Генезис розвитку теорії та методології соціальної відповідальності підприємства
DSpace at Ternopil State Ivan Puluj Technical University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Генезис розвитку теорії та методології соціальної відповідальності підприємства
Genesis of the development of theory and methodology of social responsibility of the enterprise |
|
Creator |
Білоус, Ольга
Павликівська, Ольга Іванівна Bilous, Olga Pavlykivska, Olha |
|
Contributor |
Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, Тернопіль, Україна
Ternopil Ivan Pul’uj National Technical University, Ternopil, Ukraine |
|
Subject |
соціальна відповідальність
взаємодія бізнесу і влади фінансування суспільних потреб соціальні інвестиції механізми управління social responsibility interaction between business and government financing of public needs social investment management mechanisms 303.823.3 |
|
Description |
Досліджено етимологію поняття «відповідальність» і його історичні аспекти розвитку. Визначено властиві особливості соціальної відповідальності в процесі суспільного розвитку. Охарактеризовано базові елементи соціальної відповідальності бізнесу в економіці. It is explored etymology of the concept «responsibility» and its historical aspects of development. It is determined inherent features of social responsibility in the process of social development. Here is characterized the basic elements of a business social responsibility of in the economy |
|
Date |
2019-05-18T11:35:04Z
2019-05-18T11:35:04Z 2019-04-16 2019-04-16 2019-03-03 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Білоус О. Генезис розвитку теорії та методології соціальної відповідальності підприємства / Ольга Білоус, Ольга Павликівська // Галицький економічний вісник. — Т. : ТНТУ, 2019. — Том 57. — № 2. — С. 39–52. — (Економіка та управління підприємствами).
2409-8892 http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/27977 Bilous O., Pavlykivska O. (2019) Henezys rozvytku teorii ta metodolohii sotsialnoi vidpovidalnosti pidpryiemstva [Genesis of the development of theory and methodology of social responsibility of the enterprise]. Galician economic bulletin (Tern.), vol. 57, no 2, pp. 39-52 [in Ukrainian]. https://doi.org/10.33108/galicianvisnyk_tntu2019.02.039 |
|
Language |
uk
|
|
Relation |
Галицький економічний вісник Тернопільського національного технічного університету, 2 (57), 2019
Galician economic bulletin of the Ternopil National Technical University, 2 (57), 2019 http://forbes.net.ua/ua/opinions/1413277-pracyuvati-na-suspilstvoshcho-take-korporativna-socialna-vidpovidalnist-biznesu http://www.dkrp.gov.ua/info/642 http://svb.ua/sites/default/files/Analitichniy_Material_do_ http://forbes.net.ua/ua/opinions/1413277-pracyuvati-na-suspilstvo-shcho-take-korporativna-socialnaidpovidalnist-biznesu http://svb.ua/sites/default/files/Analitichniy_ 1. Keynes J. M. The End of Laissez-faire. (1926). Essays in Persuasion. London, 1931. P. 314–315. 2. Сковорода Г. С. Твори: У 2-х т. К.: Обереги, 1994. 3. Форд Г. Сегодня и завтра. М.: Время, 1927. 473 с. 4. Вебер М. Протестантская этика и дух капитализма. Ивано-Франковск: Ист-Вью, 2002. 352 с. 5. Зомбарт В. Идеалы социальной политики; пер. с нем. СПб., 1906. 6. Шумпетер Й. Теория экономического развития. Капитализм, социализм и демократия. М.: ЭКСМО, 2007. 864 с. 7. Маркс К. Капитал. Критика политической экономии. / предисл. Ф. Энгельса; пер. И. И. СкворцоваСтепанова. Т. I. М.: Политиздат, 1973. 907 с. 8. Bowen H. R. Social Responsibilities of the Businessman. N. Y.: Harper & Row, 1953. 9. Davis K. Can business afford to ignore corporate social responsibilities. California Management Review, 1960. Vol. 2. P. 70–76. 10. McGuire J. W. Business and Society. McGraw-Hill: N.Y., 1963. P. 140–142. 11. Sethi S. P. Dimensions of corporate social performance: An analytical framework. California Management Review. 1975. P. 168–195. 12.Carroll A. B. Corporate social responsibility: Evolution of definitional construct. Business and Society. № 38. 1999. P. 268–295. 13. Freeman R. E. The stakeholder approach revisited. Zeitschrift fur Wirtschafts und Unternehmensethik. 2004. Vol. 5. № 3. Р. 228–241. 14. Post J. E., Preston L. E., Sachs S. Redefining the Corporation: Stakeholder Management and Organizational Wealth. Stanford University Press: Stanford, 2002. Р. 321–341. 15. Maignan I., Ferrell O. Measuring corporate citizenship in two countries: the case of the United States and. Journal of Business Ethics. 2000. Vol. 23. № 3. P. 283–297. 16. Elkington J. Cannibals With Forks: The Triple. Bottom Line of 21-st Century Business. Capstone, Oxford. 