Запис Детальніше

СУЧАСНІ ПРОБЛЕМИ УПРАВЛІННЯ ПРОДАЖЕМ

DSpace at Ternopil State Ivan Puluj Technical University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title СУЧАСНІ ПРОБЛЕМИ УПРАВЛІННЯ ПРОДАЖЕМ
 
Creator Дячун, Ольга Дмитрівна
 
Subject проблеми, управління продажем, управління взаємовідносинами з клієнтами, інформаційні технології, електронна комунікація, індивідуальний маркетинг.
339.138
G30, M31
 
Description Розглянуто місце управління продажем в системі діяльності підприємства. Зазначено, що воно підпорядковано кінцевій меті – отриманню максимального прибутку на основі найбільш повного задоволення потреб ринку. Зроблено висновок, що проблеми управління продажем представляють собою невідповідність його форм і методів в реальній ситуації, що склалася на товарних ринках.
Наведено перелік сучасних основних проблем управління продажем.
Звернена увага на те, що однією із них є перехід від орієнтації на прибуткових транзакціях до концентрації зусиль на пожиттєвих доходах клієнтах. Запропоновано ряд заходів з вирішення цієї проблеми.
Вказується на важливість перетворення компанії в кращого постачальника (продавця) товарів для певних цільових ринків замість продажу їх різним споживачам (всіх підряд).
Підкреслюється значення в удосконаленні управління продажем впровадження системи управління взаємовідносинами з клієнтами.
Викладено і ряд інших проблем управляння продажем з відповідними пропозиціями, щодо їх розв’язання. Розглянуто, зокрема, розширення системи електронної комунікації; приділена увага покращенню інформаційних технологій пов’язаних із продажем; обґрунтовано перехід від управління окремими продавцями в процесі продажу до створення команди продавців; підкреслені роль і значення переходу від масового до індивідуального маркетингу.
 
Date 2019-06-10T10:43:39Z
2019-06-10T10:43:39Z
2019-06-06
2019-05-26
 
Type Article
 
Identifier Розглянуто місце управління продажем в системі діяльності підприємства. Зазначено, що воно підпорядковано кінцевій меті – отриманню максимального прибутку на основі найбільш повного задоволення потреб ринку. Зроблено висновок, що проблеми управління продажем представляють собою невідповідність його форм і методів в реальній ситуації, що склалася на товарних ринках.
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/28264
 
Language uk
 
Relation 1. Штефанич Д, Дячун О. Управління продажем, його функції та об’єктна орієнтація. Вісник Тернопільського національного економічного університету. 2016. №2. С.124 - 132 2. Котлер Ф., Келлер К.Л. Маркетинг – менеджмент. Питер, 2012. – 816 c. 3. Системи управління взаємовідносинами із клієнтами. URL: https://stud.com.ua/62408/menedzhment/sistemi_upravlinnya_vzayemovidnosinami_kliyentami 4. Використання інформаційних технологій у маркетингу. URL: https://pidruchniki.com/82326/marketing/vikoristannya_informatsiynih_tehnologiy_marketingu 5. Цікаві факти про Інтернет-торгівлю у світі у 2018 році. URL: http://lemarbet.com/ua/razvitie-internet-magazina/interesnye-fakty-ob-internet-torgovle/. 6. Електронна комерція в Україні в 2018 році. URL: https://ag.marketing/elektrona-komerciya-v-ukraini-2018/ 7. Основні проблеми інтернет-торгівлі – інформаційний бізнес. URL: https://pidruchniki.com/74048/marketing/osnovni_problemi_internet-torgivli 8. Індивідуальний маркетинг. URL: https://psyera.ru/2758/individualnyy-marketing 9. Розан Л. Стиро, Уильям Дж. Стэнсон, Грегори А.Рич. Управление продажами. Москва, Издательский дом Гребенщикова, 2007. – 165 c.
1. Shtefanych D, Dyachun O. (2016) Upravlinnya prodazhem, yoho funktsiyi ta obʺyektna oriyentatsiya. Visnyk Ternopilʹsʹkoho natsionalʹnoho ekonomichnoho universytetuBulletin of the Ternopil National University of Economics. no.2. pp.124 – 132 2. Kotler F., Keller K.L. (2012) Marketynh - menedzhment. Pyter, 2012. 3. Systemy upravlinnya vzayemovidnosynamy iz kliyentiv. Available at: https://stud.com.ua/62408/menedzhment/sistemi_upravlinnya_vzayemovidnosinami_kliyentami 4. Vykorystannya informatsiynykh tekhnolohiy u marketynhu. Available at: https://pidruchniki.com/82326/marketing/vikoristannya_informatsiynih_tehnologiy_marketingu 5. Tsikavi fakty pro Internet-torhivlyu v sviti u 2018 rotsi. Available at: http://lemarbet.com/ua/razvitie-internet-magazina/interesnye-fakty-ob-internet-torgovle/. 6. Elektronna komertsiya v Ukrayini v 2018 rotsi. Available at: https://ag.marketing/elektrona-komerciya-v-ukraini-2018/ 7. Osnovni problemy internet-torhivli - informatsiynyy biznes. Available at: https://pidruchniki.com/74048/marketing/osnovni_problemi_internet-torgivli 8. Indyvidualʹnyy marketynh. Available at: https://psyera.ru/2758/individualnyy-marketing 9. Rozan L. Styro, Uylʹyam Dzh. Sténson, Hrehory A.Rych. (2007) Upravlenye prodazhamy. Moscow, Yzdatelʹskyy dom Hrebenshchykova, 2007. – 165 c.
 
Coverage ТНТУ
UA