Запис Детальніше

Особливості проведення антикризового маркетингу

DSpace at Ternopil State Ivan Puluj Technical University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Особливості проведення антикризового маркетингу
 
Creator Подвірна, Тетяна Володимирівна
 
Date 2019-05-14T18:36:01Z
2019-05-14T18:36:01Z
2019-04-10
 
Type Conference Abstract
 
Identifier Подвірна Т.В. Особливості проведення антикризового маркетингу / Т.В. Подвірна // Матеріали І Всеукраїнської студентської науково-практичної конференції «Тенденції та перспективи розвитку маркетингу як основи конкурентоспроможності українських підприємств на європейському ринку» (10 квітня 2019). Тернопіль, ДВНЗ «Тернопільський коледж харчових технологій і торгівлі», 2019. – 25-27 с.
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/27955
 
Language uk
 
Coverage UA
 
Publisher ДВНЗ «Тернопільський коледж харчових технологій і торгівлі», 2019