Запис Детальніше

Чинники, що впливають на формування системи збуту продукції підприємств

DSpace at Ternopil State Ivan Puluj Technical University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Чинники, що впливають на формування системи збуту продукції підприємств
 
Creator Дячун, Ольга Дмитрівна
 
Subject чинники
система збуту
збут
чинники зовнішнього середовища
658.8.012.12
 
Description Важливість побудови раціональної системи збуту та правильного вибору збутової політики підприємства є безумовною з огляду на забезпечення нею доведення товару від виробника до споживача, що логічно довершує інші маркетингові заходи, дозволяє отримати й оцінити фінансову віддачу від здійснених мар¬кетингових зусиль. Правильне формування системи збуту безпосередньо залежить від розуміння менеджерами основних чинників, що впливають на неї. Науковці, спеціалісти-економісти виділяють різноманітні групи чинників, які на макро- та мікроекономічних рівнях впливають на формування системи збуту на підприємстві та її ефективність.
 
Date 2019-06-14T03:26:17Z
2019-06-14T03:26:17Z
2019-04-14
2019-04-15
 
Type Conference Abstract
 
Identifier Важливість побудови раціональної системи збуту та правильного вибору збутової політики підприємства є безумовною з огляду на забезпечення нею доведення товару від виробника до споживача, що логічно довершує інші маркетингові заходи, дозволяє отримати й оцінити фінансову віддачу від здійснених мар¬кетингових зусиль. Правильне формування системи збуту безпосередньо залежить від розуміння менеджерами основних чинників, що впливають на неї. Науковці, спеціалісти-економісти виділяють різноманітні групи чинників, які на макро- та мікроекономічних рівнях впливають на формування системи збуту на підприємстві та її ефективність.
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/28336
 
Language uk
 
Relation 1. Гаркавенко С.С. Маркетинг: Підруч. для студ. екон. спец. вищ. навч. закл. / С.С. Гаркавенко – К.: Лібра, 2004. – 708 с. 2. Петречко В.А. Чинники впливу на формування збутової політики підприємства / А.В. Петречко, Г.Ю. Ткачук [Електронний ресурс] – Режим доступу: https://conf.ztu.edu.ua/wp-content/uploads/2017/01/407.pdf 3. Хрупович С. Є. Теоретичні аспекти побудови системи управління збутовою діяльністю на промисловому підприємстві / С.Є Хрупович, Т.М. Борисова // Галицький економічний вісник. – 2006. – № 3. – С. 34 – 38. 4. Чмихало Н.В. Формування ефективної збутової політики фармацевтичного підприємства в умовах нестабільного зовнішнього середовища / Н.В.Чмихало, І.Л.Оккерт, А.Б.Ольховська, Н.В. Сотнікова // Запорожский медицинский журнал. – 2010. – т. 12, № 3. – С. 126 – 131.
 
Coverage ТНТУ
UA