Фактори мотиваційної привабливості комп’ютерних ігор
DSpace at Ternopil State Ivan Puluj Technical University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Фактори мотиваційної привабливості комп’ютерних ігор
The factors of motivation atractivness of computer gaming |
|
Creator |
Кудінова, А.
Kudinova, A. |
|
Contributor |
Харківський національний університет радіоелектроніки
Kharkiv National University of Radio Electronics |
|
Subject |
комп’ютерні ігри
психологія мотивація computer gaming psychology motivation 159.9 |
|
Date |
2019-06-18T10:40:06Z
2019-06-18T10:40:06Z 2019-04-25 2019-04-25 |
|
Type |
Conference Abstract
|
|
Identifier |
Кудінова А. Фактори мотиваційної привабливості комп’ютерних ігор / Кудінова А. // Матеріали Ⅱ Міжнародної студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“, 25-26 квітня 2019. — Т. : ТНТУ, 2019. — С. 262–263. — (Гуманітарні науки).
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/28452 Kudinova A. (2019) Faktory motyvatsiinoi pryvablyvosti kompiuternykh ihor [The factors of motivation atractivness of computer gaming]. Materialy Ⅱ Mizhnarodnoi studentskoi naukovo-tekhnichnoi konferentsii "Pryrodnychi ta humanitarni nauky. Aktualni pytannia" (Tern., 25-26 April 2019), pp. 262-263 [in Ukrainian]. |
|
Language |
uk
|
|
Relation |
Матеріали Ⅱ Міжнародної студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“, 2019
1. Стратонова Н. О. Антропологія відеоігри : соціокультурний аспект формування ідентичності / Н. О. Стратонова // Актуальні проблеми філософії та соціології. – 2016. – С. 150 – 152. 1.1. Штанько В. І. Віртуальний комунікативний простір і проблеми самоідентифікації особистості / В. І. Штанько // Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна. Серія : Теорія культури і філософія науки. – 2012. – № 1029(1), вип. 47. – С. 5-12. 2. Hainey T., Connolly T., Stansfi eld M., Boyle E. Th e diff erences in motivations of online game players and offl ine game players: A combined analysis of three studies at higher education level. Computers &Education, 2011, vol. 57, issue 4, pp. 2197–2211. 3. Yee, N. Motivations for Play in Online Games / N. Yee // CyberPsychology and Behavior. -January 2007. - No. 9 (6). - P. 772-775. 1. Stratonova N. O. Antropolohiia videoihry : sotsiokulturnyi aspekt formuvannia identychnosti, N. O. Stratonova, Aktualni problemy filosofii ta sotsiolohii, 2016, P. 150 – 152. 1.1. Shtanko V. I. Virtualnyi komunikatyvnyi prostir i problemy samoidentyfikatsii osobystosti, V. I. Shtanko, Visnyk Kharkivskoho natsionalnoho universytetu imeni V. N. Karazina. Seriia : Teoriia kultury i filosofiia nauky, 2012, No 1029(1), Iss. 47, P. 5-12. 2. Hainey T., Connolly T., Stansfi eld M., Boyle E. Th e diff erences in motivations of online game players and offl ine game players: A combined analysis of three studies at higher education level. Computers &Education, 2011, vol. 57, issue 4, pp. 2197–2211. 3. Yee, N. Motivations for Play in Online Games, N. Yee, CyberPsychology and Behavior. -January 2007, No. 9 (6), P. 772-775. |
|
Rights |
© Тернопільський національний технічний університет ім. Івана Пулюя, 2019
|
|
Format |
262-263
2 |
|
Coverage |
25-26 квітня 2019
25-26 April 2019 Тернопіль Ternopil |
|
Publisher |
ТНТУ
TNTU |
|