монографія реклама як інструмент маркетингу
DSpace at Ternopil State Ivan Puluj Technical University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
монографія реклама як інструмент маркетингу
|
|
Creator |
Голда, Надія Михайлівна
Поліщук, Наталя Володимирівна |
|
Subject |
рекламна діяльність, реклама, рекламний бюджет, управління рекламною діяльністю
659.1 65.290-2 |
|
Description |
Метою монографії є теоретичне обґрунтування управління рекламною діяльністю підприємств туристичного бізнесу та визначення напрямів його удосконалення. Реалізація цієї мети обумовила вирішення таких завдань: – уточнити сутність та класифікацію реклами; – обґрунтувати підходи до управління рекламною діяльністю підприємства; – вивчити та доповнити організаційний механізм впровадження національної ідеї в рекламу туризму; – дослідити тенденції та стан ринку туристичних послуг в Україні та Тернопільській області; – провести маркетингові дослідження процесу управління рекламною діяльністю туристичних підприємств; – узагальнити методичні підходи до формування моделі управління рекламною діяльністю туристичних підприємств; – розробити концептуальні підходи до механізму медіапланування; – запропонувати шляхи залучення інвестицій у туристичний бізнес. Актуальність теми. Управління рекламною діяльністю є надзвичайно актуальним напрямом в економічній науці, адже воно вирішує проблему розвитку підприємства та забезпечує споживачів необхідною інформацією. Це в повній мірі стосується туристичних підприємств. Туризм впродовж усієї історії свого економічного існування переконливо утримує репутацію специфічної сфери, яка динамічно розвивається у складі галузей обслуговування і посідає все більш помітне місце в світовій економіці за показником швидкості обігу капіталу, кількості зайнятих, обсягом експорту послуг та в якості джерела доходів для національних бюджетів. Інтеграція України у світовий економічний простір, глобалізація економічних процесів вимагає нових підходів до реклами та туризму. Ці складові економіки стрімко розвиваються як у світовому масштабі так і в Україні, і тому вважаються пріоритетними напрямами її розвитку. ЗМІСТ ВСТУП 4 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ РЕКЛАМИ В СИСТЕМІ МАРКЕТИНГУ ПІДПРИЄМСТВ 1.1. Обґрунтування суті реклами та її значення в системі маркетингового комплексу підприємства . . . . . 7 1.2. Теоретичні засади управління рекламною діяльністю підприємства 16 1.3. Психологічні основи впливу реклами на споживачів туристичних продуктів . . . . . . . . . . 23 Висновки до розділу 1 . . . . . . . . . 32 РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ МЕТОДІВ УПРАВЛІННЯ РЕКЛАМНОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ ТУРИСТИЧНИХ ПІДПРИЄМСТВ ТЕРНОПІЛЬСЬКОЇ ОБЛАСТІ 2.1. Тенденції та оцінка розвитку ринку туристичних послуг . . 33 2.2. Аналіз рекламної діяльності підприємств туристичної галузі Тернопільської області . . . . . . . . 39 2.3. Маркетингові дослідження проблем управління рекламною діяльністю туристичних підприємств Тернопільської області. . . . . . 48 Висновки до розділу 2 . . . . . . . . . 57 РОЗДІЛ 3 ОСНОВНІ НАПРЯМКИ ВДОСКОНАЛЕННЯ УПРАВЛІННЯ РЕКЛАМНОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ ПІДПРИЄМСТВ ТУРИЗМУ 3.1. Методичні підходи до процесу управління рекламною діяльністю туристичного підприємства . . . . . . . . 59 3.2. Вдосконалення процесу планування рекламної кампанії на основі використання синергічного ефекту . . . . . . . 64 3.3. Реклама як механізм залучення інвестицій у підприємницьку діяльність туристичних підприємств Тернопільської області .. . . . 88 Висновки до розділу 3 . . . . . . . . 94 ДОДАТКИ . . . . . . . . . . . 96 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ . . . . . . 116 |
|
Date |
2018-06-25T07:36:01Z
2018-06-25T07:36:01Z 2018 |
|
Type |
Monograph
|
|
Identifier |
УДК 659.1
ББК 65.290.2
ІІ 50
Рекомендовано до друку Вченою радою Вінницького фінансово-економічного університету
(протокол № 5 від 21 січня 2918 року)
Автори :
Голда Н. М. кандидат економічних наук
Поліщук Н.В. кандидат економічних наук
Рецензенти:
Ціхановська В.М. доктор економічних наук, професор
Гривківська О.В. доктор економічних наук, професор
Федорович Р.В. кандидат економічних наук, професор
Тимошик М.М. Директор рекламного агентства «Маркетингові технології ПБС»
ISBN 978-617-72-3012-9
Реклама як інструмент маркетингу: монографія/ Н.М. Голда, Н.В. Поліщук.-Вінниця: ТОВ «Меркюрі-Поділля, 2018- 132с. »
Монографію присвячено обґрунтуванню теоретичних засад та практичних рекомендацій щодо управління рекламною діяльністю підприємств туризму.
Проведено дослідження ринку туристичних послуг України та Тернопільської області в контексті рекламної діяльності. Виявлено низку проблем в управлінні рекламною діяльністю туристичних підприємств.
