Запис Детальніше

Роль і функції брендингу в управлінні сталим розвитком підприємницьких структур

DSpace at Ternopil State Ivan Puluj Technical University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Роль і функції брендингу в управлінні сталим розвитком підприємницьких структур
The role and branding functions in management by sustainable development of enterprises 'structures
 
Creator Мукомела-Михалець, Вікторія
Соколюк, Галина
Mukomela-Mykhalets, Victoria
Sokoliuk, Halyna
 
Contributor Хмельницький національний університет, Хмельницький, Україна
Khmelnytsky National University, Khmelnytsk, Ukraine
 
Subject нематеріальні ресурси
бренд
функції брендингу
сталий розвиток
мотивація
інтеграція
підприємницькі структури
non-material resources
brand
branding functions
sustainable development
motivation
integration
entrepreneurial structures
339.13
 
Description Проведений аналіз внеску підприємницьких структур різних типорозмірів у загальні економічні результати показав, що кращу динаміку економічних результатів показують малі підприємницькі структури. Зроблено припущення, що їх більша гнучкість може бути зумовлена тим, що вони краще використовують свої нематеріальні ресурси для створення нових продуктів і послуг, що
мають споживчу цінність. Охарактеризовано склад НМР підприємницьких структур і розглянуто їх можливий внесок у нарощування (чи створення) споживчої цінності. Доведено особливу роль бренду у
формуванні споживчої цінності. Розкрито з цих позицій роль і функціональне призначення брендингу й виділено його організуючу та мотивуючу функції для інтеграційної розбудови бізнесу у середовищі малих
і середніх підприємств. Підкреслено, що така інтеграція у висококонкурентному середовищі господарювання формує кращі умови для нарощування ресурсного й ринкового потенціалу підприємницьких структур різних розмірів і їх сталого розвитку.
The analysis of the contribution of entrepreneurial structures of various sizes to the overall economic results showed that small business structures show the best dynamics of economic results. It has been
suggested that their greater flexibility may be due to the fact that they better use their intangible resources to create new products and services that have customer value. The composition of intangible resources of business
structures is characterized and their possible contribution to building up (or creating) consumer value is considered. Proved a special role of the brand in the formation of consumer value. The role and functional purpose
of branding are revealed from these positions and its organizing and motivating functions for the integration development of business among small and medium-sized enterprises are highlighted. It was emphasized that such
integration in a highly competitive business environment creates the best conditions for increasing the resource and market potential of entrepreneurial structures of various sizes and their sustainable development
 
Date 2019-03-19T07:23:07Z
2019-03-19T07:23:07Z
2019-01-22
2019-01-22
2018-12-10
 
Type Conference Abstract
 
Identifier Мукомела-Михалець В. Роль і функції брендингу в управлінні сталим розвитком підприємницьких структур / Вікторія Мукомела-Михалець, Галина Соколюк // Галицький економічний вісник. — Т. : ТНТУ, 2018. — Том 55. — № 2. — С. 76–88. — (Економіка та управління підприємствами).
2409-8892
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/27882
Mukomela-Mykhalets V., Sokoliuk H. (2018) Rol i funktsii brendynhu v upravlinni stalym rozvytkom pidpryiemnytskykh struktur [The role and branding functions in management by sustainable development of enterprises 'structures]. Galician economic bulletin (Tern.), vol. 55, no 2, pp. 76-88 [in Ukrainian].
https://doi.org/10.33108/galicianvisnyk_tntu2018.02.076
 
