Запис Детальніше

Нейромаркетинг як інструмент впливу на споживача

DSpace at Ternopil State Ivan Puluj Technical University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Нейромаркетинг як інструмент впливу на споживача
 
Creator Мариненко, Наталія
Купчик, Тетяна
 
Contributor Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
 
Date 2019-06-17T20:33:42Z
2019-06-17T20:33:42Z
2019-04-09
 
Type Conference Abstract
 
Identifier Купчик Т., Мариненко Н.Ю., 2019. Нейромаркетинг як інструмент впливу на споживача / Тенденції та перспективи розвитку маркетингу як основи конкурентоспроможності українських підприємств на європейському ринку. – Збірник тез І Всеукраїнської студентської науково-практичної конференції, Тернопіль, ДВНЗ «Тернопільський коледж харчових технологій і торгівлі», с. 127–129.
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/28351
 
Relation 1. І.І., Булітко, С.О., Жаден, І.О., Пригара, 2018. Нейромаркетинг – методи впливу. Матеріали ІІІ Всеукраїнської науково-методичної конференції «Освіта, наука та виробництво: розвиток та перспективи» (Шостка, 19 квітня 2018 року), с. 111–112. 2. Нейромаркетинг: «за» и «против» [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://ubr.ua/business-practice/own-business/neiromarketing-za-i-protiv-349952 3. Нейромаркетинг: как нами манипулируют рекламисты [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://biz.liga.net/all/all/article/neyromarketing-kak-nami-manipuliruyut-reklamisty 4. Нейромаркетинг [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://business.ua/strategii/item/828-nejromarketing
 
Rights ДВНЗ «Тернопільський коледж харчових технологій і торгівлі»
 
Format 127-129
 
Coverage Тернопіль, ДВНЗ «Тернопільський коледж харчових технологій і торгівлі»
UA
 
Publisher ДВНЗ «Тернопільський коледж харчових технологій і торгівлі»