Запропоновано схему використання механізму синергічного ефекту у медіаплануванні, яка полягає у одночасному використанні різних медіаносів в одній рекламній кампанії, що дає змогу отримати більший економічний ефект; економіко-організаційну модель, яка забезпечує залучення інвестицій у туристичну галузь під впливом реклами та схему процесу реалізації політики національної ідеї у рекламі туристичних підприємств.
УДК 659.1
ББК 65.290.2
ІІ 50
Рекомендовано до друку Вченою радою Вінницького фінансово-економічного університету
(протокол № 5 від 21 січня 2918 року)
Автори :
Голда Н. М. кандидат економічних наук
Поліщук Н.В. кандидат економічних наук
Рецензенти:
Ціхановська В.М. доктор економічних наук, професор
Гривківська О.В. доктор економічних наук, професор
Федорович Р.В. кандидат економічних наук, професор
Тимошик М.М. Директор рекламного агентства «Маркетингові технології ПБС»
ISBN 978-617-72-3012-9
Реклама як інструмент маркетингу: монографія/ Н.М. Голда, Н.В. Поліщук.-Вінниця: ТОВ «Меркюрі-Поділля, 2018- 132с. »
Монографію присвячено обґрунтуванню теоретичних засад та практичних рекомендацій щодо управління рекламною діяльністю підприємств туризму.
Проведено дослідження ринку туристичних послуг України та Тернопільської області в контексті рекламної діяльності. Виявлено низку проблем в управлінні рекламною діяльністю туристичних підприємств.
Запропоновано схему використання механізму синергічного ефекту у медіаплануванні, яка полягає у одночасному використанні різних медіаносів в одній рекламній кампанії, що дає змогу отримати більший економічний ефект; економіко-організаційну модель, яка забезпечує залучення інвестицій у туристичну галузь під впливом реклами та схему процесу реалізації політики національної ідеї у рекламі туристичних підприємств.
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/25787 |
|
Language |
uk
|
|
Relation |
1. Закон України “Про рекламу” від 03.07.1996 №270/96–ВР зі змінами та доповненнями, внесеними від 11.02. 2003 // http://www.rada.gov.ua/ 2. Про обмеження монополізму та недопущення недобросовісної конкуренції у підприємницькій діяльності: Закон України від 18 лютого 1992 р. № 2132-ХІІ. 3. Про туризм: Закон України від 15 вересня 1995 р. № 324/95-ВР. 4. Про захист від недобросовісної конкуренції: Закон України від 7 червня 1996 р. №239-6/96-ВР. 5. Про Загальнодержавну програму формування національної екологічної мережі України на 2000–2015 рр.: Закон України від 21 вересня 2000 р. № 1989-ІІІ. 6. Про ратифікацію Кіотського протоколу до Рамкової Конвенції Організації Об’єднаних Націй про зміну клімату: Закон України від 4 лютого 2004 р. №1430-IV. 7. Стратегія економічного та соціального розвитку України "Шляхом європейської інтеграції" на 2004–2015 роки: Указ Президента України від 28.04.04 №493/2004. 8. Про Національну раду з туризму: Постанова Кабінету Міністрів України від 13 березня 2006 р. № 322. 9. Державна програма розвитку туризму на 2002–2010 рр.: Постанова Кабінету Міністрів України від 29 квітня 2002 р. № 583. 10. Національний стандарт України ДСТУ 4527:2006 Послуги туристичні. Засоби розміщення. Терміни та визначення. – К.: Держспоживстандарт України, 2006. – Чинний від 28.02.06 р. (Наказ № 54). 11. Агафонова Л.Г., Агафонова О.Є. Туризм, готельний та ресторанний бізнес: Ціноутворення, конкуренція, державне регулювання: Навч. посіб. – К.: Знання України, 2002. – 358 с. 12. Азар В.И. Экономика и организация туризма. – М.: Экономика, 1972. – 182 с. 13. Азоев Г.Л., Челенков А.П. Конкурентные преимущества фирмы. ОАО «Типография «Новости», Москва, 2000. – 255 с. 14. Ансофф И. Стратегическое управление: Пер.с. англ. / Науч. ред. и предисл. Л.И. Евенко. – М.: Экономика, 1989. –519 с. 15. Атанасова Л. Маркетинговые исследования в туризма. – Бургас: Селекта, 1998. – 271 с. 16. Банько В.Г. Туристська логістика: Навчальний посібник.–К.: Дакор,КНТ, 2008,240 с. 17. Батра Р., Майерс Дж., Аакер Д. Рекламный менеджмент. – М.: СПб.; К.: Изд. дом “Вильямс”, 1999. – 190 с. 18. Бернет Дж., Мориарти С. Маркетинговые коммуникации: интегрированный подход. – СПб.: Питер, 2001. – 860с. 19. Бове К.