Language uk
 
Relation Галицький економічний вісник Тернопільського національного технічного університету, 2 (55), 2018
Galician economic bulletin of the Ternopil National Technical University, 2 (55), 2018
http://ec.europa.eu/enterprise/policies/sme/factsfigures-analysis/performance-review/files/supportingdocuments/2008/
http://www.ukrstat.gov.ua/
http://brandfinance.com/knowledge-centre/whitepapers/globalintangible-finance-tracker-gift-20181/
https://www.ama.org/resources/Pages/Dictionary.aspx?dLetter=B
https://www.iso.org/obp/ui#iso:std:iso:20671:dis:ed-1:v1:en
https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fm/all-fm2017/paper/view/3025
https://iipa.org/files/uploads/2018/02/2018_SPECIAL_301.pdf
1. Рєпіна, І.М. Варіації моделей управління активами підприємств та їх оцінювання [Текст] / І.М. Рєпіна // Управління розвитком. – 2015. – №. 3. – С. 126 – 130.
2. Анохіна, К.О. Оцінка ефективності використання нематеріальних ресурсів підприємств [Текст] / К.О. Анохіна // Вісник соціально-економічних досліджень. – 2016. – № 2. – С. 72 – 79.
3. Гросул, В.А. Ресурси підприємства: теоретичне осмислення сутності [Текст] / В.А. Гросул // Бізнес Інформ. – 2013. – № 7. – С. 236 – 242.
4. Куцик, П.О. Сучасні системи управління нематеріальними активами підприємства [Текст] / П.О. Куцик., Х.І. Скоп // Облік і фінанси. – 2016. – № 2 (72). – С.156 – 162.
5. Шевченко, О. Л. Бренд як актив: принципи створення і управління [Текст] / О.Л. Шевченко // Вчені записки : зб. наук. пр. ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана». – Київ : КНЕУ, 2013. – Вип. 15. – С. 1091 – 14.
6. Аакер, Д. Создание сильних брендов [Текст] / Д. Аакер. – М.: Изд. дом Гребенщикова, 2003. – 440 с.
7. Анхолт, С. Брендинг – дорога к мировому рынку [Текст] / С. Анхолт – М.: КУДИЦ-ОБРАЗ, 2004. – 272 с.
8. Даулинг, Г. Репутация фирмы: создание, управление, оценка эффективности [Текст] / Г. Даулинг. – М.: ИМИДЖ – Джоунс-Контакт; Инфра-М, 2013. – 187 с.
9. Амоша, А.И. Неоиндустриализация и новая промышленная политика Украины [Текст] / А.И. Амоша, В.П. Вишневский, Л.А. Збаразская // Економіка промисловості. – 2012. – № 12 (57 – 58). – С. 3 – 36.
10. Audretsch D. Annual report on EU Small and Medium-Sized Enterprises / D. Audretsch, R. van der Horst, T. Kwaak, R. Thurik [Електронний ресурс]. Url: http://ec.europa.eu/enterprise/policies/sme/factsfigures-analysis/performance-review/files/supportingdocuments/2008/
11. Обсяг виробленої продукції (товарів, послуг) підприємств за їх розмірами за видами економічної діяльності [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.ukrstat.gov.ua/
12.Стадник, В.В. Мотиваційні вектори ресурсоспоживання за стадіями життєвого циклу підприємства [Текст] / В.В. Стадник // Вісн. Хмельниц. нац. ун-ту. Економічні науки. – 2016. – № 3. – Т.1. – С.7 – 10.
13.Інноваційний розвиток підприємства: навч. посібник [Текст]; за ред. П.П. Микитюка. – Тернопіль:ПП «Принтер Інформ», 2015. – 234 с.
14. Global Intangible Finance Tracker 2018. An annual review of the world’s intangible value. 16 October 2018. Foreword David Haigh, CEO Brand Finance GIFT. – 2018. – 44 p. – Url: http://brandfinance.com/knowledge-centre/whitepapers/globalintangible-finance-tracker-gift-20181/.
