Запис Детальніше

Методичні вказівки до написання курсової роботи з дисципліни «Облік і контроль маркетингової діяльності»

DSpace at Ternopil State Ivan Puluj Technical University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Методичні вказівки до написання курсової роботи з дисципліни «Облік і контроль маркетингової діяльності»
 
Creator Марущак, Леся Іванівна
 
Contributor ТНТУ ім.І.Пулюя, м. Тернопіль, вул.Руська,56, к.е.н., доцент
 
Description Методичні вказівки до написання курсової роботи містять вказівки щодо методики написання курсової роботи з дисципліни «Облік і контроль маркетингової діяльності». Метою складання даних вказівок є засвоєння знань облікового контрольного та аналітичного процесів на підприємстві. Для досягнення цієї мети передбачено повторення теоретичного матеріалу, виконання аналітичних завдань, які націлюють майбутніх спеціалістів на закріплення ними теоретичних знань і набуття практичних навиків з даної дисципліни
 
Date 2019-03-14T10:17:28Z
2019-03-14T10:17:28Z
2018
2018
 
Type Methodical recommendations
 
Identifier Методичні вказівки до написання курсової роботи з дисципліни «Облік і контроль маркетингової діяльності» для студентів денної та заочної форм навчання спеціальності 075 «Маркетинг» / Укл. Марущак Л.І. - Тернопіль, 2018. – 20 с.
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/27874
 
Coverage ТНТУ ім.І.Пулюя
UA
 
Publisher ТНТУ ім.І.Пулюя