Л., Аренс У.Ф. Современная реклама: Пер. с англ. – Тольятти. Издательский дом Довгань, 1995.– 704 с. 20. Боумен К. Стратегия на практике. – СПб.: ПИТЕР, 2003. – 175 с. 21. Василенко В.А., Ткаченко Т.І. Стратегічне управління. Навчальний посібник. – К.: ЦУЛ, 2003. – 396 с. 22. Биржаков М.Б., Иванова В.Е., Иванова Л.И. Как правильно подготовиться к участию в туристической выставке. – "Туристические фирмы". – Справочник. – Вып. 13. – СПб.: ОЛБИС, 1997, С. 191–214. 23. Бичківський Р. Управління якістю: Навч. посіб. – Л.: ДУ "Львівська політехніка", 2004. – 329 с. 24. Бланк И.О. Инвестиционный менеджмент. – Киев, МП "ИТЕМ" ЛТД, "Юнайтед Лондон Трейд Лимитед", 1995. – 448 с. 25. Бовсуновська Г.Я. Географія туризму: Навч. посіб. – Донецьк: ДІТБ, 2002. – 411 с. 26. Василенко В.О., Ткаченко Т.І. Стратегічне управління підприємством: Навч. посіб. – Вид. 2-ге, виправл. і доп. – К.: Центр навч. л-ри, 2004. – 400 с. 27. Воронкова Л. История туризма: Учеб. пособие. – М.: МГУ, 2001. – 304 с. 28. Гаврилюк С.П. Конкурентоспроможність підприємств на ринку туристичних послуг: Дис. на здобуття наук. ступ. к.е.н. – К.: КНТЕУ. – 2001. 29. Гаркавенко С.С. Маркетинг. – К.: Лібра, 1998. – 382 с. 30. Горбаль Н.І. Оцінка та формування витрат на рекламну діяльність в системі маркетингу підприємства: Автореф.дис…канд.екон.наук: 08.06.02 / НУ ”Львівська політехніка”. – Львів, 2001. – 20 с. 31. Герасименко В.Г. Основи туристського бізнесу: Навч. посіб. – Одеса: Чорномор’я, 1997. – 160 с. 32. Голда Н.М. Методи економічного аналізу в рекламній діяльності /Н.М. Голда// Науковий журнал. Галицький економічний вісник. № 1 (22), 2010. С. 171-182. 33. Голда Н.М. Синергічний ефект у медіаплануванні //Тези доповіді VІІ Міжнародної наукової нонференції, 2009, 51-59 с 34. Голда Н.М. Принципи стратегічного маркетингу у сфері туристичного бізнесу // Галицький економічний вісник. – Тернопіль, 2008.– №6 (21) 60-64. 35. Голда Н.М. Національна ідея в рекламі туристичного бізнесу// Наукове видання «Соціально-економічні проблеми і держава», Тернопіль, 2008, №1 63-67. 36. Горбылева З.М. Экономика туризма: Практикум: Учеб. пособие. – Мн.: БГЭУ, 2002. – 144 с. 37. Гуменюк Ю.П. Вплив туризму на економічне зростання в Україні // Формування ринкових відносин в Україні.– 2004.– №7-8. 38. Данильчук В.Ф., Алейникова Г.М., Босуновская А.Я., Голубничая, С.Н. Методология оценки рекреационных территорий: Монография. – Донецк: ДИТБ, 2003. – 197 с. 39. Дем’яненко В.В., Потапенко С.Д. Оптимізація розподілу бюджету рекламної кампанії для поширення рекламних повідомлень // Маркетинг в Україні, 2003. – №3. – С.10–12. 40. Джефкінс Ф. Реклама. Практ. посібник. – К.: Т-во “Знання”, 2001. – 455с. 41. Джулер А., Дрюниани Б. Креативные стратегии в рекламе. – СПб.: Питер, 2002. – 384 с. 42. Діброва Т.Г. Створення ефективного рекламного звернення з погляду маркетолога // Маркетинг в Україні. – 2003. – №6. – С.52–56. 43. Дихтль Е., Хершген Х. Практический маркетинг: Учебное пособие/Пер.с нем. – М.: Высшая школа. – 1995. – 255с. 44. Дурович А., Анастасова Л. Маркетинговые исследования в туризме: Учеб.-практ. пособие. – М.: Новое знание, 2002. –348 с. 45. Дурович А.П., Копанев А.С. Маркетинг в туризме: Учеб.пособие / Под ред. З.М. Горбылевой. – Мн.: Экономпрес, 1998. – 400 с. 46. Друкер П. Практика менеджмента: Пер. с англ. – М.: Изд. дом "Вильямс", 2003. – 398 с. 47. Дейян А. Реклама: Пер. з фр. – М.: Прогрес–Універс, 1993. – 176 c. 48. Ермашова Н. Практические теории американского турбизнеса. http//biznesmir.ru 49. Жукова М.А. Индустрия туризма: менеджмент организации. – М.: Финансы и статистика, 2006. – 200 с. 50. Запесоцкий А.С. Стратегический маркетинг в туризме: Теория и практика. – СПб.: СПбГУП, 2003. – 352 с. 51. Зорин А.И. Туристский центр и центр туризма // http://lib.sport.edu.ru/press/tptk/1999, №11/ p. 23-25 htm – Теория и практика физической культуры: Научно-теорет. ж-л. – 1999. – № 11. – С. 23-25. 52. Здоров А.