15.Штовба, О.В. Товарний брендинг в маркетингу та комунікативному менеджменті: навч. посіб. [Текст] / О.В. Штовба. – Вінниця: ВНТУ, 2014. – 90 с.
16. American Marketing Association. Marketing Definitions: – Електронний ресурс Режим доступу: https://www.ama.org/resources/Pages/Dictionary.aspx?dLetter=B. Дата звернення: 15.12.2018
17.Чернатони, Л., Де. От видения бренда к оценке бренда. Стратегический процесс роста и усиления брендов [Текст]; пер. с англ. – М.: Группа ИДТ, 2007.
18.ISO/DIS 20671(en) Brand evaluation. – Principles and fundamentals. – Url:https://www.iso.org/obp/ui#iso:std:iso:20671:dis:ed-1:v1:en.
19.Карачина, Н.П. Етимологія та розвиток трактування економічної категорії «Бренд» [Електронний ресурс] / Н.П. Карачина. – Режим доступу: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fm/all-fm2017/paper/view/3025.
20.Стадник, В.В. Структурування цілей брендингу за рівнями управління конкурентоспроможністю національної економіки [Текст] / В.В. Стадник // Вісн. Хмельниц. нац. ун-ту. Економічні науки. – 2017. – № 1. – С.168 – 172.
21.Карпова, С.В. Брендинг: учебник и практикум для прикладного бакалавриата [Текст] / С.В. Карпова, И.К. Захаренко. – 2-е изд., перераб. и доп. – М.: Издательство Юрайт, 2016. – 439 с.
22. Антипина, Е.А. Капитализация территории: разграничение полномочий // PR в изменяющемся мире [Текст] / Е.А. Антипина / Коммуникационные технологии в деятельности органов власти: сб. статей; под ред. М.В. Гундарина, А.Г. Сидоровой. Барнаул: Изд-во Алт. ун-та, 2010. – Вып. 8. – С. 11 – 14.
23. Петропавлов, И.А. Сетевые формы организации в современных хозяйственных системах [Текст] / И.А. Петропавлов. / Креативная экономика. – 2007. – № 4 (4). – C. 62 – 69.
24.Вільямсон, О.Е. Економічні інституції капіталізму: фірми, маркетинг, укладання контрактів [Текст] / О.Е. Вільямсон. − К.: АртЕк, 2001. − 472 с.
25. 2018 SPECIAL 301 REPORT ON COPYRIGHT PROTECTION AND ENFORCEMENT: Url:https://iipa.org/files/uploads/2018/02/2018_SPECIAL_301.pdf
1. Riepina, I.M. Variatsii modelei upravlinnia aktyvamy pidpryiemstv ta yikh otsiniuvannia [Text], I.M. Riepina, Upravlinnia rozvytkom, 2015, №. 3, P. 126 – 130.
2. Anokhina, K.O. Otsinka efektyvnosti vykorystannia nematerialnykh resursiv pidpryiemstv [Text], K.O. Anokhina, Visnyk sotsialno-ekonomichnykh doslidzhen, 2016, No 2, P. 72 – 79.
3. Hrosul, V.A. Resursy pidpryiemstva: teoretychne osmyslennia sutnosti [Text], V.A. Hrosul, Biznes Inform, 2013, No 7, P. 236 – 242.
4. Kutsyk, P.O. Suchasni systemy upravlinnia nematerialnymy aktyvamy pidpryiemstva [Text], P.O. Kutsyk., Kh.I. Skop, Oblik i finansy, 2016, No 2 (72), P.156 – 162.
5. Shevchenko, O. L. Brend yak aktyv: pryntsypy stvorennia i upravlinnia [Text], O.L. Shevchenko, Vcheni zapysky : zb. nauk. pr. DVNZ "Kyiv. nats. ekon. un-t im. Vadyma Hetmana", Kyiv : KNEU, 2013, Iss. 15, P. 1091 – 14.
6. Aaker, D. Sozdanie silnikh brendov [Text], D. Aaker, M., Izd. dom Hrebenshchikova, 2003, 440 p.
7. Ankholt, S. Brendinh – doroha k mirovomu rynku [Text], S. Ankholt – M., KUDITs-OBRAZ, 2004, 272 p.
8. Daulinh, H. Reputatsiia firmy: sozdanie, upravlenie, otsenka effektivnosti [Text], H. Daulinh, M., IMIDZh – Dzhouns-Kontakt; Infra-M, 2013, 187 p.
