Запис Детальніше

Фактори мотиваційної привабливості комп’ютерних ігор

DSpace at Ternopil State Ivan Puluj Technical University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Фактори мотиваційної привабливості комп’ютерних ігор
The factors of motivation atractivness of computer gaming
 
Creator Кудінова, А.
Kudinova, A.
 
Contributor Харківський національний університет радіоелектроніки
Kharkiv National University of Radio Electronics
 
Subject комп’ютерні ігри
психологія
мотивація
computer gaming
psychology
motivation
159.9
 
Date 2019-06-18T10:40:06Z
2019-06-18T10:40:06Z
2019-04-25
2019-04-25
 
Type Conference Abstract
 
Identifier Кудінова А. Фактори мотиваційної привабливості комп’ютерних ігор / Кудінова А. // Матеріали Ⅱ Міжнародної студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“, 25-26 квітня 2019. — Т. : ТНТУ, 2019. — С. 262–263. — (Гуманітарні науки).
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/28452
Kudinova A. (2019) Faktory motyvatsiinoi pryvablyvosti kompiuternykh ihor [The factors of motivation atractivness of computer gaming]. Materialy Ⅱ Mizhnarodnoi studentskoi naukovo-tekhnichnoi konferentsii "Pryrodnychi ta humanitarni nauky. Aktualni pytannia" (Tern., 25-26 April 2019), pp. 262-263 [in Ukrainian].
 
Language uk
 
Relation Матеріали Ⅱ Міжнародної студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“, 2019
1. Стратонова Н. О. Антропологія відеоігри : соціокультурний аспект формування ідентичності / Н. О. Стратонова // Актуальні проблеми філософії та соціології. – 2016. – С. 150 – 152.
1.1. Штанько В. І. Віртуальний комунікативний простір і проблеми самоідентифікації особистості / В. І. Штанько // Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна. Серія : Теорія культури і філософія науки. – 2012. – № 1029(1), вип. 47. – С. 5-12.
2. Hainey T., Connolly T., Stansfi eld M., Boyle E. Th e diff erences in motivations of online game players and offl ine game players: A combined analysis of three studies at higher education level. Computers &Education, 2011, vol. 57, issue 4, pp. 2197–2211.
3. Yee, N. Motivations for Play in Online Games / N. Yee // CyberPsychology and Behavior. -January 2007. - No. 9 (6). - P. 772-775.
1. Stratonova N. O. Antropolohiia videoihry : sotsiokulturnyi aspekt formuvannia identychnosti, N. O. Stratonova, Aktualni problemy filosofii ta sotsiolohii, 2016, P. 150 – 152.
1.1. Shtanko V. I. Virtualnyi komunikatyvnyi prostir i problemy samoidentyfikatsii osobystosti, V. I. Shtanko, Visnyk Kharkivskoho natsionalnoho universytetu imeni V. N. Karazina. Seriia : Teoriia kultury i filosofiia nauky, 2012, No 1029(1), Iss. 47, P. 5-12.
2. Hainey T., Connolly T., Stansfi eld M., Boyle E. Th e diff erences in motivations of online game players and offl ine game players: A combined analysis of three studies at higher education level. Computers &Education, 2011, vol. 57, issue 4, pp. 2197–2211.
3. Yee, N. Motivations for Play in Online Games, N. Yee, CyberPsychology and Behavior. -January 2007, No. 9 (6), P. 772-775.
 
Rights © Тернопільський національний технічний університет ім. Івана Пулюя, 2019
 
Format 262-263
2
 
Coverage 25-26 квітня 2019
25-26 April 2019
Тернопіль
Ternopil
 
Publisher ТНТУ
TNTU