1997. 402 p. 17.Крепак Д. Працювати на суспільство: що таке корпоративна соціальна відповідальність бізнесу. Forbes Україна. 23.03.2016 р. URL: http://forbes.net.ua/ua/opinions/1413277-pracyuvati-na-suspilstvoshcho-take-korporativna-socialna-vidpovidalnist-biznesu]. 18.Колот А. М. та ін. Соціальна відповідальність: теорія і практика розвитку: монографія / за наук. ред. д-ра екон. наук, проф. А. М. Колота. К.: КНЕУ, 2012. 501 с. 19. Грішнова О. А., Міщук Г. Ю., Олійник О. О. Соціальна відповідальність у трудових відносинах: монографія. Рівне: НУВГП, 2014. 216 с. 20. Поняття соціальної корпоративної відповідальності. Державна регуляторна служба України URL: http://www.dkrp.gov.ua/info/642. 21.Воробей В., Журовська І. Інформаційно-аналітичний матеріал слухань парламентського комітету з питань промислової і регуляторної політики та підприємництва на тему «Соціальна відповідальність бізнесу. Українські реалії та перспективи» URL: http://svb.ua/sites/default/files/Analitichniy_Material_do_ Sluhan_FINAL. pdf. 1. Keynes J. M. The End of Laissez-faire. (1926). Essays in Persuasion / J.M. Keynes. - London, 1931. – p. 314–315. 2. Skovoroda H. S. (1994.) Tvory: U 2-kh t. [Works: In 2 t.], K.: Oberehy, (in Ukrainian). 3. Ford G. (1927) Segodnya i zavtra [Today and tomorrow], M.: Vremya, (in Ryssian). 4. Veber M. (2002) Protestantskaya etika i dukh kapitalizma [The protestant ethic and the spirit of capitalism], Ivano-Frankovsk: Ist-V'yu,(in Ukrainian). 5. Zombart V. (1906) Idealy sotsial'noy politiki [Ideals of social policy], SPb., (in Ryssian). 6. Shumpeter Y. (2007) Teoriya ekonomicheskogo razvitiya. Kapitalizm, sotsializm i demokratiya [Theory of economic development. Capitalism, socialism and democracy]M.: EKSMO, (in Ryssian). 7. Marks K. (1973) Kapital. Kritika politicheskoy ekonomii. [Capital. Criticism of political economy.], M.: Politizdat, (in Ryssian). 8. Bowen H. R. (1953) Social Responsibilities of the Businessman, N. Y.: Harper & Row, (in USA). 9. Davis K. (1960) Can business afford to ignore corporate social responsibilities? California Management Review,. - vol. 2. - pp. 70-76. https://doi.org/10.2307/41166246 10. McGuire J. W. (1963) Businessand Society, McGraw-Hill: N.Y., (in USA). 11. Sethi S. P. (1975) Dimension sof corporatesocial performance: Ananalyticalframework. California Management Review, pp. 168–195. 12. Carroll A. B. (1999) Corporate social responsibility: Evolution of definitional construct. Business and Society. no.38., pp. 268-295. https://doi.org/10.1177/000765039903800303 13. Freeman R. E. (2004) The stakeholder approach revisited. Zeitschrift fur Wirtschafts und Unternehmensethik. Vol. 5., no. 3., pp. 228-241. https://doi.org/10.5771/1439-880X-2004-3-228 14. Post J. E., PrestonL. E., Sachs S. (2002) Redefining the Corporation: Stakeholder Management and Organizational Wealth, Stanford University Press: Stanford,. pp. 321–341. 15. Maignan I., Ferrell O. (2000) Measuring corporate citizenship in two countries: the case of the United States and France. Journal of Business Ethics. Vol. 23., no. 3., pp. 283-297. https://doi.org/10.1023/A:1006262325211 16. Elkington J. (1997) Cannibals With Forks: The Triple. Bottom Line of 21st Century Business, Capstone, Oxford. https://doi.org/10.1002/tqem.3310080106 17. Krepak D. (2016) Pratsyuvaty na suspilstvo: shcho take korporatyvna sotsialna vidpovidalnist biznesu [Work for society: what is the corporate social responsibility of business] Forbes Ukrayina, Available at: http://forbes.net.ua/ua/opinions/1413277-pracyuvati-na-suspilstvo-shcho-take-korporativna-socialnaidpovidalnist-biznesu]. 18. Kolot A. M. (2012) Sotsialna vidpovidalnist: teoriya i praktyka rozvytku : monohrafiya [Social responsibility: theory and practice of development] K. : KNEU, (in Ukrainian). 19. Hrishnova O. A., Mishchuk H. YU., Oliynyk O. O. (2014) Sotsialna vidpovidalnist u trudovykh vidnosynakh: monohrafiya. [Social responsibility in labor relations] Rivne: NUVHP,( in Ukrainian). 20. Ponyattya sotsialnoyi korporatyvnoyi vidpovidalnosti [Concept of social corporate responsibility] Derzhavna rehulyatorna sluzhba Ukrayiny, Available at: http://www.dkrp.gov.ua/info/642]. 21. Vorobey V., Zhurovska I. Informatsiyno-analitychnyy material slukhan parlamentskoho komitetu z pytan promyslovoyi i rehulyatornoyi polityky ta pidpryyemnytstva na temu «Sotsialna vidpovidalnist biznesu. Ukrayinski realiyi ta perspektyvy», Available at: http://svb.ua/sites/default/files/Analitichniy_ Material_do_Sluhan_FINAL. pdf. |
|
Rights |
© Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2019
|
|
Format |
39-52
14 |
|
Publisher |
ТНТУ
TNTU |
|