Б. Экономика туризма: учебник. М. : Финансы и статистика, 2007.– 272 с. 53. Иванов Ю.Б. Конкурентоспособность предприятий в условиях формирования рыночных отношений. – Харьков: ХГЭУ, 1997. – 248 с. 54. Исмаев Д.К. Основы стратегии и планирования маркетинга в иностранном туризме. – М.:ТОО "Луч", 1994. – 224 с. 55. Ілляшенко С.М., Прокопенко О.В. Формування ринку екологіч¬них інновацій: економічні основи управління: Монографія / За ред. С.М. Ілляшенка. – Суми: Університетська книга, 2002. – 250 с. 56. Кабушкин Н.И. Менеджмент туризма: Учеб. пособие. – 2-е изд., перераб. – Мн.: Новое знание, 2001. – 432 с. 57. Каневский Е.М. Эффект рекламы. – М.: Экономика, 1980. – 176 с. 58. Карлоф Б. Деловая стратегия: концепция, содержание, символы. – М.: Экономика, 1991. – с.148. 59. Карпова С.В. Международное рекламное дело: учебное пособие / 2-е изд.,перераб. И доп.– М.: КНОРУС, 2007.– 288с. 60. Кваснюк Б.Є. Конкурентоспроможність національної економіки.– К.: Фенікс, 2005.– 582 с. 61. Кезин А.В. Менеджмент: теории управления организациями: Учеб.- метод. пособие. – М.: Гардарика, 2002. – 270 с. 62. Кибенко Е.Р. Корпоративное право: Учеб. пособие. – Харьков: Эспада, 1999. – 477 с. 63. Кириллов А.Т., Волкова Л.А. Маркетинг в туризме. – СПб. – Изд во С. Петербург. ун-та, 1996. – 184 с. 64. Кислый В.Н., Лапин Е.В., Трофименко Н.А. Экологизация управлення предприятием: Монография. – Сумы: ВТД "Университетская книга", 2002. – 232 с. 65. Клейнер Г.Б., Тамбовцев В.Л., Качалов Р.Н. Предприятия в нестабильной экономической среде: риски, стратегии, безо¬пасность. – М.: ОАО "Изд-во "Экономика", 1997 – 288 с. 66. Котлер Ф., Амстронг Г. Маркетинг: загальний курс. Пер. с англ. / Общ. ред. и вступ. Н.В. Шульпіної. – М.: Видавничий дім «Вільямс 2001. – 608 с. 67. Котлер Ф., Боуэн Дж., Мейкенз Дж. Маркетинг. Гостеприимство и туризм: Учебник для вузов/ Пер. с англ. под ред. Р.Б. Ноздревой. – М.: ЮНИТИ, 1998. – 420 с. 68. Краско Т.И. Психология рекламы. – Харьков: Студцентр, 2004. – 212 с. 69. Кревенс Д.В. Стратегический маркетинг. 6-е изд.: Пер. с англ. – М.: Издательский дом “Вильямс”, 2003. – 752 с. 70. Крикавський Є., Косар Н.С., Мних О.Б., Сорока О.А. Маркетингові дослідження: Навч. посібник. – Львів: Національний університет “Львівська політехніка”, “Інтелект-Захід”, 2004. – 288 с. 71. Круглов М.И. Стратегическое управление компанией: Учеб. для вузов. – М.: Русская деловая лит., 1998. – 768 с. 72. Крупанин А.А. Основы предпринимательства. – М.: Изд-во МГТУ, 1993. – 177 с. 73. Кунц Г., О’Доннел С. Управление: системный и ситуационный анализ управленческих функций: В 2-х т.: Пер. с англ. – М.: Прогресс. – Т.1. – 1981. – 495 с. 74. Купер К., Флетчер Д., Гильберт Д., Ванхилл С., Богданов Е. Экономика туризма: теория и практика. – Т.1: Учеб. пособие. – СПб.: Омега, 2002. – 200 с. 75. Куденко Н.В. Маркетингове стратегічне планування // Автореф.дис…докт. екон.наук: 08.06.01 / Київ.нац.екон.ун-т. – К., 2003. – 36 с. 76. Куденко Н.В. Маркетингові стратегії фірми. – К.: КНЕУ, 2002. – 246с. 77. Куденко Н.В. Стратегічний маркетинг: Навч. посібник. – К.: КНЕУ, 1998. – 151с. 78. Лапидус В.А. Всеобщее качество в российских компаниях / Гос. ун-т управления; Нац. фонд подготовки кадров. – М.: ОАО "Типография "Новости", 2000. – 432 с. 79. Легорнев С.Ф., Лайл К., Хьюз Дж., Хэбиб Р. Туризм в экономике открытого типа // Вестн. Моск. ун-та. – Сер. 6. Экономика. –2004. – №2. – C. 62–70. 80. Липчук В.В. Маркетинг агротуристичних послуг // Проблеми раціонального використання соціально-економічного та природно-ресурсного потенціалу ре¬гіону. Зб. наук. пр. – Вип. Х. – №3-4. – Луцьк: Надстир’я, 2004. – С. 252–257. 81. Липчук В.В. Формування ціни на новий туристичний продукт // Наук. вісн. Чернів. торг.-економ. ун-ту КНТЕУ. – Вип. ІІІ. Економічні науки, 2005. – С. 245 247. 82. Липчук В.В., Бойко М.Г. Дослідження якості обслуговування споживачів готельних послуг // Вісн. КНТЕУ. – 2006. – №4. – С. 51 – 58. 83. Ламбен Ж.-Ж. Стратегический маркетинг: Европейская перспектива. – СПб.: Наука, 1996. – 381 с. 84. Лебедев-Любимов А. Психология рекламы. – СПб., 2002. – 368с. 85. Липчук В.