Запис Детальніше

монографія реклама як інструмент маркетингу

DSpace at Ternopil State Ivan Puluj Technical University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title монографія реклама як інструмент маркетингу
 
Creator Голда, Надія Михайлівна
Поліщук, Наталя Володимирівна
 
Subject рекламна діяльність, реклама, рекламний бюджет, управління рекламною діяльністю
659.1
65.290-2
 
Description Метою монографії є теоретичне обґрунтування управління рекламною діяльністю підприємств туристичного бізнесу та визначення напрямів його удосконалення.
Реалізація цієї мети обумовила вирішення таких завдань:
– уточнити сутність та класифікацію реклами;
– обґрунтувати підходи до управління рекламною діяльністю підприємства;
– вивчити та доповнити організаційний механізм впровадження національної ідеї в рекламу туризму;
– дослідити тенденції та стан ринку туристичних послуг в Україні та Тернопільській області;
– провести маркетингові дослідження процесу управління рекламною діяльністю туристичних підприємств;
– узагальнити методичні підходи до формування моделі управління рекламною діяльністю туристичних підприємств;
– розробити концептуальні підходи до механізму медіапланування;
– запропонувати шляхи залучення інвестицій у туристичний бізнес.
Актуальність теми. Управління рекламною діяльністю є надзвичайно актуальним напрямом в економічній науці, адже воно вирішує проблему розвитку підприємства та забезпечує споживачів необхідною інформацією. Це в повній мірі стосується туристичних підприємств. Туризм впродовж усієї історії свого економічного існування переконливо утримує репутацію специфічної сфери, яка динамічно розвивається у складі галузей обслуговування і посідає все більш помітне місце в світовій економіці за показником швидкості обігу капіталу, кількості зайнятих, обсягом експорту послуг та в якості джерела доходів для національних бюджетів.
Інтеграція України у світовий економічний простір, глобалізація економічних процесів вимагає нових підходів до реклами та туризму. Ці складові економіки стрімко розвиваються як у світовому масштабі так і в Україні, і тому вважаються пріоритетними напрямами її розвитку.
ЗМІСТ
ВСТУП 4

РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ РЕКЛАМИ В СИСТЕМІ МАРКЕТИНГУ ПІДПРИЄМСТВ
1.1. Обґрунтування суті реклами та її значення в системі маркетингового комплексу підприємства . . . . . 7
1.2. Теоретичні засади управління рекламною діяльністю підприємства 16
1.3. Психологічні основи впливу реклами на споживачів туристичних продуктів . . . . . . . . . . 23
Висновки до розділу 1 . . . . . . . . . 32

РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ МЕТОДІВ УПРАВЛІННЯ РЕКЛАМНОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ ТУРИСТИЧНИХ ПІДПРИЄМСТВ ТЕРНОПІЛЬСЬКОЇ ОБЛАСТІ
2.1. Тенденції та оцінка розвитку ринку туристичних послуг . . 33
2.2. Аналіз рекламної діяльності підприємств туристичної галузі Тернопільської області . . . . . . . . 39
2.3. Маркетингові дослідження проблем управління рекламною діяльністю туристичних підприємств Тернопільської області. . . . . . 48
Висновки до розділу 2 . . . . . . . . . 57

РОЗДІЛ 3 ОСНОВНІ НАПРЯМКИ ВДОСКОНАЛЕННЯ УПРАВЛІННЯ РЕКЛАМНОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ ПІДПРИЄМСТВ ТУРИЗМУ
3.1. Методичні підходи до процесу управління рекламною діяльністю туристичного підприємства . . . . . . . . 59
3.2. Вдосконалення процесу планування рекламної кампанії на основі використання синергічного ефекту . . . . . . . 64
3.3. Реклама як механізм залучення інвестицій у підприємницьку діяльність туристичних підприємств Тернопільської області .. . . . 88
Висновки до розділу 3 . . . . . . . . 94

ДОДАТКИ . . . . . . . . . . . 96
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ . . . . . . 116
 
