Запис Детальніше

Реклама і рекламна діяльність Конспект лекцій

DSpace at Ternopil State Ivan Puluj Technical University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Реклама і рекламна діяльність Конспект лекцій
 
Creator Голда, Надія Михайлівна
 
Subject реклама, маркетингові комунікації, комплекс просування, меліаканал, медіапланування, рекламний бюджет
 
Description Сучасне поняття “реклама” виступає як нова субстанція відносин в суспільстві та піднімає на якісно новий рівень взаємини зі споживачем. Розширюються функції, що склалися історично, додаються нові. Реклама створює передчуття насолоди від покупки; створює образ товару, який відповідає сподіванням споживача; спонукає споживача до покупки. Рекламна діяльність сприяє задоволенню однієї з найнагальніших потреб – інтеграції України до Європейського союзу
Даний підручник – це спроба системного викладення основних принципів теорії та практики рекламної діяльності. У підручнику розкриті основні поняття реклами, особливості її створення, класифікації, принципи її діяльності та розповсюдження.
 
Date 2018-06-23T21:09:03Z
2018-06-23T21:09:03Z
2018
 
Identifier реклама є складною інформаційною частиною механізму взаємодії суспільства з факторами навколишнього середовища. Вона одночасно відображає концепцію існування та розвитку сучасного суспільства і безпосередньо впливає на динамічний процес переоцінки цінностей та виникнення нових суспільних формацій.
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/25779
 
Language uk
 
Relation 1. Ассэль Генри. Маркетинг: принципы и стратегия: Учебник для вузов. – М.: ИНФРА-М, 2001. – 804с. 2. Багиев Г.Л. Тарасевич В.М. Маркетинг: Учебник для вузов.- СПб: Питер, 2010.- 576с. 3. Годин А.М. Маркетинг: Учебник. – 4-е изд., перераб. и доп. – М.: Издательско-торговая корпорация «Дашков и К»,- 2006.-756с. 4. Кристофер Лавлок. Маркетинг услуг: персонал, технология, стратегия, 4-е изд.; Пер. с англ.- М.: Издательский дом «Вильямс», 2005. – 1008с. 5. Малашенко Н.П. Маркетинг на потребительском рынке: учебное пособие для студентов вузов, обучающихся по специальности «Маркетинг»/ Н.П.Малашенко. – М.:Омега-Л, 2008 – 207с. 6. Маркетинг в отраслях и сферах деятельности: Учебник/ под ред. проф. В.А. Алек--сунина. – 4-е изд., перераб. и доп. – М.: Изд.-т. Корп. «Дашков и К», 2006. – 716с. 7. Маркетинг/ Под общ. ред. В.И. Видяпина, 4 т. – СПб.: Питер, 2004. – 1131с. 8. Нагапетьянц Н.А. Маркетинг в отраслях и сферах деятельности. – М.: Вузовскийт учебник, 2007.- 272с. 9. Хруцкий В.Е., Корнеева И.В. Современный марке
1. Ромат Е.В. Реклама: Учебник для студентов специальности «Маркетинг».– 3-е изд.Киев; Харьков: НВФ «Студцентр», 2010. – 480с.
2. Лифинцев Н.А., Лифинцев С.Н. Реклама: теорико-методический аспект. Учебно-методическое пособие. Киев 2009. 11
3. Краско Т.И. Психология рекламы:/ Под. Ред. Е.В.Ромата.– Харьков: Студцентр, 2008. – 216с.
4. Блэк С. Павлик рилейшнз. Что это такое? – М.: Модино Пресс.,1990.
 
Coverage тнту ім. Івана Пулюя
UA