Запис Детальніше

Особливості формування рекламної стратегії

DSpace at Ternopil State Ivan Puluj Technical University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Особливості формування рекламної стратегії
 
Creator Голда, Надія Михайлівна
Голда, Андрій Ігорович
Міщук, Оксана Іванівна
 
Subject аналіз
етапи аналізу
стратегія
рекламна стратегія
бюджет
методика аналізу
06.71.01
 
Description Узагальнено основні види корпоративних та бізнес-стратегій підприємства, детально проаналізовано сутність, види, особливості формування стратегій реклами.
Generalized the basic kinds corporate and business strategys of the enterprises, the analysis of their essence, kinds, features of shaping the advertising strategy is made.
 
Date 2013-05-20T08:35:29Z
2013-05-20T08:35:29Z
2012
 
Type Article
 
Identifier Н.Голда. Особливості формування рекламної стратегії / Н.Голда, А.Голда, О.Міщук // Галицький економічний вісник. — 2012. — №1(34). — с.144-148 - (маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі)
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/2104
 
Language uk
 
Rights © Галицький економічний вісник, 2012
 
Coverage Тернопіль, Україна
 
Publisher Тернопільський національний технічний університет ім. Івана Пулюя