Date 2018-06-25T07:36:01Z
2018-06-25T07:36:01Z
2018
 
Type Monograph
 
Identifier УДК 659.1 ББК 65.290.2 ІІ 50 Рекомендовано до друку Вченою радою Вінницького фінансово-економічного університету (протокол № 5 від 21 січня 2918 року) Автори : Голда Н. М. кандидат економічних наук Поліщук Н.В. кандидат економічних наук Рецензенти: Ціхановська В.М. доктор економічних наук, професор Гривківська О.В. доктор економічних наук, професор Федорович Р.В. кандидат економічних наук, професор Тимошик М.М. Директор рекламного агентства «Маркетингові технології ПБС» ISBN 978-617-72-3012-9 Реклама як інструмент маркетингу: монографія/ Н.М. Голда, Н.В. Поліщук.-Вінниця: ТОВ «Меркюрі-Поділля, 2018- 132с. » Монографію присвячено обґрунтуванню теоретичних засад та практичних рекомендацій щодо управління рекламною діяльністю підприємств туризму. Проведено дослідження ринку туристичних послуг України та Тернопільської області в контексті рекламної діяльності. Виявлено низку проблем в управлінні рекламною діяльністю туристичних підприємств. Запропоновано схему використання механізму синергічного ефекту у медіаплануванні, яка полягає у одночасному використанні різних медіаносів в одній рекламній кампанії, що дає змогу отримати більший економічний ефект; економіко-організаційну модель, яка забезпечує залучення інвестицій у туристичну галузь під впливом реклами та схему процесу реалізації політики національної ідеї у рекламі туристичних підприємств. УДК 659.1 ББК 65.290.2 ІІ 50 Рекомендовано до друку Вченою радою Вінницького фінансово-економічного університету (протокол № 5 від 21 січня 2918 року) Автори : Голда Н. М. кандидат економічних наук Поліщук Н.В. кандидат економічних наук Рецензенти: Ціхановська В.М. доктор економічних наук, професор Гривківська О.В. доктор економічних наук, професор Федорович Р.В. кандидат економічних наук, професор Тимошик М.М. Директор рекламного агентства «Маркетингові технології ПБС» ISBN 978-617-72-3012-9 Реклама як інструмент маркетингу: монографія/ Н.М. Голда, Н.В. Поліщук.-Вінниця: ТОВ «Меркюрі-Поділля, 2018- 132с. » Монографію присвячено обґрунтуванню теоретичних засад та практичних рекомендацій щодо управління рекламною діяльністю підприємств туризму. Проведено дослідження ринку туристичних послуг України та Тернопільської області в контексті рекламної діяльності. Виявлено низку проблем в управлінні рекламною діяльністю туристичних підприємств. Запропоновано схему використання механізму синергічного ефекту у медіаплануванні, яка полягає у одночасному використанні різних медіаносів в одній рекламній кампанії, що дає змогу отримати більший економічний ефект; економіко-організаційну модель, яка забезпечує залучення інвестицій у туристичну галузь під впливом реклами та схему процесу реалізації політики національної ідеї у рекламі туристичних підприємств.
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/25787
 