9. Amosha, A.I. Neoindustrializatsiia i novaia promyshlennaia politika Ukrainy [Text], A.I. Amosha, V.P. Vishnevskii, L.A. Zbarazskaia, Ekonomika promislovosti, 2012, No 12 (57 – 58), P. 3 – 36.
10. Audretsch D. Annual report on EU Small and Medium-Sized Enterprises, D. Audretsch, R. van der Horst, T. Kwaak, R. Thurik [Electronic resource]. Url: http://ec.europa.eu/enterprise/policies/sme/factsfigures-analysis/performance-review/files/supportingdocuments/2008/
11. Obsiah vyroblenoi produktsii (tovariv, posluh) pidpryiemstv za yikh rozmiramy za vydamy ekonomichnoi diialnosti [Electronic resource], Access mode: http://www.ukrstat.gov.ua/
12.Stadnyk, V.V. Motyvatsiini vektory resursospozhyvannia za stadiiamy zhyttievoho tsyklu pidpryiemstva [Text], V.V. Stadnyk, Visn. Khmelnyts. nats. un-tu. Ekonomichni nauky, 2016, No 3, V.1, P.7 – 10.
13.Innovatsiinyi rozvytok pidpryiemstva: navch. posibnyk [Text]; ed. P.P. Mykytiuka, Ternopil:PP "Prynter Inform", 2015, 234 p.
14. Global Intangible Finance Tracker 2018. An annual review of the world’s intangible value. 16 October 2018. Foreword David Haigh, CEO Brand Finance GIFT, 2018, 44 p, Url: http://brandfinance.com/knowledge-centre/whitepapers/globalintangible-finance-tracker-gift-20181/.
15.Shtovba, O.V. Tovarnyi brendynh v marketynhu ta komunikatyvnomu menedzhmenti: tutorial [Text], O.V. Shtovba, Vinnytsia: VNTU, 2014, 90 p.
16. American Marketing Association. Marketing Definitions: – Elektronnii resurs Access mode: https://www.ama.org/resources/Pages/Dictionary.aspx?dLetter=B. Date of appeal: 15.12.2018
17.Chernatoni, L., De. Ot videniia brenda k otsenke brenda. Stratehicheskii protsess rosta i usileniia brendov [Text]; transl. from English – M., Hruppa IDT, 2007.
18.ISO/DIS 20671(en) Brand evaluation, Principles and fundamentals, Url:https://www.iso.org/obp/ui#iso:std:iso:20671:dis:ed-1:v1:en.
19.Karachyna, N.P. Etymolohiia ta rozvytok traktuvannia ekonomichnoi katehorii "Brend" [Electronic resource], N.P. Karachyna, Access mode: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fm/all-fm2017/paper/view/3025.
20.Stadnyk, V.V. Strukturuvannia tsilei brendynhu za rivniamy upravlinnia konkurentospromozhnistiu natsionalnoi ekonomiky [Text], V.V. Stadnyk, Visn. Khmelnyts. nats. un-tu. Ekonomichni nauky, 2017, No 1, P.168 – 172.
21.Karpova, S.V. Brendinh: uchebnik i praktikum dlia prikladnoho bakalavriata [Text], S.V. Karpova, I.K. Zakharenko, 2-e izd., pererab. i dop, M., Izdatelstvo Iurait, 2016, 439 p.
22. Antipina, E.A. Kapitalizatsiia territorii: razhranichenie polnomochii, PR v izmeniaiushchemsia mire [Text], E.A. Antipina, Kommunikatsionnye tekhnolohii v deiatelnosti orhanov vlasti: sb. statei; ed. M.V. Hundarina, A.H. Sidorovoi. Barnaul: Izd-vo Alt. un-ta, 2010, Iss. 8, P. 11 – 14.
23. Petropavlov, I.A. Setevye formy orhanizatsii v sovremennykh khoziaistvennykh sistemakh [Text], I.A. Petropavlov., Kreativnaia ekonomika, 2007, No 4 (4), P. 62 – 69.
24.Viliamson, O.E. Ekonomichni instytutsii kapitalizmu: firmy, marketynh, ukladannia kontraktiv [Text], O.E. Viliamson. − K., ArtEk, 2001. − 472 p.
25. 2018 SPECIAL 301 REPORT ON COPYRIGHT PROTECTION AND ENFORCEMENT: Url:https://iipa.org/files/uploads/2018/02/2018_SPECIAL_301.pdf
 
Rights © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2018
 
Format 76-88
13
 
Publisher ТНТУ
TNTU