Нейромаркетинг як інструмент впливу на споживача
DSpace at Ternopil State Ivan Puluj Technical University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Нейромаркетинг як інструмент впливу на споживача
|
|
Creator |
Мариненко, Наталія
Купчик, Тетяна |
|
Contributor |
Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
|
|
Date |
2019-06-17T20:33:42Z
2019-06-17T20:33:42Z 2019-04-09 |
|
Type |
Conference Abstract
|
|
Identifier |
Купчик Т., Мариненко Н.Ю., 2019. Нейромаркетинг як інструмент впливу на споживача / Тенденції та перспективи розвитку маркетингу як основи конкурентоспроможності українських підприємств на європейському ринку. – Збірник тез І Всеукраїнської студентської науково-практичної конференції, Тернопіль, ДВНЗ «Тернопільський коледж харчових технологій і торгівлі», с. 127–129.
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/28351 |
|
Relation |
1. І.І., Булітко, С.О., Жаден, І.О., Пригара, 2018. Нейромаркетинг – методи впливу. Матеріали ІІІ Всеукраїнської науково-методичної конференції «Освіта, наука та виробництво: розвиток та перспективи» (Шостка, 19 квітня 2018 року), с. 111–112. 2. Нейромаркетинг: «за» и «против» [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://ubr.ua/business-practice/own-business/neiromarketing-za-i-protiv-349952 3. Нейромаркетинг: как нами манипулируют рекламисты [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://biz.liga.net/all/all/article/neyromarketing-kak-nami-manipuliruyut-reklamisty 4. Нейромаркетинг [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://business.ua/strategii/item/828-nejromarketing
|
|
Rights |
ДВНЗ «Тернопільський коледж харчових технологій і торгівлі»
|
|
Format |
127-129
|
|
Coverage |
Тернопіль, ДВНЗ «Тернопільський коледж харчових технологій і торгівлі»
UA |
|
Publisher |
ДВНЗ «Тернопільський коледж харчових технологій і торгівлі»
|
|