Language uk
 
Relation 1. Закон України “Про рекламу” від 03.07.1996 №270/96–ВР зі змінами та доповненнями, внесеними від 11.02. 2003 // http://www.rada.gov.ua/ 2. Про обмеження монополізму та недопущення недобросовісної конкуренції у підприємницькій діяльності: Закон України від 18 лютого 1992 р. № 2132-ХІІ. 3. Про туризм: Закон України від 15 вересня 1995 р. № 324/95-ВР. 4. Про захист від недобросовісної конкуренції: Закон України від 7 червня 1996 р. №239-6/96-ВР. 5. Про Загальнодержавну програму формування національної екологічної мережі України на 2000–2015 рр.: Закон України від 21 вересня 2000 р. № 1989-ІІІ. 6. Про ратифікацію Кіотського протоколу до Рамкової Конвенції Організації Об’єднаних Націй про зміну клімату: Закон України від 4 лютого 2004 р. №1430-IV. 7. Стратегія економічного та соціального розвитку України "Шляхом європейської інтеграції" на 2004–2015 роки: Указ Президента України від 28.04.04 №493/2004. 8. Про Національну раду з туризму: Постанова Кабінету Міністрів України від 13 березня 2006 р. № 322. 9. Державна програма розвитку туризму на 2002–2010 рр.: Постанова Кабінету Міністрів України від 29 квітня 2002 р. № 583. 10. Національний стандарт України ДСТУ 4527:2006 Послуги туристичні. Засоби розміщення. Терміни та визначення. – К.: Держспоживстандарт України, 2006. – Чинний від 28.02.06 р. (Наказ № 54). 11. Агафонова Л.Г., Агафонова О.Є. Туризм, готельний та ресторанний бізнес: Ціноутворення, конкуренція, державне регулювання: Навч. посіб. – К.: Знання України, 2002. – 358 с. 12. Азар В.И. Экономика и организация туризма. – М.: Экономика, 1972. – 182 с. 13. Азоев Г.Л., Челенков А.П. Конкурентные преимущества фирмы. ОАО «Типография «Новости», Москва, 2000. – 255 с. 14. Ансофф И. Стратегическое управление: Пер.с. англ. / Науч. ред. и предисл. Л.И. Евенко. – М.: Экономика, 1989. –519 с. 15. Атанасова Л. Маркетинговые исследования в туризма. – Бургас: Селекта, 1998. – 271 с. 16. Банько В.Г. Туристська логістика: Навчальний посібник.–К.: Дакор,КНТ, 2008,240 с. 17. Батра Р., Майерс Дж., Аакер Д. Рекламный менеджмент. – М.: СПб.; К.: Изд. дом “Вильямс”, 1999. – 190 с. 18. Бернет Дж., Мориарти С. Маркетинговые коммуникации: интегрированный подход. – СПб.: Питер, 2001. – 860с. 19. Бове К.Л., Аренс У.Ф. Современная реклама: Пер. с англ. – Тольятти. Издательский дом Довгань, 1995.– 704 с. 20. Боумен К. Стратегия на практике. – СПб.: ПИТЕР, 2003. – 175 с. 21. Василенко В.А., Ткаченко Т.І. Стратегічне управління. Навчальний посібник. – К.: ЦУЛ, 2003. – 396 с. 22. Биржаков М.Б., Иванова В.Е., Иванова Л.И. Как правильно подготовиться к участию в туристической выставке. – "Туристические фирмы". – Справочник. – Вып. 13. – СПб.: ОЛБИС, 1997, С. 191–214. 23. Бичківський Р. Управління якістю: Навч. посіб. – Л.: ДУ "Львівська політехніка", 2004. – 329 с. 24. Бланк И.О. Инвестиционный менеджмент. – Киев, МП "ИТЕМ" ЛТД, "Юнайтед Лондон Трейд Лимитед", 1995. – 448 с. 25. Бовсуновська Г.Я. Географія туризму: Навч. посіб. – Донецьк: ДІТБ, 2002. – 411 с. 26. Василенко В.О., Ткаченко Т.І. Стратегічне управління підприємством: Навч. посіб. – Вид. 2-ге, виправл. і доп. – К.: Центр навч. л-ри, 2004. – 400 с. 27. Воронкова Л. История туризма: Учеб. пособие. – М.: МГУ, 2001. – 304 с. 28. Гаврилюк С.П. Конкурентоспроможність підприємств на ринку туристичних послуг: Дис. на здобуття наук. ступ. к.е.н. – К.: КНТЕУ. – 2001. 29. Гаркавенко С.С. Маркетинг. – К.: Лібра, 1998. – 382 с. 30. Горбаль Н.І. Оцінка та формування витрат на рекламну діяльність в системі маркетингу підприємства: Автореф.дис…канд.екон.наук: 08.06.02 / НУ ”Львівська політехніка”. – Львів, 2001. – 20 с. 31. Герасименко В.Г. Основи туристського бізнесу: Навч. посіб. – Одеса: Чорномор’я, 1997. – 160 с. 32. Голда Н.М. Методи економічного аналізу в рекламній діяльності /Н.М. Голда// Науковий журнал. Галицький економічний вісник. № 1 (22), 2010. С. 171-182. 33. Голда Н.М. Синергічний ефект у медіаплануванні //Тези доповіді VІІ Міжнародної наукової нонференції, 2009, 51-59 с 34. Голда Н.М. Принципи стратегічного маркетингу у сфері туристичного бізнесу // Галицький економічний вісник. – Тернопіль, 2008.– №6 (21) 60-64. 35. Голда Н.М. Національна ідея в рекламі туристичного бізнесу// Наукове видання «Соціально-економічні проблеми і держава», Тернопіль, 2008, №1 63-67. 36. Горбылева З.М. Экономика туризма: Практикум: Учеб. пособие. – Мн.: БГЭУ, 2002. – 144 с. 37. Гуменюк Ю.