|
Поле |
Співвідношення |
|
Title |
Методи маркетингового дослідження ринку послуг
|
|
Creator |
Голда, Надія Михайлівна
Голда, Ю.
|
|
Contributor |
Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
|
|
Subject |
658.8.013
|
|
Date |
2016-02-20T17:39:45Z
2016-02-20T17:39:45Z
2010-10-27
2010-10-27
|
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Голда Н. Методи маркетингового дослідження ринку послуг / Н. Голда, Ю. Голда // Збірник тез доповідей ⅩⅣ наукової конференції Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя „Гуманітарні, соціальні та економічні науки“, 27-28 жовтня 2010 року — Т. : ТНТУ, 2010 — Том 3. — С. 29. — (Економіка та підприємництво).
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/11999
Holda N., Holda Iu. (2010) Metody marketynhovoho doslidzhennia rynku posluh. Zbirnyk tez dopovidei ⅩⅣ naukovoi konferentsii Ternopilskoho natsionalnoho tekhnichnoho universytetu imeni Ivana Puliuia "Humanitarni, sotsialni ta ekonomichni nauky" (Tern., 27-28 October 2010), Volume 3, pp. 29 [in Ukrainian].
|
|
Language |
uk
|
|
Relation |
Збірник тез доповідей ⅩⅣ наукової конференції Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя „Гуманітарні, соціальні та економічні науки“
|
|
Format |
29
|
|
Coverage |
27-28 жовтня 2010 року
27-28 October 2010
Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
|
|
Publisher |
ТНТУ
TNTU
|
|