Запис Детальніше

Методи маркетингового дослідження ринку послуг

DSpace at Ternopil State Ivan Puluj Technical University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Методи маркетингового дослідження ринку послуг
 
Creator Голда, Надія Михайлівна
Голда, Ю.
 
Contributor Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
 
Subject 658.8.013
 
Date 2016-02-20T17:39:45Z
2016-02-20T17:39:45Z
2010-10-27
2010-10-27
 
Type Article
 
Identifier Голда Н. Методи маркетингового дослідження ринку послуг / Н. Голда, Ю. Голда // Збірник тез доповідей ⅩⅣ наукової конференції Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя „Гуманітарні, соціальні та економічні науки“, 27-28 жовтня 2010 року — Т. : ТНТУ, 2010 — Том 3. — С. 29. — (Економіка та підприємництво).
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/11999
Holda N., Holda Iu. (2010) Metody marketynhovoho doslidzhennia rynku posluh. Zbirnyk tez dopovidei ⅩⅣ naukovoi konferentsii Ternopilskoho natsionalnoho tekhnichnoho universytetu imeni Ivana Puliuia "Humanitarni, sotsialni ta ekonomichni nauky" (Tern., 27-28 October 2010), Volume 3, pp. 29 [in Ukrainian].
 
Language uk
 
Relation Збірник тез доповідей ⅩⅣ наукової конференції Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя „Гуманітарні, соціальні та економічні науки“
 
Format 29
 
Coverage 27-28 жовтня 2010 року
27-28 October 2010
Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
 
Publisher ТНТУ
TNTU