П. Вплив туризму на економічне зростання в Україні // Формування ринкових відносин в Україні.– 2004.– №7-8. 38. Данильчук В.Ф., Алейникова Г.М., Босуновская А.Я., Голубничая, С.Н. Методология оценки рекреационных территорий: Монография. – Донецк: ДИТБ, 2003. – 197 с. 39. Дем’яненко В.В., Потапенко С.Д. Оптимізація розподілу бюджету рекламної кампанії для поширення рекламних повідомлень // Маркетинг в Україні, 2003. – №3. – С.10–12. 40. Джефкінс Ф. Реклама. Практ. посібник. – К.: Т-во “Знання”, 2001. – 455с. 41. Джулер А., Дрюниани Б. Креативные стратегии в рекламе. – СПб.: Питер, 2002. – 384 с. 42. Діброва Т.Г. Створення ефективного рекламного звернення з погляду маркетолога // Маркетинг в Україні. – 2003. – №6. – С.52–56. 43. Дихтль Е., Хершген Х. Практический маркетинг: Учебное пособие/Пер.с нем. – М.: Высшая школа. – 1995. – 255с. 44. Дурович А., Анастасова Л. Маркетинговые исследования в туризме: Учеб.-практ. пособие. – М.: Новое знание, 2002. –348 с. 45. Дурович А.П., Копанев А.С. Маркетинг в туризме: Учеб.пособие / Под ред. З.М. Горбылевой. – Мн.: Экономпрес, 1998. – 400 с. 46. Друкер П. Практика менеджмента: Пер. с англ. – М.: Изд. дом "Вильямс", 2003. – 398 с. 47. Дейян А. Реклама: Пер. з фр. – М.: Прогрес–Універс, 1993. – 176 c. 48. Ермашова Н. Практические теории американского турбизнеса. http//biznesmir.ru 49. Жукова М.А. Индустрия туризма: менеджмент организации. – М.: Финансы и статистика, 2006. – 200 с. 50. Запесоцкий А.С. Стратегический маркетинг в туризме: Теория и практика. – СПб.: СПбГУП, 2003. – 352 с. 51. Зорин А.И. Туристский центр и центр туризма // http://lib.sport.edu.ru/press/tptk/1999, №11/ p. 23-25 htm – Теория и практика физической культуры: Научно-теорет. ж-л. – 1999. – № 11. – С. 23-25. 52. Здоров А.Б. Экономика туризма: учебник. М. : Финансы и статистика, 2007.– 272 с. 53. Иванов Ю.Б. Конкурентоспособность предприятий в условиях формирования рыночных отношений. – Харьков: ХГЭУ, 1997. – 248 с. 54. Исмаев Д.К. Основы стратегии и планирования маркетинга в иностранном туризме. – М.:ТОО "Луч", 1994. – 224 с. 55. Ілляшенко С.М., Прокопенко О.В. Формування ринку екологіч¬них інновацій: економічні основи управління: Монографія / За ред. С.М. Ілляшенка. – Суми: Університетська книга, 2002. – 250 с. 56. Кабушкин Н.И. Менеджмент туризма: Учеб. пособие. – 2-е изд., перераб. – Мн.: Новое знание, 2001. – 432 с. 57. Каневский Е.М. Эффект рекламы. – М.: Экономика, 1980. – 176 с. 58. Карлоф Б. Деловая стратегия: концепция, содержание, символы. – М.: Экономика, 1991. – с.148. 59. Карпова С.В. Международное рекламное дело: учебное пособие / 2-е изд.,перераб. И доп.– М.: КНОРУС, 2007.– 288с. 60. Кваснюк Б.Є. Конкурентоспроможність національної економіки.– К.: Фенікс, 2005.– 582 с. 61. Кезин А.В. Менеджмент: теории управления организациями: Учеб.- метод. пособие. – М.: Гардарика, 2002. – 270 с. 62. Кибенко Е.Р. Корпоративное право: Учеб. пособие. – Харьков: Эспада, 1999. – 477 с. 63. Кириллов А.Т., Волкова Л.А. Маркетинг в туризме. – СПб. – Изд во С. Петербург. ун-та, 1996. – 184 с. 64. Кислый В.Н., Лапин Е.В., Трофименко Н.А. Экологизация управлення предприятием: Монография. – Сумы: ВТД "Университетская книга", 2002. – 232 с. 65. Клейнер Г.Б., Тамбовцев В.Л., Качалов Р.Н. Предприятия в нестабильной экономической среде: риски, стратегии, безо¬пасность. – М.: ОАО "Изд-во "Экономика", 1997 – 288 с. 66. Котлер Ф., Амстронг Г. Маркетинг: загальний курс. Пер. с англ. / Общ. ред. и вступ. Н.В. Шульпіної. – М.: Видавничий дім «Вільямс 2001. – 608 с. 67. Котлер Ф., Боуэн Дж., Мейкенз Дж. Маркетинг. Гостеприимство и туризм: Учебник для вузов/ Пер. с англ. под ред. Р.Б. Ноздревой. – М.: ЮНИТИ, 1998. – 420 с. 68. Краско Т.И. Психология рекламы. – Харьков: Студцентр, 2004. – 212 с. 69. Кревенс Д.В. Стратегический маркетинг. 6-е изд.: Пер. с англ. – М.: Издательский дом “Вильямс”, 2003. – 752 с. 70. Крикавський Є., Косар Н.С., Мних О.Б., Сорока О.А. Маркетингові дослідження: Навч. посібник. – Львів: Національний університет “Львівська політехніка”, “Інтелект-Захід”, 2004. – 288 с. 71. Круглов М.И. Стратегическое управление компанией: Учеб. для вузов. – М.: Русская деловая лит., 1998. – 768 с. 72. Крупанин А.