В, Дудяк А.П., Бугіль С.Я. Маркетинг: основи теорії та практики. Навч.посібник. – Львів: “Новий світ–2000”, “Магнолія плюс”. – 2003. – 288 с. 86. Лифинцев Н.А. Реклама: теоретико-методологический аспект. Учебн-методическое пособие., Киек. 2002., 62 с. 87. Лисенко Ю.Г., Динчов С.В., Гнатушенко В.В., Челахов С.В., Демьянов В.М. Ефективне управліня рекламним бізнесом. – Донецк: ДонНУ, 2003. – 228 с. 88. Лук’яненко Д.Г. Стратегія економічного розвитку. – К.: КНЕУ, 2003. – 538 с. 89. Лук’янець Т.І. Рекламний менеджмент: Навч.посібник. – 2-ге вид., доп. – К.: КНЕУ, 2003. – 440 с. 90. Любіцева О.О. Ринок туристичних послуг (геопросторові аспекти). – 2-е вид., перероб. та допов. – К.: Альтерпрес, 2003. – 436 с. 91. Ляпина И.Ю. Организация и технология гостиничного обслуживания: Учеб. пособие. – М.: Профобиздат, 2001. – 208 с. 92. Мазаракі А., Пересічний М., Ткаченко Т., Чаюн Т., Михайліченко Г. Концептуальні засади регулювання виставкової діяльності в Україні // Вісн. КНТЕУ – К: КНТЕУ. – 2006. – № 3. – С. 5–14. 93. Мазур И.И., Шапиро В.Д. Реструктуризация предприятий и компаний: Справочное пособие для специалистов и предпринимателей. – М.: Высш. шк., 2000. – 587 с. 94. Макарычева Е. СМТН: экологические проблемы и их решение. www.tourism-internet.ru: 16.10.06г. 95. Манн И.Б. Конкуренция и конкуренты: Учебно-практ. пособие. – М.: Акамес, 1996. – 240 с. 96. Мацола В.І. Рекреаційно-оздоровчо-туристичний комплекс України (питання теорії, методології, практики): Монографія (Ін-т регіональних досліджень НАН України / Редкол.: М.І. Долішній (відп. ред.). – Л.: 1998. – 278 с. 97. Муравйов А.., Ігнатьєв А.., Крутик А. Малий бізнес: економіка, організація, фінанси/ навч. посібник для вузів. – СПб.: «Видавничий дім «Бізнес-пресса». 1999.– 608. 98. Мельник Л.Г. Екологічна економіка: Підручник. – Суми: ВТД "Університетська книга", 2002. – 346 с. 99. Морозова И. Рекламный сталкер. Теория и практика структурного анализа рекламного пространства. – М.: Гелла-Принт, 2002. 100. Музыкант В.Л. Теория и практика современной рекламы. – М.: Евразийский регион, 1998. – 328 с. 101. Менеджмент туризма: Экономика туризма: Учебник. – М.: Финансы и статистика, 2001. – 320 с. 102. Менеджмент туризма: Туризм и отраслевые системы: Учебник. – М.: Финансы и статистика, 2001. – 272 с. 103. Мескон М.Х., Альберт М., Хедоури Ф. Основы менеджмента. – М.: Дело, 1994. – 680 с. 104. Минцберг Г., Альстрэнд Б., Лэмпэл Дж. Школы стратегий / Пер. с англ. под ред. Ю.Н. Каптуревского. – СПб.: Питерс, 2000. – 336 с. 105. Михайліченко Г.І. Інформаційна та збутова логістика в туризмі: Дис. на здобуття наук. ступеня канд. екон. наук. – К.: КНТЕУ, 2000. – 202 с. 106. Михайліченко Г.І. Основи туризмознавства: Опорний конспект лекцій. – К.: КНТЕУ, 2003. – 99 с. 107. Михайліченко Г.І. Практика організації туристичних подорожей: Навч. посіб. – К.: Київ. нац. торг.-екон. ун-т, 2003. – 156 с. 108. Наукові підходи до визначення конкурентоспроможності вітчизняного туризму на міжнародному туристичному ринку: Звіт з НДР. – Держ. реєстр. номер 0198U003780, 2003. 109. Николаев С.С. Стратегия формирования единого туристского пространства: Автореферат на соискание ученой степени канд.экон.наук. – СПб. – Гос. ун–т экономики и финансов, 2003. 110. Новейший словарь иностранных слов и выражений. – М.: Современный литератор, 2003. – 976 с. 111. Новіков В.М., Сітнікова Н.П., Мусіна Л.А., Семенов В.В. Соціальні трансформації: міжнародний і вітчизняний досвід: Монографія / За ред. В.М. Новікова – НАН України. Ін-т економіки НАН України. – 2003. – 253 с. 112. Обритько Б.А. Реклама і рекламна діяльність: Курс лекцій. – К.: МАУП, 2002. – 240 113. Обучение гостеприимству должно начинаться с преподавателей // Гостиница и ресторан: бизнес и управление. – М., № 9. – 2003. 114. Одзімек В. Чи можна заробити на туризмі? Досвід польського територіального самоврядування // Аспекти самоврядування №1(27) 2005 р. – С. 22–25. 115. Осовська Г.