Запис Детальніше

Новітні підходи до визначення ефективності реклами в туристичній індустрії

DSpace at Ternopil State Ivan Puluj Technical University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Новітні підходи до визначення ефективності реклами в туристичній індустрії
New approaches to determining efficiency advertisements in the tourist industry
 
Creator Голда, Надія Михайлівна
Golda, Nadia
 
Contributor Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, Тернопіль, Україна
Ternopil Ivan Pul’uj National Technical University, Ternopil, Ukraine
 
Subject маркетинг
реклама
рекламна кампанія
синергічний ефект
ефективність реклами
медіапланування
marketing
advertising
advertising campaign
synergy effect
advertising effectiveness
media planning
339.13
 
Description Узагальнено основні підходи до процесу визначення ефективності реклами в сфері туристичних послуг. Запропоновано використання синергічного ефекту для вдосконалення процесу
планування рекламної кампанії. Описана методика передбачає комплексний підхід до визначення ефективності рекламної кампанії, яка є функцією від одночасного використання ЗМІ: електронних,
друкованих та зовнішніх носіїв. Досліджено, що при врахуванні сенергічного ефекту медіа планування збуту продукції під впливом різних рекламоносіїв розглядається як сумарна функція, що досягається в
сегменті в період часу t від k рекламоносіїв
The main approaches to the process of determining the effectiveness of advertising in the field of tourism services are summarized. The use of synergistic effect to improve the planning process of the advertising
campaign is proposed. The described methodology provides an integrated approach to determining the effectiveness of an advertising campaign, which is a function of the simultaneous use of the media: electronic,
print and external media. It is investigated that when considering the energy effect of media planning, sales of products under the influence of various advertising carriers is considered as a total function achieved in the
segment in the time period t from k of the advertising carriers.
 
Date 2019-03-06T06:43:30Z
2019-03-06T06:43:30Z
2018-01-31
2018-01-31
2018-11-03
 
Type Article
 
Identifier Голда Н. М. Новітні підходи до визначення ефективності реклами в туристичній індустрії / Надія Голда // Галицький економічний вісник. — Т. : ТНТУ, 2017. — Том 53. — № 2. — С. 31–35. — (Економіка та управління підприємствами).
2409-8892
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/27866
Golda N. (2017) Novitni pidkhody do vyznachennia efektyvnosti reklamy v turystychnii industrii [New approaches to determining efficiency advertisements in the tourist industry]. Galician economic bulletin (Tern.), vol. 53, no 2, pp. 31-35 [in Ukrainian].
https://doi.org/10.33108/galicianvisnyk_tntu2017.02.031
 
Language uk
 
Relation Галицький економічний вісник Тернопільського національного технічного університету, 2 (53), 2017
Galician economic bulletin of the Ternopil National Technical University, 2 (53), 2017
1. Краско, Т.И. Психология рекламы [Текст] / Т.И. Краско. – Харьков: Студцентр, 2004. – 212 с.
2. Липчук, В.В. Маркетинг: основи теорії та практики: навч. посібник [Текст] / В.В. Липчук, А.П. Дудяк, С.Я. Бугіль. // – Львів: “Новий світ–2000”, “Магнолія плюс”. – 2003. – 288 с.
3. Ромат Е. Реклама. 6-е изд. [Текст] / Е. Ромат – СПб.: Питер, 2003. – 560 с.
1. Krasko, T.I. Psikholohiia reklamy [Text], T.I. Krasko, Kharkov: Studtsentr, 2004, 212 p.
2. Lypchuk, V.V. Marketynh: osnovy teorii ta praktyky: navch. posibnyk [Text], V.V. Lypchuk, A.P. Dudiak, S.Ya. Buhil., Lviv: "Novyi svit–2000", "Mahnoliia plius", 2003, 288 p.
3. Romat E. Reklama. 6-e izd. [Text], E. Romat – SPb., Piter, 2003, 560 p.
 
Rights © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2017
 
Format 31-35
5
 
Publisher ТНТУ
TNTU