Запис Детальніше

Мобільні технології як перспективний засіб навчання фізики

DSpace at Ternopil State Ivan Puluj Technical University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Мобільні технології як перспективний засіб навчання фізики
Mobile technologies as a prospective field of studying physics
 
Creator Осипчук, М.
Osypchuk, M.
 
Contributor Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини
Pavlo Tychyna Uman State Pedagogical University
 
Subject мобільність
система освіти
мобільні технології
mobility
education system
mobile technologies
378.147
53
 
Date 2019-06-18T10:39:58Z
2019-06-18T10:39:58Z
2019-04-25
2019-04-25
 
Type Conference Abstract
 
Identifier Осипчук М. Мобільні технології як перспективний засіб навчання фізики / Осипчук М. // Матеріали Ⅱ Міжнародної студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“, 25-26 квітня 2019. — Т. : ТНТУ, 2019. — С. 188–189. — (Фізика).
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/28402
Osypchuk M. (2019) Mobilni tekhnolohii yak perspektyvnyi zasib navchannia fizyky [Mobile technologies as a prospective field of studying physics]. Materialy Ⅱ Mizhnarodnoi studentskoi naukovo-tekhnichnoi konferentsii "Pryrodnychi ta humanitarni nauky. Aktualni pytannia" (Tern., 25-26 April 2019), pp. 188-189 [in Ukrainian].
 
Language uk
 
Relation Матеріали Ⅱ Міжнародної студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“, 2019
http://naps.gov.ua/ua/activities/nsko/
http://nbuv.gov.ua/j-pdf/itvo_2013_17_3.pdf
http://mon.gov.ua/activity/education/zagalna-serednya/navchalniprogramy.html
http://www.teachthought.com/technology/12-principles-of-mobile-learning/
1. Концепція середньої загальноосвітньої школи України [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://naps.gov.ua/ua/activities/nsko/. – 26 c.
2. Биков В.Ю. Мобільний простір і мобільно орієнтоване середовище інтернеткористувача: особливості модельного подання та освітнього застосування / В.Ю.Биков //Інформаційні технології в освіті. –№ 17 . – 2013. – С.9-37. - Режим доступу:http://nbuv.gov.ua/j-pdf/itvo_2013_17_3.pdf.
3. Програма для загальноосвітніх навчальних закладів. Фізика 7-9 класи. (зі змінами, затвердженими наказом МОН України від 29.05.2015 № 585) [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://mon.gov.ua/activity/education/zagalna-serednya/navchalniprogramy.html. – 33 с.
4. Дванадцять принципів мобільного навчання [Електронний ресурс]. – Режим доступу:http://www.teachthought.com/technology/12-principles-of-mobile-learning/.
1. Kontseptsiia serednoi zahalnoosvitnoi shkoly Ukrainy [Electronic resource], Access mode: http://naps.gov.ua/ua/activities/nsko/, 26 c.
2. Bykov V.Yu. Mobilnyi prostir i mobilno oriientovane seredovyshche internetkorystuvacha: osoblyvosti modelnoho podannia ta osvitnoho zastosuvannia, V.Yu.Bykov //Informatsiini tekhnolohii v osviti. –No 17 , 2013, P.9-37, Access mode:http://nbuv.gov.ua/j-pdf/itvo_2013_17_3.pdf.
3. Prohrama dlia zahalnoosvitnikh navchalnykh zakladiv. Fizyka 7-9 klasy. (zi zminamy, zatverdzhenymy nakazom MON Ukrainy vid 29.05.2015 No 585) [Electronic resource], Access mode: http://mon.gov.ua/activity/education/zagalna-serednya/navchalniprogramy.html, 33 p.
4. Dvanadtsiat pryntsypiv mobilnoho navchannia [Electronic resource], Access mode:http://www.teachthought.com/technology/12-principles-of-mobile-learning/.
 
Rights © Тернопільський національний технічний університет ім. Івана Пулюя, 2019
 
Format 188-189
2
 
Coverage 25-26 квітня 2019
25-26 April 2019
Тернопіль
Ternopil
 
Publisher ТНТУ
TNTU