А. Основы предпринимательства. – М.: Изд-во МГТУ, 1993. – 177 с. 73. Кунц Г., О’Доннел С. Управление: системный и ситуационный анализ управленческих функций: В 2-х т.: Пер. с англ. – М.: Прогресс. – Т.1. – 1981. – 495 с. 74. Купер К., Флетчер Д., Гильберт Д., Ванхилл С., Богданов Е. Экономика туризма: теория и практика. – Т.1: Учеб. пособие. – СПб.: Омега, 2002. – 200 с. 75. Куденко Н.В. Маркетингове стратегічне планування // Автореф.дис…докт. екон.наук: 08.06.01 / Київ.нац.екон.ун-т. – К., 2003. – 36 с. 76. Куденко Н.В. Маркетингові стратегії фірми. – К.: КНЕУ, 2002. – 246с. 77. Куденко Н.В. Стратегічний маркетинг: Навч. посібник. – К.: КНЕУ, 1998. – 151с. 78. Лапидус В.А. Всеобщее качество в российских компаниях / Гос. ун-т управления; Нац. фонд подготовки кадров. – М.: ОАО "Типография "Новости", 2000. – 432 с. 79. Легорнев С.Ф., Лайл К., Хьюз Дж., Хэбиб Р. Туризм в экономике открытого типа // Вестн. Моск. ун-та. – Сер. 6. Экономика. –2004. – №2. – C. 62–70. 80. Липчук В.В. Маркетинг агротуристичних послуг // Проблеми раціонального використання соціально-економічного та природно-ресурсного потенціалу ре¬гіону. Зб. наук. пр. – Вип. Х. – №3-4. – Луцьк: Надстир’я, 2004. – С. 252–257. 81. Липчук В.В. Формування ціни на новий туристичний продукт // Наук. вісн. Чернів. торг.-економ. ун-ту КНТЕУ. – Вип. ІІІ. Економічні науки, 2005. – С. 245 247. 82. Липчук В.В., Бойко М.Г. Дослідження якості обслуговування споживачів готельних послуг // Вісн. КНТЕУ. – 2006. – №4. – С. 51 – 58. 83. Ламбен Ж.-Ж. Стратегический маркетинг: Европейская перспектива. – СПб.: Наука, 1996. – 381 с. 84. Лебедев-Любимов А. Психология рекламы. – СПб., 2002. – 368с. 85. Липчук В.В, Дудяк А.П., Бугіль С.Я. Маркетинг: основи теорії та практики. Навч.посібник. – Львів: “Новий світ–2000”, “Магнолія плюс”. – 2003. – 288 с. 86. Лифинцев Н.А. Реклама: теоретико-методологический аспект. Учебн-методическое пособие., Киек. 2002., 62 с. 87. Лисенко Ю.Г., Динчов С.В., Гнатушенко В.В., Челахов С.В., Демьянов В.М. Ефективне управліня рекламним бізнесом. – Донецк: ДонНУ, 2003. – 228 с. 88. Лук’яненко Д.Г. Стратегія економічного розвитку. – К.: КНЕУ, 2003. – 538 с. 89. Лук’янець Т.І. Рекламний менеджмент: Навч.посібник. – 2-ге вид., доп. – К.: КНЕУ, 2003. – 440 с. 90. Любіцева О.О. Ринок туристичних послуг (геопросторові аспекти). – 2-е вид., перероб. та допов. – К.: Альтерпрес, 2003. – 436 с. 91. Ляпина И.Ю. Организация и технология гостиничного обслуживания: Учеб. пособие. – М.: Профобиздат, 2001. – 208 с. 92. Мазаракі А., Пересічний М., Ткаченко Т., Чаюн Т., Михайліченко Г. Концептуальні засади регулювання виставкової діяльності в Україні // Вісн. КНТЕУ – К: КНТЕУ. – 2006. – № 3. – С. 5–14. 93. Мазур И.И., Шапиро В.Д. Реструктуризация предприятий и компаний: Справочное пособие для специалистов и предпринимателей. – М.: Высш. шк., 2000. – 587 с. 94. Макарычева Е. СМТН: экологические проблемы и их решение. www.tourism-internet.ru: 16.10.06г. 95. Манн И.Б. Конкуренция и конкуренты: Учебно-практ. пособие. – М.: Акамес, 1996. – 240 с. 96. Мацола В.І. Рекреаційно-оздоровчо-туристичний комплекс України (питання теорії, методології, практики): Монографія (Ін-т регіональних досліджень НАН України / Редкол.: М.І. Долішній (відп. ред.). – Л.: 1998. – 278 с. 97. Муравйов А.., Ігнатьєв А.., Крутик А. Малий бізнес: економіка, організація, фінанси/ навч. посібник для вузів. – СПб.: «Видавничий дім «Бізнес-пресса». 1999.– 608. 98. Мельник Л.Г. Екологічна економіка: Підручник. – Суми: ВТД "Університетська книга", 2002. – 346 с. 99. Морозова И. Рекламный сталкер. Теория и практика структурного анализа рекламного пространства. – М.: Гелла-Принт, 2002. 100. Музыкант В.Л. Теория и практика современной рекламы. – М.: Евразийский регион, 1998. – 328 с. 101. Менеджмент туризма: Экономика туризма: Учебник. – М.: Финансы и статистика, 2001. – 320 с. 102. Менеджмент туризма: Туризм и отраслевые системы: Учебник. – М.: Финансы и статистика, 2001. – 272 с. 103. Мескон М.Х., Альберт М., Хедоури Ф. Основы менеджмента. – М.: Дело, 1994. – 680 с. 104. Минцберг Г., Альстрэнд Б., Лэмпэл Дж. Школы стратегий / Пер. с англ. под ред. Ю.Н. Каптуревского. – СПб.: Питерс, 2000. – 336 с. 105. Михайліченко Г.І. Інформаційна та збутова логістика в туризмі: Дис. на здобуття наук. ступеня канд. екон. наук. – К.: КНТЕУ, 2000. – 202 с. 106. Михайліченко Г.І. Основи туризмознавства: Опорний конспект лекцій. – К.: КНТЕУ, 2003. – 99 с. 107. Михайліченко Г.І. Практика організації туристичних подорожей: Навч. посіб. – К.: Київ. нац. торг.