ГЛУЗУВАННЯ ЯК ВИД МОВЛЕННЄВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ: ГЕНДЕРНИЙ АСПЕКТ
Studia Philologica
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
ГЛУЗУВАННЯ ЯК ВИД МОВЛЕННЄВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ: ГЕНДЕРНИЙ АСПЕКТ
ГЛУЗУВАННЯ ЯК ВИД МОВЛЕННЄВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ: ГЕНДЕРНИЙ АСПЕКТ ПОЛІКОДОВІСТЬ РЕКЛАМНОГО ТЕКСТУ ЯК МОДУЛЬНОЇ ДИСКУРСИВНОЇ ОДИНИЦІ |
|
Creator |
Мельник В.І., Швецова М.Г.
|
|
Description |
The article deals with the polycode text phenomenon of the advertising text as a basic unite of the advertising discourse; presents the features of the poly-code phenomenon that are expressed by verbal and nonverbal elements of the advertisements. It highlights the features of the polycodetext of the advertising message as a complex synthetic structure.
В статье рассматривается феномен поликодовости рекламного текста как основной единицы рекламного дискурса; подаются признаки поликодовости, которые выражаются вербальными и невербальными элементами рекламного текста. Указаны признаки поликодовсти рекламного текста как сложной синтетической структуры. У статті розглядається феномен полікодовості рекламного тексту як основної одиниці рекламного дискурсу; надаються ознаки полікодовості, що виражені вербальними та невербальними елементами рекламного тексту. Виокремлено ознаки полікодовості рекламного тексту як складної синте-тичної структури. |
|
Publisher |
Borys Grinchenko Kyiv University
|
|
Date |
2014-11-11
|
|
Type |
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://studiap.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/view/53
|
|
Source |
Studia Philologica; 2013: Випуск 2
Studia Philologica; 2013: Випуск 2 2412-2491 2311-2425 |
|
Language |
ukr
|
|
Relation |
http://studiap.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/view/53/65
|
|