВР). – 2017. – № 2, с. 26).
1. Detsentralizatsiia publichnoi vlady: dosvid yevropeiskykh krain ta perspektyvy Ukrainy [Text], O.M. Boryslavska, I.B. Zaverukha, A.M. Shkolyk. and other, Tsentr polityko-pravovykh reform, K., Moskalenko O. M., 2012, 212 p.
2. Postanova Kabinetu Ministriv Ukrainy "Deiaki pytannia nadannia subventsii z derzhavnoho biudzhetu mistsevym biudzhetam na formuvannia infrastruktury obiednanykh terytorialnykh hromad" vid 16 bereznia 2016 y. No 200.
3. Viacheslav Nehoda. Derzhavna subventsiia na rozvytok infrastruktury obiednanykh hromad persh za vse maie posylyty yikhniu ekonomichnu spromozhnist, V. Nehoda, dzherelo: http://www.kmu.gov.ua/control/uk/publish/article?art_id=248772185&cat_id=244276429.
4. Pro dobrovilne obiednannia terytorialnykh hromad: Zakon Ukrainy vid 05.02.2015 y. No 157- VIII, Ofitsiinyi visnyk Ukrainy. ‒ No 18. ‒ P. 21. ‒ P. 471.
5. Skrypniuk, O.V. Detsentralizatsiia vlady yak faktor zabezpechennia stabilnosti konstytutsiinoho ladu: pytannia teorii i praktyky, O.V. Skrypniuk. [Electronic resource], Access mode: http://www.ccu.gov.ua/uk/doccatalog/list.
6. Praktychnyi komentar Zakonu Ukrainy "Pro spivrobitnytstvo terytorialnykh hromad". [Electronic resource], Access mode: http://www.minregion.gov.ua. 11. Pro zatverdzhennia Derzhavnoi stratehii rehionalnoho rozvytku na period do 2020 roku: Postanova Kabinetu Ministriv Ukrainy vid 06.08.2014 y. No 385, Ofitsiinyi visnyk Ukrainy. ‒ 2014. ‒ No 70.
7. Materialy Forumu "Pershi kroky terytorialnykh hromad na shliakhu detsentralizatsii vlady", Departament informatsiinoi diialnosti ta komunikatsii z hromadskistiu ODA. [Electronic resource], Access mode: http://vin.gov.ua/web/vinoda.
8. Zakon Ukrainy "Pro vnesennia zmin do Biudzhetnoho kodeksu Ukrainy" (Vidomosti Verkhovnoi Rady (VVR), 2017, No 2, P. 26).
 
Rights © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2017
 
Format 22-30
9
 
Publisher ТНТУ
TNTU