-екон. ун-т, 2003. – 156 с. 108. Наукові підходи до визначення конкурентоспроможності вітчизняного туризму на міжнародному туристичному ринку: Звіт з НДР. – Держ. реєстр. номер 0198U003780, 2003. 109. Николаев С.С. Стратегия формирования единого туристского пространства: Автореферат на соискание ученой степени канд.экон.наук. – СПб. – Гос. ун–т экономики и финансов, 2003. 110. Новейший словарь иностранных слов и выражений. – М.: Современный литератор, 2003. – 976 с. 111. Новіков В.М., Сітнікова Н.П., Мусіна Л.А., Семенов В.В. Соціальні трансформації: міжнародний і вітчизняний досвід: Монографія / За ред. В.М. Новікова – НАН України. Ін-т економіки НАН України. – 2003. – 253 с. 112. Обритько Б.А. Реклама і рекламна діяльність: Курс лекцій. – К.: МАУП, 2002. – 240 113. Обучение гостеприимству должно начинаться с преподавателей // Гостиница и ресторан: бизнес и управление. – М., № 9. – 2003. 114. Одзімек В. Чи можна заробити на туризмі? Досвід польського територіального самоврядування // Аспекти самоврядування №1(27) 2005 р. – С. 22–25. 115. Осовська Г.В. Методика викладання менеджменту: Навч. посіб. – Житомир: ЖІТІ, 2000. – 166 с. 116. Основы туристской деятельности: Учебник / Г.И. Зорина, Е.Н. Ильина, Е.В. Мошняга и др.. – М.: Совет. спорт, 2000. – 200 с. 117. О’Шоннесси Дж. Принципы организации управления фирмой. – М.: ООО "МТ Пресс", 1999. – 396 с. 118. Павленко А.Ф. Маркетинг. Підручник. – К.: КНЕУ, 2003. – 246 с. 119. Пазуха М.Д., Ігнатович М.В. Реклама в підприємницькій діяльності: Навч. Пос. – К.: Центр загальної літератури, 2006.– 176 с. 120. Панкратов Ф.Г., Серюгина Т.К., Шахурин В.Г. Рекламная деятельность. – М.: Маркетинг, 1998. – 302 с. 121. Папуша И., Пятыгин С. Мониторинг рекламы в прессе (обзор рынка за 1999 год) // Маркетинг и реклама. – 2000. – №3. – C.20–28. 122. Пелішенко В.П. Маркетинг менеджмент: Навч.посібник. – К.: Центр навчальної літератури, 2003. – 200 с. 123. Портер М. Стратегія конкуренції. – К. Основи, 1998. – 390 с. 124. Порядок наложения штрафов за нарушение законодательства о рекламе // Маркетинг и реклама. – 1997. – №12. – C.9–11. 125. Почепцов Г.Г. Теорія комунікації. / Спілка рекламістів України – К., 1996. – 175с. 126. Примак Т.О. Аналіз українського ринку маркетингових комунікацій // Маркетинг в Україні. – 2003. – №2. – С.8–13. 127. Проурзин Л.Ю. Туризм как экономический приоритет. – М.: Новый век, 2004. – 216 с. 128. Правик Ю.М. Маркетинг туризму: підручник.– К.: Знання, 2008.– 303 с. 129. Родзинський В.Д. Основи ландшафтної екології, – К.: Либідь, 1993. – 221 с. 130. Родионова Н.В. Антикризисный менеджмент: Учеб. пособие для вузов. – М.: ЮНИТИ-ДАНА, 2002. – 273 с. 131. Розвиток туризму в Україні. Проблеми і перспективи: Зб. наук. ст. – К.: ІВЦ "Слов’янський діалог", 2006. – С. 244. 132. Розроблення Державного стандарту України "Послуги туристичні. Типи засобів розміщення туристів. Термінологія": Звіт з НДР, Держ. реєстр. номер 0103U008010. – 2004. 133. Розроблення Програми розвитку сільського зеленого туризму в Україні Звіт з НДР. – Держ. реєстр. номер 0103U007617. – 2003. 134. Ривс Р. Реальность в рекламе. – М.: Внешторгреклама, 1983. – 116 с. 135. Рожков И.Я. Реклама: планка для “профи”. – М.: Юрайт, 1997. – 208 с. 136. Романишин С.Б. Рекламна стратегія для нових товарів // Науковий вісник: Збірник науково-технічних праць. – Львів: УкрДЛТУ. – 2004. – Випуск14.4. – С.300–303. 137. Ромат Е. Концепция интегрированных маркетинговых коммуникаций (ИМК): основные понятия и подходы // Маркетинг и реклама. – 2003. – №2. – C.18–21. 138. Ромат Е. Реклама. 6-е изд. – СПб.: Питер, 2003. – 560 с. 139. Ромат Е.В. Руководители предприятий о маркетинге // Маркетинг и реклама. – 1998. – №11–12. – C.24–25. 140. Ромат Е. Украинский рынок рекламы в 2002 г.: итоги не могут не радовать // Маркетинг и реклама. – 2003. – №2. – C.32–35. 141. Росситер Дж., Перси Л. Реклама и продвижение товаров: пер. с англ. – 2-е изд. – СПб.: Питер, 2001. – 656 с. 142. Рогожин М.Ю. Теория и практика рекламной деятельномти, М.: «РДЛ», 2001. 197 с. 143. Рынок рекламы в Украине: что есть, что будет, чем сердце успокоится // Маркетинг и реклама. – 2006. – №7-8. – С.24–25. 144. Румянцева Т.В. Перспективы развития дестинаций культурного туризма: Предпринт. – СПб.: Изд-во СПбГУЭФ, 2003. – 16 с. 145. Сапрунова В.Б. Туризм: Эволюция, структура, маркетинг. – М.: Ось–89, 1997. – 160 с. 146. Сахаєв В.Г., Шевчук В.