Чинники, що впливають на формування системи збуту продукції підприємств
DSpace at Ternopil State Ivan Puluj Technical University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Чинники, що впливають на формування системи збуту продукції підприємств
|
|
Creator |
Дячун, Ольга Дмитрівна
|
|
Subject |
чинники
система збуту збут чинники зовнішнього середовища 658.8.012.12 |
|
Description |
Важливість побудови раціональної системи збуту та правильного вибору збутової політики підприємства є безумовною з огляду на забезпечення нею доведення товару від виробника до споживача, що логічно довершує інші маркетингові заходи, дозволяє отримати й оцінити фінансову віддачу від здійснених мар¬кетингових зусиль. Правильне формування системи збуту безпосередньо залежить від розуміння менеджерами основних чинників, що впливають на неї. Науковці, спеціалісти-економісти виділяють різноманітні групи чинників, які на макро- та мікроекономічних рівнях впливають на формування системи збуту на підприємстві та її ефективність.
|
|
Date |
2019-06-14T03:26:17Z
2019-06-14T03:26:17Z 2019-04-14 2019-04-15 |
|
Type |
Conference Abstract
|
|
Identifier |
Важливість побудови раціональної системи збуту та правильного вибору збутової політики підприємства є безумовною з огляду на забезпечення нею доведення товару від виробника до споживача, що логічно довершує інші маркетингові заходи, дозволяє отримати й оцінити фінансову віддачу від здійснених мар¬кетингових зусиль. Правильне формування системи збуту безпосередньо залежить від розуміння менеджерами основних чинників, що впливають на неї. Науковці, спеціалісти-економісти виділяють різноманітні групи чинників, які на макро- та мікроекономічних рівнях впливають на формування системи збуту на підприємстві та її ефективність.
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/28336 |
|
Language |
uk
|
|
Relation |
1. Гаркавенко С.С. Маркетинг: Підруч. для студ. екон. спец. вищ. навч. закл. / С.С. Гаркавенко – К.: Лібра, 2004. – 708 с. 2. Петречко В.А. Чинники впливу на формування збутової політики підприємства / А.В. Петречко, Г.Ю. Ткачук [Електронний ресурс] – Режим доступу: https://conf.ztu.edu.ua/wp-content/uploads/2017/01/407.pdf 3. Хрупович С. Є. Теоретичні аспекти побудови системи управління збутовою діяльністю на промисловому підприємстві / С.Є Хрупович, Т.М. Борисова // Галицький економічний вісник. – 2006. – № 3. – С. 34 – 38. 4. Чмихало Н.В. Формування ефективної збутової політики фармацевтичного підприємства в умовах нестабільного зовнішнього середовища / Н.В.Чмихало, І.Л.Оккерт, А.Б.Ольховська, Н.В. Сотнікова // Запорожский медицинский журнал. – 2010. – т. 12, № 3. – С. 126 – 131.
|
|
Coverage |
ТНТУ
UA |
|