Запис Детальніше

Мережевий маркетинг – ефективний бізнес чи новий вид шахрайства?

DSpace at Ternopil State Ivan Puluj Technical University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Мережевий маркетинг – ефективний бізнес чи новий вид шахрайства?
 
Creator Мариненко, Наталія
Гой, Віта
 
Contributor Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
 
Date 2019-06-17T20:30:58Z
2019-06-17T20:30:58Z
2019-04-09
 
Type Conference Abstract
 
Identifier Гой В., Мариненко Н.Ю., 2019. Мережевий маркетинг – ефективний бізнес чи новий вид шахрайства? / Тенденції та перспективи розвитку маркетингу як основи конкурентоспроможності українських підприємств на європейському ринку. – Збірник тез І Всеукраїнської студентської науково-практичної конференції, Тернопіль, ДВНЗ «Тернопільський коледж харчових технологій і торгівлі», с. 111–112.
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/28350
 
Language uk
 
Relation 1. Що таке мережевий маркетинг? Емоційна і раціональна відповідь [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://www.education.ua/ua/articles/436/ 2. Луценко, Н.О., Демкура, Т.В. Парадоксальна природа глобальних трансформацій. «Молодий вчений», № 5.1 (57.1), 2018, с. 23–30.
 
Rights ДВНЗ «Тернопільський коледж харчових технологій і торгівлі»
 
Format 111-112
 
Coverage Тернопіль, ДВНЗ «Тернопільський коледж харчових технологій і торгівлі»
UA
 
Publisher ДВНЗ «Тернопільський коледж харчових технологій і торгівлі»