Я. Сталий розвиток і економіка природокористування. – К.: Геопринт, 2004. – 214 с. 147. Сенин В.С. Организация международного туризма: Учебник. – М.: Финансы и статистика, 1999. – 400 с. 148. Скибінський С. Маркетинг: Навч.посібник. – К.: ІЗМК, 1997. – 328 с. 149. Скибінський С. Маркетинг. Ч1. – Львів, 2000. – 640 с. 150. Скибінський С.В., Кайструков С.Є. Організація рекламної діяльності: Підручник для студентів кооперативних вузів. – Львів, 1994. – 160 с. 151. Смирнов Э.А. Основы теории организации: Учеб. пособие для вузов. – М.: ЮНИТИ-ДАНА, 2002. – 271 с. 152. Смірнов І.Г. Моделі управління туристичним бізнесом за кордоном // Сучасні проблеми управління – Матеріали ІІІ наук.-практ. міжнар. конф. (29–30 листоп. 2005, Київ) // Б.В. Новіков, І.І. Федорова. – К.: ВПІ ВПК "Політехніка", 2005. – 360 с. 153. Смолін І. Стратегічне планування розвитку організації. Монографія. – К.: Київ. нац. торг.-екон. ун-т, 2004. – 345 с. 154. Старостіна А. Маркетинг. Навч.посібник. – К.: Знання, 2002. – 191 с. 155. Сэндидж И., Фрайбургер В., Ротцол К. Реклама: теория и практика. – М.: Прогресс, 1989. – 630 с. 156. Окрепилов В.В. Управление качеством: Учебник. – М.: Экономика, 2000. – 911с. 157. Сокол Т.Г. Основи туризмознавства: Навч. посіб. – К.: Ред. Лайн, 1999. – 77 с. 158. Соколова М.В. История туризма. – М.: Мастерство, 2002. – 352 с. 159. Статистичний бюлетень "Туризм в Україні", 2006. – Щорічне видання Держтурадміністрації України, започатковане у 1998 р., 2007. – 41 с. 160. Статистичний щорічник України – 2008 р. – К.: Техніка, 2007. 161. Стеченко С.Д. Наукова парадигма регіонології туризму // Наук. вісн. Чернів. торг.-екон. ін-ту КНТЕУ. – Чернівці: АНТ Лтд, 2005. – Вип. ІV. Економ. науки. – Ч. 1. – С. 38–44. 162. Стратегическое управление: 17-модульная программа для менеджеров "Управление развитием организации". Модуль №4 / Под ред. С.А. Попова – М.: ИНФРА, 1999. – 344 с. 163. Суорбрук Дж. Маркетинг туристских дестинаций // www.yakutiatravel.com 164. Сухарев А.И. Основы регионологии. – Саранск: НИИ рентгенол., 1996. – 120 с. 165. Сизоненко В.О. Підприємництво: Підручник. – К.: Вікар, 1999. – 435 с. 166. Тенденции и методики развития мирового туризма. / Под ред. А.В. Шлевкова. – Одеса, 2003. – 55 с. 167. Темный Ю.В., Темная Л.Р. Экономика туризма: Учебник. – М.: Совет. спорт, 2003. – 416 с. 168. Тихомиров Ю.А. Механизм управления в развитом социалис-тическом обществе. –М.: 1978. – 235 с. 169. Ткаченко Т.І. Еколого-економічні та соціальні аспекти сталого розвитку туризму // Вісн. Укр. держ. у-ту водного господарства та природокористування. Економіка. Проблеми управління регіональним економічним та соціальним розвитком: Зб. наук праць. – Вип. 2(26). – Ч. ІІ. – Рівне, 2004. – С. 588–594. 170. Ткаченко Т.І. Конкурентоспроможність в туризмі як провідний напрям сталого розвитку // Наук. вісн. – Серія Економіка. – Зб. наук праць Укр. держ. ун-ту водного господарства та природокористування. – Рівне, 2005. – С. 137–146. 171. Томилов В.В. Культура предпринимательства. – СПб.: Питер, 2000. –368 с. 172. Томпсон А.А., Стрикленд А.Дж. Стратегический менеджмент: Искусство разработки и реализации стратегии: Учеб. для вузов: Пер. с англ.– М.: Банки и биржи, ЮНИТИ, 1998. – 578 с. 173. Топчиев А.Г., Циншен Ван. Устойчивый туризм и экотуризм: тенденции и проблемы развития // Устойчивое развитие экологического туризма на Черноморском побережье: Сб. материалов симпозиума. – Одесса, ЦНТЭПИ, 2003. – С. 241–249. 174. Требования к индустрии гостиниц, ресторанов и кафе в 1992 году. По материалам белой книги Хотрек. – М.: Центр. совет по туризму и экскурсиям. – Ин-т туризма, 1991. 175. Туризм в Україні: Статистичний бюлетень. – К.: ДТАУ, 2006. – 49 с. 176. Туризм як складова економічного розвитку // Аспекти самоврядування. – № 1 (27), 2007. – С. 9–15. 177. Унковская Т.Е. Финансовое равновесие предприятия. – К.: Генеза, 1997. – 326 с. 178. Уолл Н., Маркузе Я., Лайнз Д., Мартин Б. Экономика и бизнес: Словарь-справочник: Пер. с англ. – М.: ФАИР-ПРЕСС, 1999. – 624 с. 179. Уотермен Р. Фактор обновления: как сохраняют конкурентоспособность лучшие компании: Пер. с англ. – М.: Прогресс, 1988. – 15 с. 180. Уткин Э.А., Кочеткова А.И. Рекламное дело. – М.: Экмос, 1997. – 272 с. 181. Уточненный прогноз объемов рекламного рынка Украины на 2005 и 2006 годы // Маркетинг и реклама в Украине. – 2005. – №7–8. – С.78–79. 182. Ученова В.В., Старуш М.