В. Методика викладання менеджменту: Навч. посіб. – Житомир: ЖІТІ, 2000. – 166 с. 116. Основы туристской деятельности: Учебник / Г.И. Зорина, Е.Н. Ильина, Е.В. Мошняга и др.. – М.: Совет. спорт, 2000. – 200 с. 117. О’Шоннесси Дж. Принципы организации управления фирмой. – М.: ООО "МТ Пресс", 1999. – 396 с. 118. Павленко А.Ф. Маркетинг. Підручник. – К.: КНЕУ, 2003. – 246 с. 119. Пазуха М.Д., Ігнатович М.В. Реклама в підприємницькій діяльності: Навч. Пос. – К.: Центр загальної літератури, 2006.– 176 с. 120. Панкратов Ф.Г., Серюгина Т.К., Шахурин В.Г. Рекламная деятельность. – М.: Маркетинг, 1998. – 302 с. 121. Папуша И., Пятыгин С. Мониторинг рекламы в прессе (обзор рынка за 1999 год) // Маркетинг и реклама. – 2000. – №3. – C.20–28. 122. Пелішенко В.П. Маркетинг менеджмент: Навч.посібник. – К.: Центр навчальної літератури, 2003. – 200 с. 123. Портер М. Стратегія конкуренції. – К. Основи, 1998. – 390 с. 124. Порядок наложения штрафов за нарушение законодательства о рекламе // Маркетинг и реклама. – 1997. – №12. – C.9–11. 125. Почепцов Г.Г. Теорія комунікації. / Спілка рекламістів України – К., 1996. – 175с. 126. Примак Т.О. Аналіз українського ринку маркетингових комунікацій // Маркетинг в Україні. – 2003. – №2. – С.8–13. 127. Проурзин Л.Ю. Туризм как экономический приоритет. – М.: Новый век, 2004. – 216 с. 128. Правик Ю.М. Маркетинг туризму: підручник.– К.: Знання, 2008.– 303 с. 129. Родзинський В.Д. Основи ландшафтної екології, – К.: Либідь, 1993. – 221 с. 130. Родионова Н.В. Антикризисный менеджмент: Учеб. пособие для вузов. – М.: ЮНИТИ-ДАНА, 2002. – 273 с. 131. Розвиток туризму в Україні. Проблеми і перспективи: Зб. наук. ст. – К.: ІВЦ "Слов’янський діалог", 2006. – С. 244. 132. Розроблення Державного стандарту України "Послуги туристичні. Типи засобів розміщення туристів. Термінологія": Звіт з НДР, Держ. реєстр. номер 0103U008010. – 2004. 133. Розроблення Програми розвитку сільського зеленого туризму в Україні Звіт з НДР. – Держ. реєстр. номер 0103U007617. – 2003. 134. Ривс Р. Реальность в рекламе. – М.: Внешторгреклама, 1983. – 116 с. 135. Рожков И.Я. Реклама: планка для “профи”. – М.: Юрайт, 1997. – 208 с. 136. Романишин С.Б. Рекламна стратегія для нових товарів // Науковий вісник: Збірник науково-технічних праць. – Львів: УкрДЛТУ. – 2004. – Випуск14.4. – С.300–303. 137. Ромат Е. Концепция интегрированных маркетинговых коммуникаций (ИМК): основные понятия и подходы // Маркетинг и реклама. – 2003. – №2. – C.18–21. 138. Ромат Е. Реклама. 6-е изд. – СПб.: Питер, 2003. – 560 с. 139. Ромат Е.В. Руководители предприятий о маркетинге // Маркетинг и реклама. – 1998. – №11–12. – C.24–25. 140. Ромат Е. Украинский рынок рекламы в 2002 г.: итоги не могут не радовать // Маркетинг и реклама. – 2003. – №2. – C.32–35. 141. Росситер Дж., Перси Л. Реклама и продвижение товаров: пер. с англ. – 2-е изд. – СПб.: Питер, 2001. – 656 с. 142. Рогожин М.Ю. Теория и практика рекламной деятельномти, М.: «РДЛ», 2001. 197 с. 143. Рынок рекламы в Украине: что есть, что будет, чем сердце успокоится // Маркетинг и реклама. – 2006. – №7-8. – С.24–25. 144. Румянцева Т.В. Перспективы развития дестинаций культурного туризма: Предпринт. – СПб.: Изд-во СПбГУЭФ, 2003. – 16 с. 145. Сапрунова В.Б. Туризм: Эволюция, структура, маркетинг. – М.: Ось–89, 1997. – 160 с. 146. Сахаєв В.Г., Шевчук В.Я. Сталий розвиток і економіка природокористування. – К.: Геопринт, 2004. – 214 с. 147. Сенин В.С. Организация международного туризма: Учебник. – М.: Финансы и статистика, 1999. – 400 с. 148. Скибінський С. Маркетинг: Навч.посібник. – К.: ІЗМК, 1997. – 328 с. 149. Скибінський С. Маркетинг. Ч1. – Львів, 2000. – 640 с. 150. Скибінський С.В., Кайструков С.Є. Організація рекламної діяльності: Підручник для студентів кооперативних вузів. – Львів, 1994. – 160 с. 151. Смирнов Э.А. Основы теории организации: Учеб. пособие для вузов. – М.: ЮНИТИ-ДАНА, 2002. – 271 с. 152. Смірнов І.Г. Моделі управління туристичним бізнесом за кордоном // Сучасні проблеми управління – Матеріали ІІІ наук.-практ. міжнар. конф. (29–30 листоп. 2005, Київ) // Б.В. Новіков, І.