Конкуренція як об'єктивна ринкова необхідність
DSpace at Ternopil State Ivan Puluj Technical University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Конкуренція як об'єктивна ринкова необхідність
|
|
Creator |
Голда, Надія Михайлівна
Піняк, Ірина Любомирівна |
|
Subject |
конкуренція, конкурентоспроможність, конкурентний потенціал
330-334-338 65 |
|
Description |
Теорія конкуренції вивчається і розвивається багатьма вченими. Конкуренція відображає ті економічні умови господарювання, які панують у даний час у даному суспільстві, в умовах конкуренції створюється більше національного багатства при меншій вартості кожного виду продукції в порівнянні з монополією чи плановою економікою. Із зміною цього порядку змінюється і суб'єктно-об'єктна структура конкуренції.
|
|
Date |
2018-06-25T07:53:22Z
2018-06-25T07:53:22Z 2018 |
|
Type |
Proceedings Book
|
|
Identifier |
У сучасній мікроекономічній теорії конкуренція розуміється як деяка властивість ринку. Таке розуміння виникло в зв'язку з розвитком теорії морфології ринку. У залежності від ступеня досконалості конкуренції виділяють різні типи ринків, для кожного з яких визначене поводження економічних суб'єктів
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/25788 |
|
Language |
uk
|
|
Relation |
1. Азоев Г.Л. Конкуренция: анализ, стратегия и практика/ Г.Л. Азоев. – М: Центр экономики и маркетинга, 2000. – 208 с.
2. Портер М. Стратегія конкуренції: Методика аналізу галузей і діяльності конкурентів/ Пер. з англ. – К.: Основи, 1997. – 390 с. 3. Смит А. Исследование о природе и причинах богатства народов: Пер. с англ. – М.: Наука, 1992. – 572с. 4. Фатхутдинов Р.А. Конкурентоспособность организации в условиях кризиса: экономика, маркетинг, менеджмент. – М.: Издательско-книготорговый центр «Маркетинг», 2002. – 892 с. 5. Юданов А.Ю. Конкуренция: теория и практика. – М.: Издательство ГНОМ и Д, 2001. – 304 с. 6. Шумпетер Й. Теория экономического развития. – М.: Прогресс, 1982. – 455 с. |
|
Publisher |
тнту ім. Івана Пулюя
|
|