И. “Философский камешек” рекламного творчества. – М.: Максима, 1996. – 166 с. 183. Уэллс У., Бернет Дж., Мариарти С. Реклама: Принципы и практика: Изд-е второе. – СПб.: Питер, 2001. – 736 с. 184. Устойчивое развитие туризма. Доклад Генерального секретаря // Комиссия по устойчивому развитию. Организационная сессия (30 апр. – 2 мая 2001 г.). – Нью-Йорк: ООН,2001. E/CN. 17/2001/PC21. – 5 с. 185. Фатхутдинов Р.А. Производственный менеджмент: Учеб. для вузов. М.: Банки и биржи, ЮНИТИ, 2002. – 447 с. 186. Фатхутдинов Р.А. Конкурентоспособность: экономика, стратегия, управление. – М.: ИНФРА-М, 2000. – 311 с. 187. Фатхутдинов Р.А. Конкурентоспособность организации в условиях кризиса: Экономика, маркетинг, менеджмент. – М.: Изд.-книготорг. центр "Маркетинг", 2002. – 892 с. 188. Фатхутдинов Р.А. Управление конкурентоспособностью органи¬зации. – М.: Ексмо, 2004. – 541 с. 189. Федорченко В.К. Теоретичні та методичні засади підготовки фахівців для сфери туризму: Монографія / За ред. Н.Г. Ничкало – К.: Видав. Дім "Слово", 2004. – 472 с. 190. Федорченко В.К., Дьорова Т.А. Історія туризму в Україні: Навч. посіб. – К.: Вища шк., 2002. – 195 с. 191. Федорченко В.Х., Мініч І.М. Туристський словник-довідник: Навч. посіб. – К.: Дніпро, 2000. – 54 с. 192. Феофанов О.Нові технології в Росії. Маркетинг для професіоналівСПб.: Питер¬ 200.– 298 с. 193. Федько В.П., Федько Н.Г. Инфраструктура товарного рынка. – Ростов-на-Дону: "Феникс", 2000. – 511 с. 194. Фустер Л. Теорія і техніка туризму. – Мадрид, 1989. – 207 с. 195. Циганкова Т.М. Оцінка розвитку маркетингової діяльності українських експортерів // Маркетинг в Україні. – 2004. – №3. – С.40–45 196. Харичева Г.Я. Туристический маркетинг (на примере туристического комплекса Крыма): Автореф. дис. канд. экон. наук / Киев. гос. эконом. ун т. – К.: КГЭУ, 2006. – 18 с. 197. Хопкинс К. Реклама научный подход. М.: «Альфа-Пресс» 2000. 198. Храбовченко В.В. Экологический туризм: Учеб.-метод. пособие. – М.: Финансы и статистика. – 2003. – 208 с. 199. Чарлз В.Л. Гіл. Міжнародний бізнес. Київ. Видавництво «Основи»., 2001.– 853 с. 200. Чужиков В.І. Сучасні моделі розвитку інтеграційних процесів // Міжнародні інтеграційні процеси сучасності: Монографія. – К.: Знання України. – 2004. – С. 39–49. 201. Чужиков В.І. Чеська модель регіонального розвитку // Економіка України. – 2004. – №7. – С. 72–78. 202. Чужиков В.І. Моделі туристичного бізнесу в Європейському Союзі // Наук. вісн. Чернів. торг.-екон. ун-ту КНТЕУ.–2005. – Вип. ІV. Ч. І – С. 146–153. 203. Шевчук В.Я., Білявський Г.О., Саталкін Ю.М., Гетьман В.В., Навроцький В.М. Ріо-де-Жанейро – Йоганнесбург: паростки ноосферогенезу і відповідальність за майбутнє / За ред. В.Я. Шевчука. – К.: Геопринт, 2002. – 118 с. 204. Шевчук В.Я., Саталкін Ю.М., Білявський Г.О. та ін. Екологічне управління: Підручник. – К.: Либідь, – 2004. – 430 с. 205. Шенерт В. Грядущая реклама. М., «Интер-Экспорт», 2001. 206. Шумпетер Й. Теория экономического развития исследования предпринимательской прибыли, капитала, кредита, процента и цикла конъюнктуры: Пер с нем. – М.: Прогресс, 2002. – 454 с. 207. Юзьков Л.П. Государственное управление в политической системе развитого социализма. – К.: 1983. 208. Экономическая стратегия фирмы: Учебное пособие / Под ред. А.П. Градова. – 2-е изд. испр. и доп. – СПб.: Спец. л–ра, 2003. – 589 с. 209. A Practical Guide for the Development and Application of Indicators of Sustainable Tourism (World Tourism Organization, 1996). 210. Annual Report 2003-2004 European Committee for standartization // Інформаційнийний бюллетень з міжнародної стандартизації. – Держспоживстандарт України, – 2005, №1. 211. Bernecker P. Fundamentals of tourism. – Geneva, 1964. 212. Butler,R.W. (1980) The concept of a tourist area cycle of evolution: implication for the management of resources. Canadian Geographer 24, 5–12. 213. Dixon Dixon J.A., Fallen L.A. The Concept of Sustainability: Origins, Extensions, and Usefulness for Policy. – World Bank Environment Depautament – Divisional Working, Paper No., 1989-1, Washington, D.C. 214. Ecotourism Statistical Fact Sheet The International Ecotourism Society, 2002. 215. Еlkington J. and Hailes J. Holidays that Don’t Cost the Earth. Victor Gollancz, London, 1992. 216. www. infositi. ru – новини туристичної індустрії. 217. www. itravel. ru/biblio – бібліотека літератури з туризму. 218. www. tourism. ru – журнал. Туризм: практика, проблеми, перспективи.
 
Coverage вінниця