Особливості формування рекламної стратегії
DSpace at Ternopil State Ivan Puluj Technical University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Особливості формування рекламної стратегії
|
|
Creator |
Голда, Надія Михайлівна
Голда, Андрій Ігорович Міщук, Оксана Іванівна |
|
Subject |
аналіз
етапи аналізу стратегія рекламна стратегія бюджет методика аналізу 06.71.01 |
|
Description |
Узагальнено основні види корпоративних та бізнес-стратегій підприємства, детально проаналізовано сутність, види, особливості формування стратегій реклами.
Generalized the basic kinds corporate and business strategys of the enterprises, the analysis of their essence, kinds, features of shaping the advertising strategy is made. |
|
Date |
2013-05-20T08:35:29Z
2013-05-20T08:35:29Z 2012 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Н.Голда. Особливості формування рекламної стратегії / Н.Голда, А.Голда, О.Міщук // Галицький економічний вісник. — 2012. — №1(34). — с.144-148 - (маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі)
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/2104 |
|
Language |
uk
|
|
Rights |
© Галицький економічний вісник, 2012
|
|
Coverage |
Тернопіль, Україна
|
|
Publisher |
Тернопільський національний технічний університет ім. Івана Пулюя
|
|