І. Федорова. – К.: ВПІ ВПК "Політехніка", 2005. – 360 с. 153. Смолін І. Стратегічне планування розвитку організації. Монографія. – К.: Київ. нац. торг.-екон. ун-т, 2004. – 345 с. 154. Старостіна А. Маркетинг. Навч.посібник. – К.: Знання, 2002. – 191 с. 155. Сэндидж И., Фрайбургер В., Ротцол К. Реклама: теория и практика. – М.: Прогресс, 1989. – 630 с. 156. Окрепилов В.В. Управление качеством: Учебник. – М.: Экономика, 2000. – 911с. 157. Сокол Т.Г. Основи туризмознавства: Навч. посіб. – К.: Ред. Лайн, 1999. – 77 с. 158. Соколова М.В. История туризма. – М.: Мастерство, 2002. – 352 с. 159. Статистичний бюлетень "Туризм в Україні", 2006. – Щорічне видання Держтурадміністрації України, започатковане у 1998 р., 2007. – 41 с. 160. Статистичний щорічник України – 2008 р. – К.: Техніка, 2007. 161. Стеченко С.Д. Наукова парадигма регіонології туризму // Наук. вісн. Чернів. торг.-екон. ін-ту КНТЕУ. – Чернівці: АНТ Лтд, 2005. – Вип. ІV. Економ. науки. – Ч. 1. – С. 38–44. 162. Стратегическое управление: 17-модульная программа для менеджеров "Управление развитием организации". Модуль №4 / Под ред. С.А. Попова – М.: ИНФРА, 1999. – 344 с. 163. Суорбрук Дж. Маркетинг туристских дестинаций // www.yakutiatravel.com 164. Сухарев А.И. Основы регионологии. – Саранск: НИИ рентгенол., 1996. – 120 с. 165. Сизоненко В.О. Підприємництво: Підручник. – К.: Вікар, 1999. – 435 с. 166. Тенденции и методики развития мирового туризма. / Под ред. А.В. Шлевкова. – Одеса, 2003. – 55 с. 167. Темный Ю.В., Темная Л.Р. Экономика туризма: Учебник. – М.: Совет. спорт, 2003. – 416 с. 168. Тихомиров Ю.А. Механизм управления в развитом социалис-тическом обществе. –М.: 1978. – 235 с. 169. Ткаченко Т.І. Еколого-економічні та соціальні аспекти сталого розвитку туризму // Вісн. Укр. держ. у-ту водного господарства та природокористування. Економіка. Проблеми управління регіональним економічним та соціальним розвитком: Зб. наук праць. – Вип. 2(26). – Ч. ІІ. – Рівне, 2004. – С. 588–594. 170. Ткаченко Т.І. Конкурентоспроможність в туризмі як провідний напрям сталого розвитку // Наук. вісн. – Серія Економіка. – Зб. наук праць Укр. держ. ун-ту водного господарства та природокористування. – Рівне, 2005. – С. 137–146. 171. Томилов В.В. Культура предпринимательства. – СПб.: Питер, 2000. –368 с. 172. Томпсон А.А., Стрикленд А.Дж. Стратегический менеджмент: Искусство разработки и реализации стратегии: Учеб. для вузов: Пер. с англ.– М.: Банки и биржи, ЮНИТИ, 1998. – 578 с. 173. Топчиев А.Г., Циншен Ван. Устойчивый туризм и экотуризм: тенденции и проблемы развития // Устойчивое развитие экологического туризма на Черноморском побережье: Сб. материалов симпозиума. – Одесса, ЦНТЭПИ, 2003. – С. 241–249. 174. Требования к индустрии гостиниц, ресторанов и кафе в 1992 году. По материалам белой книги Хотрек. – М.: Центр. совет по туризму и экскурсиям. – Ин-т туризма, 1991. 175. Туризм в Україні: Статистичний бюлетень. – К.: ДТАУ, 2006. – 49 с. 176. Туризм як складова економічного розвитку // Аспекти самоврядування. – № 1 (27), 2007. – С. 9–15. 177. Унковская Т.Е. Финансовое равновесие предприятия. – К.: Генеза, 1997. – 326 с. 178. Уолл Н., Маркузе Я., Лайнз Д., Мартин Б. Экономика и бизнес: Словарь-справочник: Пер. с англ. – М.: ФАИР-ПРЕСС, 1999. – 624 с. 179. Уотермен Р. Фактор обновления: как сохраняют конкурентоспособность лучшие компании: Пер. с англ. – М.: Прогресс, 1988. – 15 с. 180. Уткин Э.А., Кочеткова А.И. Рекламное дело. – М.: Экмос, 1997. – 272 с. 181. Уточненный прогноз объемов рекламного рынка Украины на 2005 и 2006 годы // Маркетинг и реклама в Украине. – 2005. – №7–8. – С.78–79. 182. Ученова В.В., Старуш М.И. “Философский камешек” рекламного творчества. – М.: Максима, 1996. – 166 с. 183. Уэллс У., Бернет Дж., Мариарти С. Реклама: Принципы и практика: Изд-е второе. – СПб.: Питер, 2001. – 736 с. 184. Устойчивое развитие туризма. Доклад Генерального секретаря // Комиссия по устойчивому развитию. Организационная сессия (30 апр. – 2 мая 2001 г.). – Нью-Йорк: ООН,2001. E/CN. 17/2001/PC21. – 5 с. 185. Фатхутдинов Р.