Запис Детальніше

Iнноваційний підхід до репозиціонування бренду на промисловому ринку

DSpace at NTB NTUU KPI

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Iнноваційний підхід до репозиціонування бренду на промисловому ринку
Innovative Method for Brand Positioning on Consumer Market
 
Creator Менькова, К. І.
Зозульов, О. В.
 
Subject інноваційне репозиціонування
методи репозиціонування
бренд
ребрендинг
innovative repositioning
repositioning methods
brand
rebranding
339.138
 
Description Мета статті висвітлити нові низьковитратні методи, які дозволяють репозиціонувати бренд компанії на промисловому ринку більш ефективно. У статті наведені основні приклади способів репозиціонування бренду, які використовуються в сучасній маркетинговій практиці. А також показані інновацыйны методи і інструменти для зниження витрат при репозиціювання торгової марки (бренду).
The purpose of this article is to highlight new low-cost methods that allow to repositioning a company's brand on industrial market more efficiently and at a lower cost. The article shows the main examples of brand repositioning methods that are used in modern marketing practice. Also, innovative methods and tools are shown to reduce costs when repositioning a brand.
 
Date 2018-10-03T15:17:17Z
2018-10-03T15:17:17Z
2018
 
Type Article
 
Identifier Менькова, К. І. Iнноваційний підхід до репозиціонування бренду на промисловому ринку [Електронний ресурс] / К. І. Менькова, О. В. Зозульов // Актуальні проблеми економіки та управління : збірник наукових праць молодих вчених. – Електронні текстові дані (1 файл: 553 Кбайт). – 2018. – Вип. 12. – Назва з екрана.
http://ela.kpi.ua/handle/123456789/24654
 
Language uk
 
Format application/pdf
 
Publisher КПІ ім. Ігоря Сікорського
Київ
 
Source Актуальні проблеми економіки та управління: збірник наукових праць молодих вчених, Вип. 12