А. Производственный менеджмент: Учеб. для вузов. М.: Банки и биржи, ЮНИТИ, 2002. – 447 с. 186. Фатхутдинов Р.А. Конкурентоспособность: экономика, стратегия, управление. – М.: ИНФРА-М, 2000. – 311 с. 187. Фатхутдинов Р.А. Конкурентоспособность организации в условиях кризиса: Экономика, маркетинг, менеджмент. – М.: Изд.-книготорг. центр "Маркетинг", 2002. – 892 с. 188. Фатхутдинов Р.А. Управление конкурентоспособностью органи¬зации. – М.: Ексмо, 2004. – 541 с. 189. Федорченко В.К. Теоретичні та методичні засади підготовки фахівців для сфери туризму: Монографія / За ред. Н.Г. Ничкало – К.: Видав. Дім "Слово", 2004. – 472 с. 190. Федорченко В.К., Дьорова Т.А. Історія туризму в Україні: Навч. посіб. – К.: Вища шк., 2002. – 195 с. 191. Федорченко В.Х., Мініч І.М. Туристський словник-довідник: Навч. посіб. – К.: Дніпро, 2000. – 54 с. 192. Феофанов О.Нові технології в Росії. Маркетинг для професіоналівСПб.: Питер¬ 200.– 298 с. 193. Федько В.П., Федько Н.Г. Инфраструктура товарного рынка. – Ростов-на-Дону: "Феникс", 2000. – 511 с. 194. Фустер Л. Теорія і техніка туризму. – Мадрид, 1989. – 207 с. 195. Циганкова Т.М. Оцінка розвитку маркетингової діяльності українських експортерів // Маркетинг в Україні. – 2004. – №3. – С.40–45 196. Харичева Г.Я. Туристический маркетинг (на примере туристического комплекса Крыма): Автореф. дис. канд. экон. наук / Киев. гос. эконом. ун т. – К.: КГЭУ, 2006. – 18 с. 197. Хопкинс К. Реклама научный подход. М.: «Альфа-Пресс» 2000. 198. Храбовченко В.В. Экологический туризм: Учеб.-метод. пособие. – М.: Финансы и статистика. – 2003. – 208 с. 199. Чарлз В.Л. Гіл. Міжнародний бізнес. Київ. Видавництво «Основи»., 2001.– 853 с. 200. Чужиков В.І. Сучасні моделі розвитку інтеграційних процесів // Міжнародні інтеграційні процеси сучасності: Монографія. – К.: Знання України. – 2004. – С. 39–49. 201. Чужиков В.І. Чеська модель регіонального розвитку // Економіка України. – 2004. – №7. – С. 72–78. 202. Чужиков В.І. Моделі туристичного бізнесу в Європейському Союзі // Наук. вісн. Чернів. торг.-екон. ун-ту КНТЕУ.–2005. – Вип. ІV. Ч. І – С. 146–153. 203. Шевчук В.Я., Білявський Г.О., Саталкін Ю.М., Гетьман В.В., Навроцький В.М. Ріо-де-Жанейро – Йоганнесбург: паростки ноосферогенезу і відповідальність за майбутнє / За ред. В.Я. Шевчука. – К.: Геопринт, 2002. – 118 с. 204. Шевчук В.Я., Саталкін Ю.М., Білявський Г.О. та ін. Екологічне управління: Підручник. – К.: Либідь, – 2004. – 430 с. 205. Шенерт В. Грядущая реклама. М., «Интер-Экспорт», 2001. 206. Шумпетер Й. Теория экономического развития исследования предпринимательской прибыли, капитала, кредита, процента и цикла конъюнктуры: Пер с нем. – М.: Прогресс, 2002. – 454 с. 207. Юзьков Л.П. Государственное управление в политической системе развитого социализма. – К.: 1983. 208. Экономическая стратегия фирмы: Учебное пособие / Под ред. А.П. Градова. – 2-е изд. испр. и доп. – СПб.: Спец. л–ра, 2003. – 589 с. 209. A Practical Guide for the Development and Application of Indicators of Sustainable Tourism (World Tourism Organization, 1996). 210. Annual Report 2003-2004 European Committee for standartization // Інформаційнийний бюллетень з міжнародної стандартизації. – Держспоживстандарт України, – 2005, №1. 211. Bernecker P. Fundamentals of tourism. – Geneva, 1964. 212. Butler,R.W. (1980) The concept of a tourist area cycle of evolution: implication for the management of resources. Canadian Geographer 24, 5–12. 213. Dixon Dixon J.A., Fallen L.A. The Concept of Sustainability: Origins, Extensions, and Usefulness for Policy. – World Bank Environment Depautament – Divisional Working, Paper No., 1989-1, Washington, D.C. 214. Ecotourism Statistical Fact Sheet The International Ecotourism Society, 2002. 215. Еlkington J. and Hailes J. Holidays that Don’t Cost the Earth. Victor Gollancz, London, 1992. 216. www. infositi. ru – новини туристичної індустрії. 217. www. itravel. ru/biblio – бібліотека літератури з туризму. 218. www. tourism. ru – журнал. Туризм: практика, проблеми, перспективи.
|
|
Coverage |
вінниця
|
|